Tunteesi minuun tai koetko missään ristiriitaa?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
En edes ymmärrä kysymystä. Rakastuin mieheen. Ei siinä ole mitään ristiriitaista.
- Anonyymi00005
Sama vastaus, mutta naisesta ja sivusta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sama vastaus, mutta naisesta ja sivusta.
Jep, puupää ei osaa muodostaa ajatusta siiss ap.
- Anonyymi00002
Ei ole ristiriita. Puhdas 🥶. En ole sinua rakastanut , enkä tule rakastamaan. Palstalla ei voi edes rakastua. Mutta Käytöksesi naisia kohtaan on sen verran rumaa ja pelottavaa, ettei sun kans suhteessa voi olla vasliteytavsti. Eihän tuollaista voi rakastaa
- Anonyymi00003
Sun pitäis muuttua aika paljon mies, ettet olisi sekoittamassa naisten elämää lopullisesti. Näin on. Pitkää suhdetta et tule mies tuolla käytökselläsi luultavasti ikinä saamaan, jos et muutu
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sun pitäis muuttua aika paljon mies, ettet olisi sekoittamassa naisten elämää lopullisesti. Näin on. Pitkää suhdetta et tule mies tuolla käytökselläsi luultavasti ikinä saamaan, jos et muutu
Ei sillä pelaa vehkeet niin se vaan kiusaa teitä
- Anonyymi00006
Minulla on voimakas taju oikeasta ja väärästä ja silti mä ihastuin häneen. Se ärsyttää mua. Ei hän, vaan se, että annoin näin käydä.
- Anonyymi00008
Äläs nyt. Tunteille ei mahda mitään.
- Anonyymi00009
Ei todellisia tunteita voi paeta. Siksi ei kannata itseään syytellä. Näit hänessä jotain, mikä teki sinuun vaikutuksen. Kannattaa ehkä ajatella, että kaikesta huolimatta hienoa, että olet saanut tavata upean ihmisen.
- Anonyymi00007
Jokin alkukantainen halu mikä taisi meissä molemmissa syttyä ja ollaan "toisissamme sidoksissa" sen takia. En tiedä miksi ajattelen niin, jokin vaisto ja merkit siihen liittyen. Välillä se on kuluttavaa, mutten osaa lopettaa sitä ja välillä en edes halua. Mutta yritän silti elää normaalia elämää siitä huolimatta, enkä antaa sille liikaa valtaa, vaikka välillä sorrun, teen sillä lähinnä itselleni haittaa.
- Anonyymi00010
Oletko varattu, vai miksi ei tunteille saisi antaa valtaa?
- Anonyymi00014
Kuin omia ajatuksiani... N>M
- Anonyymi00013
onhan tässä jotain tunteita väärää miestä kohtaan
- Anonyymi00015
Täysillä rakastan vaikka mikä olis ❤️
- Anonyymi00016
Ne pelottaa. Ensin ne oli haaveita, kaipuuta jotenkin mahdottumuuteen oli helppo tyytyä. Nyt tuntuu et asiat menee jotenki siihen suuntaan et hirvittää. Ettei kaikki olekaan välttämättä enäö mahdotonta.
- Anonyymi00018
asiat ei tule etenemään tästä enää tämän enempää, eli ei tarvi pelätä..
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
asiat ei tule etenemään tästä enää tämän enempää, eli ei tarvi pelätä..
Vai niin. Silti mun tunteet pelottaa mua. Luulen myös että hän osaa käyttää isoja kirjaimia.
- Anonyymi00017
Olen kasvanut henkisesti minua ei horjuta juuri mikään. Uskon että olisin hänelle kylmäsydämiselle hyvä puoliso.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479