Johan on ihmiset heikkohipiäisiä.
Hesarissa on juttu, jossa some-nainen on kirjoittanut Purralle, että köyhällä ei ole varaa hänen valmistamiinsa smoothie-annoksiin. Ja Purra vastaa, että voisihan niiden tilalla juoda minttuviinaa. Kirjoittajan senkin päällä somessa on kirjoittajan sivuilla kokoelma tyhjistä minttuviinapulloista.
Aivan mahdoton hulapalaa, jossa tietenkin pääasiallisesti Purra on syyllinen.
Hesarilta herkkupala-havainto - Tämä saa ihmiset lukemaan Hesaria - on onnistunut.
Purra - Päräytetään vastakommentointi vinoiluun - ärsytetään kansaa, minut huomataan ja muistetaan.
Kirjoittaja - Miten se ministeri minulle naljailee, kun en ole kuin rakentanut kotiini baaritiskin, johon laitan valot keräämistäni minttuviinapulloista, en minä sentään juoppo ole - syvä loukkaantumien.
Smoothien lipittäjä vastaan viinapullon kerääjä
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kansalaiset valitsee suosikki lehtensä, pääuutiset ei poikkea toisistaan.
- Anonyymi00002
Moni ns. köyhä olettaa ettei ole varaa terveelliseen ruokaan, ja ahtaa itseensä juuri minttuviinoja ja halpamakkaroita ähkyyn saakka. Mutta jos jättäisi nuo kurjat muonat kokonaan pois, ja ostaisi vain terveellisiä ruokia kaikilla rahoillaa, niin huomaisi niihin olevankin rahaa.
- Anonyymi00003
Aivan samaa mieltä. Minulla on ihan hyvä talous mutta syön silti terveellistä, yksinkeitaista perusruokaa, johon ei kerta kaikkiaan saa uppoamaan paljon rahaa. Raaka-aineet vain eivät maksa maltaita, mutta kun niitä raaka-aineita on vähän käsitelty, heti hinta nousee.
- Anonyymi00004
Kummia loukkaantujia, jos itse ensin arvostelee ja naljailee jollekin, niin pitäisi kai sitten olla valmis ottamaan kritiikki vastaan loukkaantumatta.
- Anonyymi00005UUSI
Hesarihan on täysinpreseestä oleva Pekka Mykkäsen
törkyturvan omistama lehti - Anonyymi00006UUSI
Evästeistä kietäytyminen maksaa Hesarissa
Vielä halvempaa on Hesarista kietäytyminen ei ole evästeitä
ei hömppää
Mutta. Se kyllä vaatii jonkin asteista kielitaitoa, koska jos ei lue
mitään suomeimediaa säännöllisesti - minä esim.- pitää
olla käytössä sekä uutiskanavaia (katson juuri Italian
kanavalta miten Monti arvioi Melonin halitusta)
ja täytyy pysty lukemaan ainakin hiukan kääntämällä tms
ulkomaan lehti
oo oo
HS siirtyy käytäntöön – evästeistä kieltäytyminen muuttuu maksulliseksi
Tavoitteenamme on pysyä laadukkaana kotimaisena mainosvaihtoehtona Googlen, Metan ja Tiktokin maailmassa, kirjoittaa HS:n vastaava päätoimittaja Erja Yläjärvi.
Muutos koskee HS-evästeistä kokonaan kieltäytyviä lukijoita. Täydestä kieltäytymisestä tulee maksullinen vaihtoehto. Noin viiden euron kuukausimaksu poistaa digitaalisen mainonnan Helsingin Sanomista lähes kokonaan, pois lukien näköislehdet. Kieltäytymisen maksu koskee kaikkia digitaalisia lukijoita, tilauksesta riippumatta.
Lukijalle mainos on parhaimmillaan hyödyllinen viesti, jonka hän näkee oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Pyrimme kehittämään laatuamme tässä, ja se on mahdollista analytiikan avulla. Digitaalisessa ympäristössä kohdentaminen on myös mainostajillemme perusedellytys. Jos evästeistä kieltäytyy, kohdentamista ei voi tehdä. Silloin mainonta ei ole asiakkaille houkuttelevaa, ja lehden mainonnasta saatava tulo vähenee. - Anonyymi00007UUSI
Paljonkohan sellainen mainoksista kieltäytyminen maksa? Ja tarkoittaako se sitten todella sitä että eivät kerää dataa. Voiko kieltäytymisen ja maksamisen tehoon luottaa?
- Anonyymi00009UUSI
Ai tuossa olikin hinta, n. 5 e. Tarkoittaako ettei kerätä tietojakaan silloin?
- Anonyymi00008UUSI
Etiketit voi liuottaa irti niistä kyllä kans. On sitten simoja ja syksyn sadonkorjuun mehuja varten pottuja.
- Anonyymi00010UUSI
Ilman muuta äänestin Stubb jottaei ylioppilas ydinaselässy ja mahdollinen trumpillevilttulija haavisotaa todella vaarallinen Suomelle
en ole stuffbani kuitenkaan
nyt kiintän häntä pokkaan
Stubb ei anna tänä vuonna armoa yhdellekään armahdusta anoneelle rikolliselle.
Armoa anoi kaikkiaan yksitoista rikollista. Presidentti Stubb hylkäsi kaikki hakemukset 4. syyskuuta.
– Tänään tapahtuneessa esittelyssä olen katsonut, ettei ole syytä suostua anomuksiin, Stubb päätti.
Stubbin edeltäjä Sauli Niinistö oli erityisen tiukka armon antamisessa.
Stubb on tähän mennessä armahtanut ainakin yhden huijarinaisen ja erään miehen. Sen sijaan esimerkiksi Janne ”Nacci” Tranbergille armoa ei herunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS942605Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.55824Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46761- 50744
- 47664
- 80616
- 50605
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69602Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594