🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kun en vieläkään usko,että hän on täällä!
- Anonyymi00012
Sama...
- Anonyymi00002
En viitti kommentoida,siksi etten tiedä... yks.H
- Anonyymi00003
Hyvä vain, jos naurattaa. Kaikilla ei ole samanlainen tunne.
- Anonyymi00004
niin olen nykyään ihan mies
- Anonyymi00008
ihan sama mikä olet, mutta en siltikään voi sietää sinua, koska kyttäsit liikkumisiani todella kauan
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
ihan sama mikä olet, mutta en siltikään voi sietää sinua, koska kyttäsit liikkumisiani todella kauan
imppaa se herne ny kunnolla sinne isoon sieraimees silleen et vttu pysyykin siellä
- Anonyymi00005
normi päivä ittellä.
- Anonyymi00006
Olen huolissani aloittajasta. Vaikuttaa seonneen lopullisesti!
- Anonyymi00009
Minä väliä vaikka olisikin seonnut, en tule koskaan olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan! Enkö usko että kukaan muukaan nainen haluaisi koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! En voi sietää pitkiä laihoja miehiä! Olen aina pitänyt vain alle 175cm miehistä ystävyyden merkeissä! Eikä mies saa olla ns. laihaluinen!
- Anonyymi00007
kpd pm orp å5j,5' trphnjer moom jerilee lee7ie milli,eemlom er4ööeoderer4m
- Anonyymi00010
Mua ei naurata vittuakaan. Sen lisäks mulle on aivan sama vaikka jäätyisitte näläsenä kiinni keskelle toria
- Anonyymi00011
No en minä haluaisi enää niin usein kun silloin joskus olen eri ihminen. Nautin kiusoittelusta ilman suoranaista aktia silti hyvin paljon. Sitä siis lisää!
- Anonyymi00013
Se pistää miettimään, kun jotain yrittää, ja silti ulos jää, Ei sisään pääsekään. Se alkaa naurattaa, kun oppii huomaamaan, et kaikki katoaa, aikanaan.
Aikanaan.
C'est la vie. Anna Puu. - Anonyymi00015
Ongelma on just siinä et minä saan ihmiset nauramaan irl mut muut eivät saa minua nauramaan. Pitkään jatkuessaan tuollainen tilanne voi aiheuttaa minulle halvauksen kaltaisen jähmettymisen, johon ei auta prinsessan 100-vuotis-suukkokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501