😊
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
En. Ei kuulosta hyvältä. Hiekkasilla käsillä leivottua, luulisin.
- Anonyymi00002UUSI
Fasu voittaa aina.
- Anonyymi00003UUSI
😂en
- Anonyymi00004UUSI
En, kävitkö sielläkin exäpimun kanssa sun rahoilla?
- Anonyymi00005UUSI
Olen maistanut ja tykkään. Minulla muutama levy jääkaapissa odottelemassa.
- Anonyymi00006UUSI
Sano Fazer kun haluat hyvää ja kumpu kasvaa
- Anonyymi00007UUSI
en vtus xtra valkosuklaa vtun ässä
- Anonyymi00008UUSI
LOPETTAKAA JUST SE VTUN HIFISTELY
- Anonyymi00009UUSI
RUUANLAITTOKAAN SAA OLLA LIIAN VAIKEETA S AAATANA
- Anonyymi00010UUSI
Munkkipossu sen pitää olla.
- Anonyymi00011UUSI
HEMRO MENEE JA PANNU PAUKKUU:D
- Anonyymi00012UUSI
Nakkipiilo eli hodarimainen.
- Anonyymi00013UUSI
Voisilmäpulla uunista ja lasi kylmää maitoa.
- Anonyymi00014UUSI
Mustikkamuffinssi voittaa suklaan tsi tuoreet paistetut vohvelit päälle mansikoita & kermavaahtoa tai suolainen täyte.
- Anonyymi00015UUSI
Jogurtti-granolajäätelöpuikot ja itse tehdyt. Netistä löytyi ohje ja ehkä astetta terveellisempikin.
- Anonyymi00016UUSI
Pehmis jäätelö aina Ikeassa käydessä, suklaa pehmis.
- Anonyymi00017UUSI
Leipomo Väyrysen luomu siivutettu ruislimppu ja oivariinia päälle. Lähikauppaan tulee torstaisin ja ei aina ehdi paikalle kun viimeinen pussi mennyt.
- Anonyymi00020UUSI
lol
- Anonyymi00018UUSI
Marjakiisseli tai vispipuuroa maidon tai kerman kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Jotain halppisversiota joskus. Ei ollut minusta hyvää, mutta voi myös olla, että ko. suklaa ykinkertaisesti oli pahaa, eikä dubaisuklaa yleisesti.
- Anonyymi00021UUSI
Tänään paistoin pinaattilettuja, taikinaan pakastealtaasta pinaattipaketti ja pannulle, puolukoita päälle, lime vesikannu viereen.
Vettä kannuun ja sitruuna viipaleita nyt tänään lime viipaleet kannuun.
Kesällä kokeilin mintun lehtiä kannuun ja tuli hyvää minttuvettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561