Rakastat?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
B miestä🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Hups,tuli kirjoitusvirhe!!
- Anonyymi00013
Joko taas !!!!
- Anonyymi00002
Tai kumpaa
- Anonyymi00004
mitä väliä ei rakkaus aina riitä näinä vuosina olisin tarvinnut enemmän kun ikinä tulen kaipaamaan rakkaan läsnäoloa muttei se mennyt niin…
- Anonyymi00005
Sinua rakas sinua.
M>N- Anonyymi00006
Taas meni läpi 😅
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taas meni läpi 😅
Ei mennyt
Sivusta - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei mennyt
SivustaMenimeni
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Menimeni
Huoh
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huoh
Ei se mene koskaan läpi, joten kannattaa vain hyväksyä se! Minulla on omat mielipiteet elämääni ajatellen ja yksikään ihminen ei niitä muutaa koskaan! Voitte syyttää projektin aloittajia, koska he eivät ymmärtäneet sitä, miten tärkeää olisivat olleet ne monet kysymykset jo ennen sen aloitusta! Olin jo silloin sitä mieltä, että ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä itselle niin kovin rakasta työtä! Ja toinen asia mitä olisi pitänyt minulta kysyä, oli se haluanko vielä joskus uuden parisuhteen ja siihen on ainoa oikea vastaus, en todellakaan halua! Olen aina ihmetellyt sitä, miksi ette kysyneet työkavereiltani noita kysymyksiä, koska he tiesivät miten minä ajattelin!
- Anonyymi00010
F-ihanuutta.
- Anonyymi00011
En rakasta ketään, koska minulla ei ole enää eroni jälkeen ollut mitään tarvetta rakastua keneenkään, enkä enää koskaan halua asua yhdessä kenenkään muun kuin oman lapseni kanssa! Ei kiinnosta kokata, ei siivota, eikä pestä pyykkiä minulle vieraan ihmisen kanssa enää koskaan! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää, että minulle riittää vain se yksi noin 30vuotta kestänyt parisuhde, jonka minun aloitteestani halusin lopettaa! En voi muuttaa itseäni sellaiseksi kuin joku toinen haluaisi minun olevan! Sellainen ei ole koskaan minun näköistä elämää ja minulla on täysi oikeus saada elää juuri sellaista elämää, kuin minä itse haluan! Ja siihen elämään ei tule enää koskaan yhtäkään miestä! Olen jo sen verran vanha, etten todellakaan suostu mihinkään sellaiseen elämään, jonka en koe olevan minun näköistä elämää! Ja juuri nuo kysymykset olisi pitänyt esittää minulle jo ennen projektin aloitusta ja olisin voinut tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä! Projekti on pilannut elämäni totaalisesti! Olen voinut koko projektin ajan todella huonosti ja en jaksa sitä enää yhtään!
- Anonyymi00014
Oli todella suuri virhe aloittaa projektia!! Olen ollut sitä mieltä koko projektin ajan!
- Anonyymi00015
Hän "tietää", ellei jopa tiedä.
- Anonyymi00016
Oon jo laittanut sen
- Anonyymi00017
Rakastan sinua kaipaan sinua kunnes kuolen.
- Anonyymi00018
Harmittaa että kaikki meni miten meni enkä vihan ja pettymyksen seasta löydä enää sinua,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448