A: en ole kaunis. B: et tykkää C: et halua kuin "sitä! ; P---
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
D:
Et osoita missään vaiheessa, että välittäisit tunteistani, jos ne eivät kaikki ole sen mukaisia kun sinä haluat. Käyttäydyt kuin mulla olisi velvollisuus olla kanssasi. Jos toista rakastaa terveellä tavalla, niin näkemykseni mukaan silloin toista arvostetaan riippumatta siitä, että välittääkö hän takaisin ja silloin näkee vaivaa sen eteen, että ei turhaan häiritse häntä ja kuuntelee tarkkaan hänen toiveitaan. Ei niin, että oma halu ja omat tunteet menee toisen hyvinvoinnin edelle.
Lisäksi pidän kohdaltasi erittäin epäkunnioittavana kohtaani sitä, että jatkat painostamista riippumatta siitä, että tiedät minulla olevan ajatuksissani ihminen, jota rakastan syvemmin kuin ketään aiemmin elämässäni, vaikka en hänen kanssaan ainakaan vielä olekaan yhdessä. Se epäkunnioittavaa sekä minua että häntä kohtaan.
En välitä muodollisesta käyttäytymisestä ja käyttäytymiskoodeista, vaan pidän vapaamuotoisesta itsensä esilletuomisesta yllättävilläkin ja epätavallisilla tavoilla. Mutta suhtaudun myös erittäin vakavasti siihen, että kaikkia ihmisiä kohdellaan arvostavasti ja heidän toiveitaan koitetaan mahdollisuuksien mukaan kuunnella, jos he eivät itse loukkaa vapauttasi olla oma itsesi. Tarpeen mukaan olla hyvinkin tiukkoja.
Jos välität minusta, niin et häiriköi minua tai vaihtoehtoisesti otat yhteyttä oikeassa elämässä, niin keskustellaan asiat selväksi. Mutta en ole kiinnostunut sinusta romanttisessa enkä seksuaalisessa mielessä. Sinulla on vapaus ajatella minusta mitä haluat, mutta et niin, että häiritset minua tai kaivattuani, koska olen ilmaissut, että en toivo sitä sinulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401812Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101220- 1081042
- 721008
- 98966
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk87848- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781