Koitko niin, ettet tehnyt mitään väärin? Epäilit minua monesta asiasta, mikä ei sitten pitänyt paikkaansa. Ilkeitä vihjailuja tuli suusta, piikittelyä. Et koskaan pyytänyt anteeksi, itse pyysin.
En oikein usko, ettet olisi katunut. Olet. Olet ehkä itkenytkin, mutta silloin se oli jo myöhäistä. Sillat poltettu ja etäisyyttä.
Eikö nainen kaduta mikään, mitä teit
16
194
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Olisi pitänyt puhua oikeasti, se meni mönkään. Anteeksi siitä.
- Anonyymi00002UUSI
Sepä se juuri oli!
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole minulta mikään en edes käy täällä eikä mieskään. Itse sanoi niin ja nauhotin sen.
- Anonyymi00008UUSI
Raiskas kun juotti ensin viinassa tyrmäystipat. Ym ym onnea hoivavieteille
- Anonyymi00004UUSI
Eiko sulla tapahdu mikäänmoista älyllistä kehitystä yli 50 öijänä sen suhteen
Että osaisit lopoettaa samankalteisten syytävien kysymysten esittämisen naiselle .
Luulis et ton ikäusellä on sosiaslisia taijokin jo muuhunkin- Anonyymi00011UUSI
Ei pole 50! Tää gubbe o jo kuuskyt eikä seiso
- Anonyymi00005UUSI
Sähän et käy täällä mun tietääkseni niin liekkö ongelma. Muiden jutuista ne epäilyt syntyi. Voidaan toki puida kasvotusten näitä tekstejä ja haluat voi jopa pyytää anteeksi mut täällä turhaa
- Anonyymi00012UUSI
Sä et ole ansainnut sellasta. Jauhat palstalla ja esität rikasta ja komeeta ihanaa ja mussukkaa. Et edes ole sitä. Valehtelet paljon. Kuulusteluun sut pitäs viedä. Näää. Hoidetaan helpommin tää.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sä et ole ansainnut sellasta. Jauhat palstalla ja esität rikasta ja komeeta ihanaa ja mussukkaa. Et edes ole sitä. Valehtelet paljon. Kuulusteluun sut pitäs viedä. Näää. Hoidetaan helpommin tää.
Olen nainen. Eikö aloitus ollu naiselle. 🙄
- Anonyymi00006UUSI
Me puhutaan kaikki miehen kanssa suoraan. Kumpikin kestää kaiken.
- Anonyymi00009UUSI
Niin tämäkin mies teki. Ensin pitää saada naisen luottamus ja hurmata... kunnes
- Anonyymi00007UUSI
Meidän vttuilu voi olla käsittämätöntä joidenkin silmissä siis. Mutta mä en ainakaan osaa edes olla mukava melkein kellekkään niin mitä voi olettaa.
- Anonyymi00010UUSI
Sen tietää vasta kun tuntee sut oot sairas päästäs. Sulla on myös paljon salaisuuksia. Raha on valtaa.
- Anonyymi00013UUSI
Meidän??? EI SELLAISTA OLE IKINÄ ENÄÄ
- Anonyymi00015UUSI
Kerro ihmeessä mitä tein?
Epäilin kyllä miestä joistain asioista, eikä mitenkään ole näytetty etteikö pitäisi paikkaansa.
Ennemminkin päinvastoin.
Se ettei asioita voi selvittää kertoo mun mielestä aika paljon.
Halusin selvittää kaiken yhdessä.
Molempien takia, en vaan itseni takia.
Anteeksi olet pyytänyt?
Missä ja milloin?
Entä mitä oot pyytänyt anteeksi? - Anonyymi00016UUSI
hijy byeub baqubeb jqau tajy<aaqaq nyerraq ouröusu eyysweryas juubbiseausu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491