Sinut edelleen pysymään kiinni
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Liima! 🤣
- Anonyymi00002
Kiinni missä?
- Anonyymi00003
"Kerro, kerro kuvastin, näytän sulle eturivin...". :D
- Anonyymi00004
Luuletsä et tää on joku tepoili
- Anonyymi00005
Longinessin rassaajien taukopaikka.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Longinessin rassaajien taukopaikka.
No joo 🤧😅 kyl se joskus kassalla mieleen vielä tulee
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No joo 🤧😅 kyl se joskus kassalla mieleen vielä tulee
Viranhaltijan työttömyyskassa on aika vaatimaton kaikkien "vahinko- laukausten" ja velkojien jälkeen. Kuulemma.
- Anonyymi00006
Ei mikään.
- Anonyymi00007
Sinä. Ilmiselvää.
- Anonyymi00009
Sen kun tietäisin. Sitä vaan heti rakastuin ja vaikka toinen miten välttelee ja koittaa kaikkensa että ei näytä mitä tuntee, niin tietää mitä toinen tuntee ja se on sama. Harmittaahan tämä, ei oo kummallakaan helppoa ja mun on turha lähestyä, koska se vaan ajaa hänet pois, vielä kauemmas. Meil on vahva sanaton kunnioitus toisiamme kohtaan ja jos on loukattu, pyritään pyytään anteeksi kun kykenee siihen vilpittömästi. Se mua harmittaa että tiedän jotakin, mutten kaikkea jahän tietää jotain muttei kaikkea. Palikat osuis oikeisiin paikkoihin yhteistyöllä, mutta ei kai ole sen aika jos koskaan. Koitan silti uskoa tähän saagaan, et joku tarkoitus sillä on.
- Anonyymi00010
Rakastan sinua.
- Anonyymi00012
Mä en missään muodossa, ikinä koskaan milloinkaan tule rakastamaan sua takaisin tässä elämässä
https://youtu.be/HUDGAvEX3fM?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491