Äiti, joka kipuilee lasten kasvatusongelmien kanssa ja koko elämänsä kanssa, ei tietenkään ole mikään sellainen, josta kukaan haaveilee kumppaniksi. En syytä sinua asioista. En ihmettele poistumista elämästäni. Olisi toki ollut helpompi itselleni, jos olisi annettu suoria vastauksia, eikå vain kadottu. En koe olevani sentään niin psyko, että siihen olisi ollut aitoa tarvetta. :)
Ihmiset ovat mitä ovat ja tällainen olen. Ystävyydessä tukisi olla sija antaa virheitä anteeksi, jos ei kuitenkaan ole tehnyt mitään brutaalia toiselle tai mikä sitten mikä on kenelle...jollei, ei ole ystävä koskaan ollutkaan.
Minulla on siis yhä niitä samoja onkelmia kuin silloinkin, mikään ei ole muuttunut. Minulla on oikeus omanlaiseen elämään, niillä ajatuksilla ja kokemuksilla mitä koen, vaikka se olisi vastoin omia tapojasi, arvojasi...voit vihata.
LS
Ystävälle kirje
2
124
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä koen tekeväni asioita mitkä on toista kohtaan väärin. Ei ole suoraselkäistä toimia jonkun selän takana ja kirjoittaa asioita, enkä tarkoita nyt sinua, vaikka se voisi tarkoittaa sitäkin. En ole siis lainkaan hyvä, sivistynyt ihminen. Vihasi on oikeutettua. Tiedän virheeni ja silti teen sitä mitä teen, kirjoitan anonyymisti palstalle täyttä paskaa päivät pitkät. Voisin tehdä hyödyllisempääkin. Kait ansaitsen surkean olotilani ja siinä ikuisen rypemisen marttyyrina. Minulla ei ole syytä puolustella omia tekojani, ei kiillottaa omaa peilikuvaani. Ihmisyydessä on paljon huonoa ja asioita, missä kohdellaan muita epäoikeudenmukaisesti. Ihminen jonka kanssa elän, ei ansaitse tällaista, en vaan jaksa yrittää olla mitään muuta kuin mitä olen ja mitä koen ja tunnen.
No se on sitten siinä.
LS - Anonyymi00002UUSI
Älä vähättele ittees
Äidit on aina enemmän reaalissa kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606