Elän, lomailen Kreikassa ja Gambiassa. Lihon kymmenen kiloa, tuun sitten pirtsakoimaan tänne palstalle 29 toivottavasti oot viisastunu. Sulla on hienoja ystäviä, ja kavereita. Minä en ole yksi heistä. Minä olen sinä
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Uusi Tie- miehen mukaan Jeesus oli pölhökustaa. Ehkä hän oli oikeassa. Voimaannutaan.
- Anonyymi00002UUSI
Tajusin olevani ääliö. Mutta vasta kun kerrottiin millainen olen.
- Anonyymi00003UUSI
Kaverisi ovat ääliöitä myös, jopa pahempia kuin sinä. Mutta meillä on eroa. Minun kaverini ovat suurimmaksi osaksi jo kuolleita, tai vajaa kuntoisia.
- Anonyymi00004UUSI
Hei, teologia on tyhmää opeta minulle kreationismi ääliö teologiaa olen lukenut raamatun
- Anonyymi00005UUSI
Paljon oli Jessen ÄÄööö-ö-ö-ö no ainakin 70, kusipää heinillä se oli 87 ja he sanoivat että opeta näin
- Anonyymi00006UUSI
Vittuun kaikki opetus. Se oli mahdollista mutta se hukattiin, se on kuin Karjala joka meni huoran vittuun eikä tuu takas.
- Anonyymi00007UUSI
tgf¨d,ldd,tpöd,,dyd.r,,
yoärttrrnåädtäpftf¨d,ld,ytdroyp
muttan´niin hassujakin mi54rä jo5rain soemien jutttujs ohj4rits boimidtrlls js rsnnertta joo niiä weiaskiejojsa - Anonyymi00008UUSI
Toisissa asioissa viisaampi on Jallu Geologi toisissa Kallu Teologi. Ihmisiähän myö kaikki ollaanhan niinpäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666