hyvää Keskiviikkoa sinulle maailmani...
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
BeSt i cAn Do is esitellä persettä tyrkyllä vielä viimeisen kerran
- Anonyymi00018
Jaa pitääkö se sitten pidempi loimi laittaa, syksykin on
- Anonyymi00002
Hyvää huomenta ihanuus!❤️☕
- Anonyymi00003
En ole sinulle mikään ihanuus, enkä tule koskaan olemaankaan! Ehkä alkaa kohta olla aika jakaa tietoa eteenpäin! Haluatko todella, että niin teen!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole sinulle mikään ihanuus, enkä tule koskaan olemaankaan! Ehkä alkaa kohta olla aika jakaa tietoa eteenpäin! Haluatko todella, että niin teen!
Melko kolkkoa…
sivusta - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä nyt vielä jaa mitään tietoa, kun annetaan tämän mennä juuri kuten halusivat. Sen jälkeen urut auki.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persekuvat isälle. K hakkaa sen tämmöisen vaimokkeen ja muut levittelee käsiään
https://youtu.be/m2qEhGeLb6A?
Naiset saavat hysteria kohtauksen kun ovat taas valvoneet pirin avulla koko yön ja kohta joltain katkeaa kriittinen hermo jostain - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä nyt vielä jaa mitään tietoa, kun annetaan tämän mennä juuri kuten halusivat. Sen jälkeen urut auki.
En ymmärrä mitä tarkoitat! Lähiaikoina menen moikkaamaan tuttuja työkavereita ja he eivät tiedä sitä, että tietty henkilö pitää miehistä. Kerron siitä kahdelle henkilölle, jotka osaavat pitää suunsa kiinni, siihen asti kun asiaa voidaan käsitellä isomman porukan kanssa!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen ollut todella ahdistunut jo kauan! Enkä minä saa koskaan niitä korvauksia`?
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen ollut todella ahdistunut jo kauan! Enkä minä saa koskaan niitä korvauksia`?
Valtiokonttorille menemään hakemus. Eri sähköpostilla, liitteet mukaan, eri laitteella.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valtiokonttorille menemään hakemus. Eri sähköpostilla, liitteet mukaan, eri laitteella.
Ja ei taloyhtiön wifillä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Melko kolkkoa…
sivustaEikö sua muka jo uuvuta adviseerata guben ankeaa pakinaa, lapsihyvä
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persekuvat isälle. K hakkaa sen tämmöisen vaimokkeen ja muut levittelee käsiään
https://youtu.be/m2qEhGeLb6A?
Naiset saavat hysteria kohtauksen kun ovat taas valvoneet pirin avulla koko yön ja kohta joltain katkeaa kriittinen hermo jostainVai niin seesteistä ja järkevää tekstiä tuottava palstaäijä
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja ei taloyhtiön wifillä.
Aivan, guben paljon länkyttämä taloyhtiön wifi. T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joko oot itte penänny likaisia saatavias kaikkialta muualta paitsi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aivan, guben paljon länkyttämä taloyhtiön wifi. T naiselta
Just mietin tänä aamuna, että onko meidän moitteettomassa taloyhtiössä wifi, mitä moittia
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerro haluan tìetää ❤️☕️
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Just mietin tänä aamuna, että onko meidän moitteettomassa taloyhtiössä wifi, mitä moittia
Miksei pyöritä tor? wttuu
- Anonyymi00048
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä ainakin haluan.
- Anonyymi00009
ikävä sinua ilman sinua en voi enää vetää :) en voi enää treenata kun urokset :)
- Anonyymi00010
Mulla vaan jatkuu tää loputon urheilusuoritus. Sydän hakkaa kuin vimmattu. Ei stressistä tai ylikunnosta johtuvaa, varmaan hänen takiaan 🫠
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla vaan jatkuu tää loputon urheilusuoritus. Sydän hakkaa kuin vimmattu. Ei stressistä tai ylikunnosta johtuvaa, varmaan hänen takiaan 🫠
jaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
millanen sydän sul on;)
- Anonyymi00024
Juu, mukavaahan gubbe sinun varjo nyrkkeilyä the forcea, kuten randomia naisväkeä vastaan on lukea👍
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
millanen sydän sul on;)
I sure got thick skin at least babyboy
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
I sure got thick skin at least babyboy
Minua ei babyboyt kiinnosta ollenkaan! Sopivan ikäinen mies on minulle, kun ikä alkaa numeroilla 70v! Mutta vasta aikaisintaan ensi keväänä! Halauan liikkua luonnossa, mutta yksin en sitä uskalla enää koskaan tehdä! Kiitos ahdistelijan!
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minua ei babyboyt kiinnosta ollenkaan! Sopivan ikäinen mies on minulle, kun ikä alkaa numeroilla 70v! Mutta vasta aikaisintaan ensi keväänä! Halauan liikkua luonnossa, mutta yksin en sitä uskalla enää koskaan tehdä! Kiitos ahdistelijan!
No hitto gubbe, febrillaattori pykälään ja menoksi. Viimeisiä sutkautuksia viedää
- Anonyymi00013
AP ei ole sitten kirjotellu tähän muuta kun alotuksen ja tämän viestin....
Love 8- Anonyymi00045
Mihin toi 8 viittaa?
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mihin toi 8 viittaa?
Ääretönkin voi olla. Nurinpäin.
- Anonyymi00014
Olen 110% varma etten halua teistä ketään ja myös siitä varma että yhdessä paikassa vaan on paljon kusipäisiä yksilöitä kertynyt
- Anonyymi00027
Kolossaalisia k-päitä, jos tietävät millaisia sosiopaattien sisäköitä säälivät
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kolossaalisia k-päitä, jos tietävät millaisia sosiopaattien sisäköitä säälivät
Tämä sivusta pitäjään, jossa Väärin on oikein
- Anonyymi00029
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00044
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tämä sivusta pitäjään, jossa Väärin on oikein
Your lame evil eyes no importante hombres
- Anonyymi00015
Mukavaa päivää 😘
- Anonyymi00030
Miksi toivottaisin sinulle mukavaa päivää, koska en halua koskaan edes tutustua sinuun!!
- Anonyymi00031
miettikö niistä kukan miten minä pärjään tai miltä minusta tuntui kun ovat tekojaan, vuosia. niinpä ei kukaan.
- Anonyymi00032
enpä ole nähnyt yhtä hirveitä ihmisiä missään ja sitten puhuvat kun oppisi rakastamaan itseään.
- Anonyymi00036
Ihan samat sanat minulta, tuskin oppisivat sitä koskaan! Eikä todellakaan ole minun tehtäväni auttaa heitä millään tavalla!
- Anonyymi00033
nyt on hakattu lisää kuten mulle teitte.
- Anonyymi00035
tätä jatkuu niin kauan kunnes ootte kärsinyt ja saanut menetystä ja paskaa, ja sanat kisat ja hakkaukset.
- Anonyymi00039
niin että jätetään niiden elämään, pystyypä nokka alhaalla ja tuntemus itsestä muiden yläpuolella ja oikeuden jakajana poissa.
- Anonyymi00040
ja samaa kiusaaja hakkaamista päiviin, aamuihin ja yöhön. ja yhtä pitkään.
- Anonyymi00041
ha hakataan takaus töitä ja estetään kaikkea teiltä 😂🥳🎃
- Anonyymi00042
Ja ylös
- Anonyymi00043
Samoin aurinkoni.
- Anonyymi00046
Nyt menette itseenne edes tänään. Ehditte olla katatonisia ym myöhemmin
- Anonyymi00047
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Minulla on ilmoitusluontoista asiaa sinulle, jos satut huomaamaan tämän viestini täältä satojen joukosta...
Kuten olet varmaan huomannut, se ketju missä vaihdoimme kuulumisiamme, on kommentoinnin osalta suljettu. Se on jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä, kun juuri meidän käyttämämme ketju suljettiin.🤔 Sen lisäksi sain loppukesällä jostain käsittämättömästä syystä noin viikon bannit tälle palstalle, mikä sekään ei liene ollut sattumaa? Joten uskon viimeinkin sen, että en ole tervetullut tälle foorumille.
Sinä tiedät kyllä mistä muualta niin halutessasi tavoitat minut.🙂
Tälle palstalle en enää kirjoittele, joten lopulliset heipat vaan!!!
t. R-k- Anonyymi00050
Jk. Pieni korjaus/lisäys edelliseen kommenttiini:
Lopulliset heipat vaan tälle palstalle ja sen piiloutuville modeille!
- Anonyymi00051
Ja nosto hidden gems on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516