Mua koko ajan sillä ettet kykene päästämään irti.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
En vastaa,ilman tunnisteita!
- Anonyymi00002
T mies ja turhaan huokailet siinä.
- Anonyymi00003
Kirkonkirouksee tollaset juipit
- Anonyymi00004
Miten nöyryyttää sillä ettei päästä irti?
- Anonyymi00005
No siten kun toinen osapuoli stalkkaa naista ja se ilmeisesti liittyy mustasukkaisuuteen ja siihen ettei nainen ole koskaan antanut huomiota stalkkaajalle!
- Anonyymi00006
Nöyryytät itse itseäsi roikkumalla hänessä.
- Anonyymi00007
eno gulli
- Anonyymi00008
Se kertoo siitä, että mies ei kykene siihen, ettei hän saa sitä mitä on halunnut jo kauan! Ja se voi liittyä siihen, että hän ei kykene ymmärtämään naisen pahaa oloa ollenkaan ja se mielestäni liittyy hänen omiin ongelmiinsa ja ehkä hän on jollain tasolla lapsellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491