Tää alkaa jo naurattamaan!

Anonyymi-ap

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘

15

214

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun en vieläkään usko,että hän on täällä!

• Anonyymi00012

Sama...

• Anonyymi00002

En viitti kommentoida,siksi etten tiedä... yks.H

• Anonyymi00003

Hyvä vain, jos naurattaa. Kaikilla ei ole samanlainen tunne.

• Anonyymi00004

niin olen nykyään ihan mies

• Anonyymi00008

ihan sama mikä olet, mutta en siltikään voi sietää sinua, koska kyttäsit liikkumisiani todella kauan

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ihan sama mikä olet, mutta en siltikään voi sietää sinua, koska kyttäsit liikkumisiani todella kauan

imppaa se herne ny kunnolla sinne isoon sieraimees silleen et vttu pysyykin siellä

• Anonyymi00005

normi päivä ittellä.

• Anonyymi00006

Olen huolissani aloittajasta. Vaikuttaa seonneen lopullisesti!

• Anonyymi00009

Minä väliä vaikka olisikin seonnut, en tule koskaan olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan! Enkö usko että kukaan muukaan nainen haluaisi koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! En voi sietää pitkiä laihoja miehiä! Olen aina pitänyt vain alle 175cm miehistä ystävyyden merkeissä! Eikä mies saa olla ns. laihaluinen!

• Anonyymi00007

kpd pm orp å5j,5' trphnjer moom jerilee lee7ie milli,eemlom er4ööeoderer4m

• Anonyymi00010

Mua ei naurata vittuakaan. Sen lisäks mulle on aivan sama vaikka jäätyisitte näläsenä kiinni keskelle toria

• Anonyymi00011

No en minä haluaisi enää niin usein kun silloin joskus olen eri ihminen. Nautin kiusoittelusta ilman suoranaista aktia silti hyvin paljon. Sitä siis lisää!

• Anonyymi00013

Se pistää miettimään, kun jotain yrittää, ja silti ulos jää, Ei sisään pääsekään. Se alkaa naurattaa, kun oppii huomaamaan, et kaikki katoaa, aikanaan.
      Aikanaan.
      C'est la vie. Anna Puu.

• Anonyymi00015

Ongelma on just siinä et minä saan ihmiset nauramaan irl mut muut eivät saa minua nauramaan. Pitkään jatkuessaan tuollainen tilanne voi aiheuttaa minulle halvauksen kaltaisen jähmettymisen, johon ei auta prinsessan 100-vuotis-suukkokaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe