Hyvää yötä

Anonyymi-ap

Onhan tämä ihan tyhmää, kuvitella ilta toisensa jälkeen, että pääsisi kainaloosi nukkumaan. Mutta ei oikeasti pääse, niin pakko vain kuvitella.
Tietäisitpä sen, miten paljon joudun tekemään itseni kanssa töitä, että pysyn kasassa tämän asian kanssa.
Tietäisitpä sinä sen, miten paljon sinua ikävöin, niin ehkä tämä etenisi johonkin.
Oikeastaan sinä sen jo tiedätkin.

22

372

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samat ajatukset ja kyllä tämä saadaan etenemään.

• Anonyymi00013

Sitä minä toivon, mutta pelkään, että ei ikinä tule toteutumaan.

• Anonyymi00014

Miten ajattelit saada etenemään?

• Anonyymi00002

Meillä ei etene, ei niin millään. Mutta onneksi hän on tullut uniini aina silloin tällöin ❤️ Halipusi.

• Anonyymi00006

Kunpa unet riittäisi, mutta ei sitten millään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kunpa unet riittäisi, mutta ei sitten millään.

Ei riitäkään. Odottaminen on puuduttavaa, mutta samalla niin jännittävää! Kun ei tiedä meneekö vielä vuosi vai viis.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei riitäkään. Odottaminen on puuduttavaa, mutta samalla niin jännittävää! Kun ei tiedä meneekö vielä vuosi vai viis.

Kyllä tässä aika loppuu kesken ja jää asiat saavuttamatta, jos niin kauan pitäisi vielä odottaa.

• Anonyymi00003

Kaipaan sua niin paljon, ettet ymmärräkään. Kyl tää tästä vielä etenee❤️👍🫂

• Anonyymi00008

Miten kaikki muut voi olla niin toiveikkaita, kun itse on jo niin epävarma... Olen jo heittänyt hanskat tiskiin ja tyydyn vain haaveilemaan.

• Anonyymi00004

Mistä täällä voi tietää kuka kenellekin kirjoittaa?

• Anonyymi00005

Niinpä 😄

• Anonyymi00009

Eipä sitä kukaan voi varmaksi tietää.

• Anonyymi00007

Jos mies sulla olis se sydän. Jos
      Sä rakastaisit sä
      Sä säntäisit naisen lua sairaalaan eikä
      Yhtään mikään välimatka selitykset ei estäisi Mut sä välität vain itsestäsi !
      Tai kysyisit edes hänen vointiaan irl
      Mutta sennsiaan sekoilet
      Jossaki ano palstalla!
      Kertoo paljon sinusta kun valitset palstan !

• Anonyymi00010

Minä olen nainen, enkä ole missään sairaalassa. Tee oma aloitus, mutta se ei taida kuulua ikävä palstalle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä olen nainen, enkä ole missään sairaalassa. Tee oma aloitus, mutta se ei taida kuulua ikävä palstalle.

Enkä enää löydä sitäpaitsi muualta kun oon kaikkialla estetty. Olin siun tukena ja vastasin tolle kelle sieki
        Onneks täällä ei tarvii aivan yksin sekoilla on tärkein ja monta muuta vinksahtanutta 😀 vaan me kaks ollaan kaikkein eniten.
        Palsta on ainut oikee ja ikävä palsta meille ennenku parempi tapa keksitään.

• Anonyymi00016

Hyvää yötä❤️🥺halaus. Tulisipa hän uniini taas

• Anonyymi00017

Öitä helvetin lähelle. Naiselle. Nukahdan.

• Anonyymi00022

Meinaatko niinkuin, että naiselle tosi lähelle vaiko naiselle joka oleskelee jossain lähellä helvettiä?
        Ei ole tarkoitus saivarrella, kiinnostaa oikeasti.
        Sivutyyppi

• Anonyymi00018

Hyvää yötä mullalle ❤️‍🔥

• Anonyymi00019

Luin että mullan alle. Itselleni tuli ihan todentuntuinen yöuni. Siinä olin minä ja mies josta tykkäsin kovasti ja tapailtiinkin joskus aikoja sitten, nuorina, oikeassa elämässä. Käveltiin erästä katua pitkin käsi kädessä, aurinko paistoi ja suukoteltiinkin. Ihmettelin sitä unta aamulla. Lähdin selvittämään asioita. Oli jo siirtynyt rajan taa, eikä ihan justiinsa. Tuli vähän haikea olo siitä tiedosta.

• Anonyymi00020

Niin, kyllä minä sen tiedän.

• Anonyymi00021

Juu niin varmaan. Palstalla 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2007
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      850
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      756
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      682
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      651
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      614
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    10. 48
      531
    Aihe