Miksi tuota pidetään pystyssä?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Kunta ei ole onneksi (vielä) älynnyt että hitto tuokin historiallinen rakennus pitäisi purkaa.
- Anonyymi00002
Siitähän saisi loistavan kulttuuritalon, rakennus on jo sinänsä paikallisen kulttuurin ilmentymä ja sisältä löytyisi tiloja monenlaiselle kulttuuri harrastamiselle. Ensimmäisenä kulttuuriprojektina rakennuksen kunnostus. Onpahan säilötty vanhaa historiaa ja vastaus kulttuuritalon kaipailijoille.
- Anonyymi00003
Ensinnäkin matkakoti Tikkasta ei kunta omista.
- Anonyymi00007
Tiedä mutta voi purattaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedä mutta voi purattaa
Ai kunta voi purattaa toisten omistaman kiinteistön?
- Anonyymi00004
Kuka sitä pitää?
- Anonyymi00005
No olisko Tikkasten suvun omistuksessa
- Anonyymi00006
Ei löydy bookingista eikä muista hakukoneista.
- Anonyymi00008
Lieneekö suojeltu vanha historiallinen rakennus? Missä kunnossa
mahtaa olla?- Anonyymi00015
Ei taida olla suojeltu. Omistajataho on perustanut siihen Osakeyhtiön yli 20 vuotta sitten. Liiketoiminta jäänyt vähäiseksi.Jos itse omistaisin tuon,tarjoaisin purettavaksi ja pois siirrettäviksi vaikka osina. Tontin kauppaisin kunnalle. Joutaisi pois siitä romottamasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei taida olla suojeltu. Omistajataho on perustanut siihen Osakeyhtiön yli 20 vuotta sitten. Liiketoiminta jäänyt vähäiseksi.Jos itse omistaisin tuon,tarjoaisin purettavaksi ja pois siirrettäviksi vaikka osina. Tontin kauppaisin kunnalle. Joutaisi pois siitä romottamasta.
Eiköhän tuosta ihan hyvää puutavaraa vielä irtoaisi. Kannattaisi toimia eikä jättää ajan hampaisiin, pilalle se menee lopulta.
- Anonyymi00010
On se vähän hankalassa paikassa palokunnan polttoharjoitusiinkaan.
- Anonyymi00011
Jos vaikka pyromaani hoitaisi.😁
- Anonyymi00012
jymy vois perustaa siihen iloisentalon.
- Anonyymi00013
nimeksi ketun kolo
- Anonyymi00014
Miksi taas jymy??? Eikö tässä paskapitäjässä osata mitään tehdä ilman jymymafiaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
nimeksi ketun kolo
Se on tulikettussa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi taas jymy??? Eikö tässä paskapitäjässä osata mitään tehdä ilman jymymafiaa.
Jymyhottelli vetäisi varmasti ihmisiä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jymyhottelli vetäisi varmasti ihmisiä.
Vois vetää hyvinkin😊👍
Kunta ja Jymy yhteistyöllä siihen uusi tapahtumahotelli ja karavaanariparkki! - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vois vetää hyvinkin😊👍
Kunta ja Jymy yhteistyöllä siihen uusi tapahtumahotelli ja karavaanariparkki!Hieno ajatus. Samassa rakennuksessa voisi olla jymymuseokin.
- Anonyymi00019
Missä sellainen kotitikkanen on? Tikanpönttö?
- Anonyymi00022
Ukrainalaisille hässimis majoitus
- Anonyymi00023
Milloin on ollu viimeksi avoinna? Itse muistan majoittuneeni 70 tai 80 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34598- 69596
- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338