Koitko niin, ettet tehnyt mitään väärin? Epäilit minua monesta asiasta, mikä ei sitten pitänyt paikkaansa. Ilkeitä vihjailuja tuli suusta, piikittelyä. Et koskaan pyytänyt anteeksi, itse pyysin.
En oikein usko, ettet olisi katunut. Olet. Olet ehkä itkenytkin, mutta silloin se oli jo myöhäistä. Sillat poltettu ja etäisyyttä.
Eikö nainen kaduta mikään, mitä teit
48
448
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Olisi pitänyt puhua oikeasti, se meni mönkään. Anteeksi siitä.
- Anonyymi00002
Sepä se juuri oli!
- Anonyymi00029
You are asking wrong guestions. -varg vigerness
- Anonyymi00003
Ei ole minulta mikään en edes käy täällä eikä mieskään. Itse sanoi niin ja nauhotin sen.
- Anonyymi00008
Raiskas kun juotti ensin viinassa tyrmäystipat. Ym ym onnea hoivavieteille
- Anonyymi00031
Anonyymi00008 kirjoitti:
On sulla gubbe kipeet fantasiat. Liittyykö skismaan äidin kanssa tjn?
- Anonyymi00033
Joopa joo, monologiäijä. Niin onhan näitä eppu normaalin managereita leikkiviä salanauhoittajia kai, kuin elämä olisi pelikenttä yhtä vastaan. Kutistukaa mittaanne jtn
- Anonyymi00045
Anonyymi00031 kirjoitti:
On sulla gubbe kipeet fantasiat. Liittyykö skismaan äidin kanssa tjn?
Ja hei te jotka äänestelette tai muuten fiilistelette em tekstejä, mikä vaivaapi?
- Anonyymi00048
Anonyymi00008 kirjoitti:
Elämän kolhimat jättää omanlaiset jälkensä myös muihin (sijaiskärsijöihin). Liika hyväuskoisuus toiseen, altistaa ikäville kokemille. -sivusta.
- Anonyymi00004
Eiko sulla tapahdu mikäänmoista älyllistä kehitystä yli 50 öijänä sen suhteen
Että osaisit lopoettaa samankalteisten syytävien kysymysten esittämisen naiselle .
Luulis et ton ikäusellä on sosiaslisia taijokin jo muuhunkin- Anonyymi00011
Ei pole 50! Tää gubbe o jo kuuskyt eikä seiso
- Anonyymi00005
Sähän et käy täällä mun tietääkseni niin liekkö ongelma. Muiden jutuista ne epäilyt syntyi. Voidaan toki puida kasvotusten näitä tekstejä ja haluat voi jopa pyytää anteeksi mut täällä turhaa
- Anonyymi00012
Sä et ole ansainnut sellasta. Jauhat palstalla ja esität rikasta ja komeeta ihanaa ja mussukkaa. Et edes ole sitä. Valehtelet paljon. Kuulusteluun sut pitäs viedä. Näää. Hoidetaan helpommin tää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sä et ole ansainnut sellasta. Jauhat palstalla ja esität rikasta ja komeeta ihanaa ja mussukkaa. Et edes ole sitä. Valehtelet paljon. Kuulusteluun sut pitäs viedä. Näää. Hoidetaan helpommin tää.
Olen nainen. Eikö aloitus ollu naiselle. 🙄
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahtava shöy, aapeeäijä
- Anonyymi00006
Me puhutaan kaikki miehen kanssa suoraan. Kumpikin kestää kaiken.
- Anonyymi00009
Niin tämäkin mies teki. Ensin pitää saada naisen luottamus ja hurmata... kunnes
- Anonyymi00035
Lähtevät haneen viiden minuutin sisään yleensä
- Anonyymi00007
Meidän vttuilu voi olla käsittämätöntä joidenkin silmissä siis. Mutta mä en ainakaan osaa edes olla mukava melkein kellekkään niin mitä voi olettaa.
- Anonyymi00010
Sen tietää vasta kun tuntee sut oot sairas päästäs. Sulla on myös paljon salaisuuksia. Raha on valtaa.
- Anonyymi00013
Meidän??? EI SELLAISTA OLE IKINÄ ENÄÄ
- Anonyymi00038
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen tietää vasta kun tuntee sut oot sairas päästäs. Sulla on myös paljon salaisuuksia. Raha on valtaa.
Mitähän hemmettiä taas siionin veli virsineen
- Anonyymi00015
Kerro ihmeessä mitä tein?
Epäilin kyllä miestä joistain asioista, eikä mitenkään ole näytetty etteikö pitäisi paikkaansa.
Ennemminkin päinvastoin.
Se ettei asioita voi selvittää kertoo mun mielestä aika paljon.
Halusin selvittää kaiken yhdessä.
Molempien takia, en vaan itseni takia.
Anteeksi olet pyytänyt?
Missä ja milloin?
Entä mitä oot pyytänyt anteeksi? - Anonyymi00016
hijy byeub baqubeb jqau tajy<aaqaq nyerraq ouröusu eyysweryas juubbiseausu
- Anonyymi00017
Olisi outoa jos tää olisi minulle sillä mies on itse käyttäytynyt noin minua kohtaan, ellei ole sitten täysi narsisti.
- Anonyymi00039
Sovitaanko gubbe, että kaikki ovat
- Anonyymi00018
Mistä sinua on syyttä epäilty, mihin et ole antanut mitään aihetta? Kannattaa kertoa sekin suoraan kyseiselle henkilölle, mutta etpä taida vaan haluta. Kun ei ole juuri sinulle sopiva hetki.
- Anonyymi00019
Voihan olla, että hän purkaa omaa huonoa oloaan. Voit myös miettiä omaa käytöstäsi. Usein piikittelyä aiheuttaa se, jos toinen on kylmä, välinpitämätön, ei kuule toisen ajatuksia ja tunteita normaalilla kommunikaatiolla. Toki pitää yrittää keskustella. Ja sitten poistua paikalta/suhteesta, jos toinen ei vain ole halukas opettelemaan huomioimista.
- Anonyymi00023
Hän ei ole teidän sotkujen ja skeidojen juttujen takana. Itse vatvotte samoja asioita melkein samoilla sanoilla päivittäin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hän ei ole teidän sotkujen ja skeidojen juttujen takana. Itse vatvotte samoja asioita melkein samoilla sanoilla päivittäin.
Voi hyvän tähren
- Anonyymi00020
Osviittaa siitä, millainen hän on, saat siitä, millaisia ystäviä hänellä on. Ovatko ns kunnollisia, kommunikoivia ihmisiä vai jotain välinpitämättömiä hunsvotteja. Kertoo mistä tyylistä ja millaisesta toisen huomioinnista hän pitää. Jos on tuollainen kylmien ja kovien ihmisten kanssa pyörivä möykkääjä, ja itse olet toisenlainen, ehkä kannattaa pohtia kannattaako jäädä pyytämään ja anelemaan keskusteluja…
- Anonyymi00021
Jos jää tuollaiseen ystävyyteen/parisuhteeseen, missä joutuu aina pyytämään keskustelua, välittämistä yms. ilman edistystä, ei ehkä kannata uhrata itseään. On sanontakin, älä anna huonon seuran viedä itseäsi alas. Jokaista voi kunnioittaa, mutta jatkuva toisen alla oleminen aiheuttaa epätoivon ja vihan. Eli valitsen valitsen lähimmäiset nykyään tarkkaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos jää tuollaiseen ystävyyteen/parisuhteeseen, missä joutuu aina pyytämään keskustelua, välittämistä yms. ilman edistystä, ei ehkä kannata uhrata itseään. On sanontakin, älä anna huonon seuran viedä itseäsi alas. Jokaista voi kunnioittaa, mutta jatkuva toisen alla oleminen aiheuttaa epätoivon ja vihan. Eli valitsen valitsen lähimmäiset nykyään tarkkaan.
Enegiavampyyrit, heille on tuollainen nimitys. Ottavat elämäänsä ihmisiä, jotka jaksavat kannatella heidän välinpitämättömyyttään. Kun jätetään, löytävät uuden kohteen jolta imeä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Enegiavampyyrit, heille on tuollainen nimitys. Ottavat elämäänsä ihmisiä, jotka jaksavat kannatella heidän välinpitämättömyyttään. Kun jätetään, löytävät uuden kohteen jolta imeä.
Hyvä kommentti ja aamusta päivän paras.
- Anonyymi00024
Miksi ihmeessä kaipaat tuollaista ihmistä?
- Anonyymi00027
Paraskin ulvoja olla siinä.
Pike vai V nainen ? - Anonyymi00030
Sinäkö täällä olet kyläpyörä joka kusettaa kaikkia miehiä ?
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Paraskin ulvoja olla siinä.
Pike vai V nainen ?Mistä nuo nimet? Kukaan ei ole noilla tunnisteilla tänne kirjoitellut?
Vastaapa siis; miksi väität, että jompi kumpi tuon niminen olisi kirjoittanut nuo? - Anonyymi00040
Miksi sinua ei kaipaa kukaan ikinä ?
- Anonyymi00025
Ilkeitä vihjailuja tuli suusta, piikittelyä. Et koskaan pyytänyt anteeksi, itse pyysin.
Jo lause kertoo sen, että kukaan normaali terve ihminen ei käyttäydy näin. - Anonyymi00026
Olet. Olet ehkä itkenytkin ...
Anteeksi vain mutta en ole ongelmasi takana. Oliskohan joku joka elää ja esittää täällä mua mutta nekatiivisenä riehujana, tylyttäjänä.- Anonyymi00041
No voi kuinka olisi nerokasta, aapeeäijä
- Anonyymi00028
No heh heh trolliäijä- ei mtn rosiksia kuitenkaan ollu keukeu
- Anonyymi00036
Kuten huomaat ap ilman kirjaimia et järkeviä vastauksia saa.
- Anonyymi00044
Palstalla on päiväsaikaan ne sairaimmat jutut muutenkin, kun tavalliset ihmiset on töissä (paitsi me, joilla on vapaapäivä). Iltaisin saattaa tulla joku aito kaipausviestikin joskus.
sivu - Anonyymi00046
Niinpä. Voit pohtia millainen ystävä olet ollut/millaisia ystäviä sulla on. Entä hänellä. Jos teillä on eri tyylit, valitse omanlaisesi, jos se on sulle luontevampi.
- Anonyymi00047
Ohi toivottavasti.
En koe, että lähestymiseni kaksi vuotta sitten olisi ollut väärin. Se piti tehdä, näin jälkeen päin ajateltuna, vaikka sitä anteeksi pyysinkin viestissä.
Olen kyllä epäillyt sua monesta asiasta. Mutten mielestäni turhaan. Et ole osoittanut epäilyksiäni turhiksi. Ehkä joku niistä vielä paljastuu turhaksi. Toivon sitä.
En myöskään ole huomannut sinun pyytäneen mitään anteeksi. Mutta mitäpä sinun tarviikaan. Emme ole suhteessa.
Olen itkenyt monta sinuun liittyvää asiaa tässä parin vuoden aikana, mutta nyt ehkä itkut on itketty. Katunut en ole oikein mitään. Eihän meillä kuitenkaan ole ollut oikein mitään: ei tekoja, ei keskusteluja. Joskus tuntuu, että sinä elät tätä meidän juttua enemmän täällä palstalla kuin irl. Minulla se painottuu oikeaan elämään. Jossa siis molemmat varattuja. Ja hyvä niin.
En ole huomannut, että siltoja olisi poltettu. Etäisyyttä toki on, käytännön syistä.
Kaikki on siis lähes samassa pisteessä kuin kaksi vuotta sitten. Nyt vain ei enää taideta kohdata.
Kuin hänelle, varmuuden vuoksi.
n>m - Anonyymi00049
Itkuvirret eivät kuulu ikävöinti palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271289
- 881212
- 79668
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...9608- 26594
- 47533
- 19495
- 44495
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115489- 41472