🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Voisitko lopettaa? Mitä pahaa sulle on kyseinen nainen tehnyt? Lopeta uhriutuminen ja ota vastuu asioista mitä olet toiselle tehnyt!!
- Anonyymi00002
olen kuulemma vaarallinen nainen, saan tekemään asioita ja pään pyörälle.
- Anonyymi00003
olen kuulemma vaarallinen mies, huijaan ja valehtelen,retuutan ja halveksin .
- Anonyymi00005
Jos olet se iso mies, on sinun syytä pelätäkin 😄
- Anonyymi00006
Itku pitkästä ilosta
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itku pitkästä ilosta
Isojen ihmisten ongelma on se että he ajattelevat jo pelkällä koolla pelottelevansa toista ihmistä. Eläinten maailmassa koko voi merkitä jotain, mutta ihminen on älykäs eläin ja pystyy keksimään vaikka 100 tapaa tainnuttaa jopa norsu. Olennaista on henkinen voima. Henkisesti vahva ihminen sortuu viimeisenä keinona väkivaltaan jos yksinkertaisesti mikään muuta ei voida tehdä ja itsepuolustuksena.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Isojen ihmisten ongelma on se että he ajattelevat jo pelkällä koolla pelottelevansa toista ihmistä. Eläinten maailmassa koko voi merkitä jotain, mutta ihminen on älykäs eläin ja pystyy keksimään vaikka 100 tapaa tainnuttaa jopa norsu. Olennaista on henkinen voima. Henkisesti vahva ihminen sortuu viimeisenä keinona väkivaltaan jos yksinkertaisesti mikään muuta ei voida tehdä ja itsepuolustuksena.
Niin ja jos ei ole mitään menetettävää. Ne kenellä on kannattaa miettiä
Ketä kiusaa - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ja jos ei ole mitään menetettävää. Ne kenellä on kannattaa miettiä
Ketä kiusaaEn ole todellakaan kiusaaja vaan ollut vainottu. En kuitenkaan pelkää mitään ja minun mielestä kiusaajalle saa tehdä oikeastaan mitä vain, kukaan ei ole pyytänyt kiusaamaan ketään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole todellakaan kiusaaja vaan ollut vainottu. En kuitenkaan pelkää mitään ja minun mielestä kiusaajalle saa tehdä oikeastaan mitä vain, kukaan ei ole pyytänyt kiusaamaan ketään.
Jos puuttuu toisten suhteisiin elämään töitä sotkee puhuu pashaa takana eikä ole pokkaa tulla sanomaan niin oma on mokasi. Takasi tulee
- Anonyymi00007
ei me vaan tajuta toisiamme minusta sinäkin olet vähän vanmainen ehkä tietämättäsi mutta kuitenkin. et yksinkertaisesti jonkinlaisena aspergerina siedä minua,
- Anonyymi00009
Jos pelkää, et saa
Naiselta sivusta - Anonyymi00011
Se ei yllätä moni muukin skitsofrenikon leima ottassa elellessä meno on sen mukasta
- Anonyymi00013
Olet kyllä aika vajakki.
- Anonyymi00014
Valjakko on sellainen joka ei hallitse elämäänsä ja muut lopulta päättää hänen kohtalostaan. Joka ei osaa olla reilu ja rehellinen, on pakonomainen tarve yrittää hallita muita ihmisiä. Uskon jopa että jopa Jumala ei katso hyvällä tuollaista ja voi olla odotettavissa pieni rooli seuraavassa elämässä, jos ei osaa toimia reilusti tässä elämässä ja nähdä ihmiset ihmisinä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valjakko on sellainen joka ei hallitse elämäänsä ja muut lopulta päättää hänen kohtalostaan. Joka ei osaa olla reilu ja rehellinen, on pakonomainen tarve yrittää hallita muita ihmisiä. Uskon jopa että jopa Jumala ei katso hyvällä tuollaista ja voi olla odotettavissa pieni rooli seuraavassa elämässä, jos ei osaa toimia reilusti tässä elämässä ja nähdä ihmiset ihmisinä.
Pakonomainen tarve hallita muita on todellinen ongelma! Ja toinen osapuoli joutuisi siitä kärsimään ja sellaiseen tilanteeseen en itseäni koskaan halua!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pakonomainen tarve hallita muita on todellinen ongelma! Ja toinen osapuoli joutuisi siitä kärsimään ja sellaiseen tilanteeseen en itseäni koskaan halua!
Ihminen on kautta aikojen yrittänyt hallita toista tai muuttaa häntä mieleisekseen, koskaan siinä onnistumatta. Ihminen voi muuttaa maksimissaan itseään. Miljoonia ihmisiä on yritetty muuttaa kautta aikojen, tuloksetta, ovat pahimmillaan päässeet vain hengestään, koska toista ihmistä ei voi muuttaa jos hän ei itse halua ja sitä ei ole vaan haluttu uskoa.
- Anonyymi00018
Tyttäreski jo yhtä sairaita ku sä?
- Anonyymi00019
PÖÖ👻
- Anonyymi00020UUSI
🤭😂😘🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448