VAIHDON AIKA

Anonyymi-ap

Nyt on kaupungin johdon vaihdon aika, kyllä nyt on viimeistään Kiviniemen aika tehdä johtopäätökset ja jättää tehtävänsä Pyhäjärven kaupunginjohtajana.
On ajanut hPyhäjärven kaupungin tähän taloudelliseen tilaan.

Valtuuston puheenjohtajalla jos olisi yhtään "munaa" niin kutsuisi Keskustalaiset ja Vasemmuston koolle, esittäisi äänestystä kaupunginjohtajan luottamuksesta.

37

229

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Täällähän on kumileimasinhallitus pelkkiä sätkynukkeja joita virkamiesoletettu Jari Kiviniemi heiluttelee.
      Mutta eipä siinä, katsotaan heiluuko vielä kalteritkin jollekin!

Nyt fiksuimmat kasvattaa selkärangan ja irtisanoutuu tosta hullumyllystä.
      Tosin, kiire tulee jos meinaa vielä keretä ❣️

• Anonyymi00002
        UUSI

Toivottavasti ne lukee tätä palstaa että osaavat toimia näiden nerokkaiden ohjeiden mukaan🤣 Pitäiskö vielä viedä Halpa-Hallin ilmoitustaululle samat ohjeet?

• Anonyymi00003
      UUSI

Lainaus somesta""tekoäly.Pyhäjärven kaupunki on ollut Suomen vahvimpien kuntien kärkijoukossa.mutta sen taloustilanne on viime vuosina muuttunut huomattavasti. Vielä 2010 luvun puolessa välissä Pyhäjärvi loisti velkavertailussaEsim.2015 se oli PohjoisSuomen vähävelkaisin kunta.Asukasta kohti velkaa oli 200 euroa." 2016 Kiviniemestä tuli kaupunginjohtaja ja velkamäärä alkoi kasvamaan.Nyt on velkaa asukasta kohden noin 10000euroa.Raju nousu kymmenessä vuodessa.Emoji panee varmasti kaikki Persujen syyksi.Sellainen on narsisti.

• Anonyymi00004
      UUSI

Yhessä ovat melskanneet Kiviniemi kepu vasemmisto. Vai onko tuo vasurikepu toiminut suojelusenkelinä . Kiviniemen aika on tuhonnut kaiken, ei siitä mihinkään pääse.

• Anonyymi00005
        UUSI

kunta karautti mallikkaasti KIVISELLE NIEMELLE!
        valtuuston vanhat rouvat kehuivat suuntaa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

valtuuston vanhat rouvat kehuivat suuntaa.

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

Albiino apina tuo narsisti lähes 80 toistaa samaa levyä?

• Anonyymi00006
      UUSI

Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.

• Anonyymi00007
        UUSI

Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista nautinnollisesti puli puli.

• Anonyymi00010
      UUSI

Yksi konsti nopeuttaa Kiviniemen lähtöä on järjestää kaupungintalon edustalle mielenosoitus. Varmasti Pyhäjärven yrittäjäyhdistys ottaisi kokoontumisesta vetovastuun ja kutsuisi lehdistön ja tv:n paikalle.

PÄÄTEEMA: Miksi kaupunginjohtaja vihaa paikallisia yrittäjiä ja ei tee minkäänlaista yhteistyötä paikallisen yhdistyksen kanssa eikä myöskään paikallisten yrittäjien kanssa!

• Anonyymi00011
        UUSI

Missä vihaa? Toki esim. persujen ns. yrittäjiä ei taida kukaan kunnioittaa?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten halli syttyi?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten halli syttyi?

Uimahallin viereisellä tontillako paloi? Kenen halli?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Uimahallin viereisellä tontillako paloi? Kenen halli?

Kuka on huijannut romukaupoissa?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten halli syttyi?

Se oli Komunralla oleva Savusauna joka paloi kolmannen kerran.
        Älä sotke hallia ja saunaa, koossakin nillä on eroa, toki ei kaikki ymmärrä . . .

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Persuissa on Suomessa enempi yrittäjiä kuin KepuliVassareilla ja onhan kannatuskin korkeammalla tasolla.

• Anonyymi00017
      UUSI

Persiilla on vara laittaa autot Suomenkilpiin ettei tarvitse veronkierrontakia ajaa Vironkilpisillä

• Anonyymi00018
      UUSI

Persujen ei tarvii kenenkään Persettä nuolla kuten etupenkin Elmojen.

• Anonyymi00019
        UUSI

Mutta Marisija nuolee persujen takamuksia. Persut puolestaan Putinin!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mutta Marisija nuolee persujen takamuksia. Persut puolestaan Putinin!

Tarkoitat varmaan Belomorskin Suomibaarin ukkoa, varmaan siellä vielä markoilla nuolemiset maksetaan ja kasettinauhureita kuunnellaan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tarkoitat varmaan Belomorskin Suomibaarin ukkoa, varmaan siellä vielä markoilla nuolemiset maksetaan ja kasettinauhureita kuunnellaan.

Heh heh Pääsetkö illalla hameen alle, kun noin kovasti laukkuvenäläisten asialla olet?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Heh heh Pääsetkö illalla hameen alle, kun noin kovasti laukkuvenäläisten asialla olet?

Oletko Kiviniemen perseenhuoltaja?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nyt olet alkanut hokemaan laukkuvenäläistä.Onko sulla pahakin ongelma kun keksit aina uuden sanan jota alat hokemaan.?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nyt olet alkanut hokemaan laukkuvenäläistä.Onko sulla pahakin ongelma kun keksit aina uuden sanan jota alat hokemaan.?

Ottaako huijarigeenit koville?

• Anonyymi00024
      UUSI

valtuuston vanhat rouvat kehuivat suuntaa. eturivistö rähmällään ja peesaajat supattavat..ampuu kovilla

• Anonyymi00027
        UUSI

Takarivissä iso suu levällään valehdellaan?

• Anonyymi00025
      UUSI

KupuliVassarit on ne tyhmiä todella tyhmiä, kuten tämä samaa hokevat KepuliVassari päivästä toiseen, illasta aamuun jne. On siinä koulutuksessa onnistuttu ja yhteiskunnan rahoille saatu vastinetta.

• Anonyymi00026
        UUSI

Mutta rehellisiä. Heidän hallit eivät pala.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vain Saunat ja moneen kertaan.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olet kylän Suurinvalehtelija, Savontakaan ei löydy vertaistasi.
        Olen rehellinen, olen rehellinen, on siinäkin hokema.
        Rehellisen ei tarvitse tämmöistä toistaa päivästä toiseen . . .

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olet kylän Suurinvalehtelija, Savontakaan ei löydy vertaistasi.
        Olen rehellinen, olen rehellinen, on siinäkin hokema.
        Rehellisen ei tarvitse tämmöistä toistaa päivästä toiseen . . .

Heh heh Miltä tuntuu olla täysin hyödytön? Käpykaartilainen. Ketkuna tunnettu.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tarkoitit varmaan ketulla Kepulaista??

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En ole minkään puolueen jäsen enkä kannattaja, toki olen monesti Kepuleita äänestänyt.
        Olen puolueista vapaa esittämään mielipiteitäni, ei ole tarvetta kenenkään peräreikää sorvata eikä toistaa päivästä toiseen samaa paskaa.

• Anonyymi00034
      UUSI

Voisitko taas toistaa rehellisyyttäsi ja sanaa käpykaartilainen kun kirjoitustaitosi ei muuhun riitä.
      Sinulla taitaa olla oppimus vaikeuksia.

• Anonyymi00036
        UUSI

Kuitenkin olen sinua fiksumpi jokaisessa asiassa. Minua kunnioitetaan eikä kukaa kutsu minua huijariksi. Olet kateellinen?

Kumpi on pahempaa olla tunnettu kirjoitusvirheistä kuin olla tunnettu huijarina?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kuitenkin olen sinua fiksumpi jokaisessa asiassa. Minua kunnioitetaan eikä kukaa kutsu minua huijariksi. Olet kateellinen?

Kumpi on pahempaa olla tunnettu kirjoitusvirheistä kuin olla tunnettu huijarina?

Minä Minä Minä, kuka tällä kylällä kehuu itseään muita fiksummaksi, että häntä kunnioitetaan, etupenkit Elmat kunnioittaa ja kumartaa sinua.
        Muut pitää HuruUkkona.
        Paljastit itsesi, tiedämme kuka olet, milloin ne lupaamasi Miljardit ilmestyy ... oletkonähnyt ilmestymisestä unia?

• Anonyymi00035
      UUSI

Unohtui se Hallipalosi, voisitko valottaa mitä hallia tarkoitat, ettet vain sotke Komunrannan Savusaunaan joka on palanut monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe