Kokonaan sen kanssa?
Vastaukset 30
- Anonyymi00001UUSI
Mikset
- Anonyymi00002UUSI
Nyt olemme.
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole ketään edes osittain.
Harmi ettei. - Anonyymi00004UUSI
Meinaatko taas spämmätä näitä samoja asioita palstalle koko päivän?
- Anonyymi00012UUSI
Ihan normipäivä palstaäijälle, kuten sinäkin populismin rostiruutti tiät hyvin
- Anonyymi00005UUSI
Ollaanhan. Miks vietät aikaa yheisössä joka pyörii päiteilevien persettä esittelevien naisten ympärillä?
- Anonyymi00009UUSI
Mikä sinua vaivaa ?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa ?
Liian vähän näkynyt per sei guben kulmilla? Älä jaksa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa ?
Ei lähe teiän seura mitenkään päin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa ?
Oikeesti keksi miljoona muuta parempaa tekemistä ja se siitä
- Anonyymi00006UUSI
vähän vaikeeta i guess
- Anonyymi00023UUSI
Tee mulle joku merkki huomenna ihanani 💋
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tee mulle joku merkki huomenna ihanani 💋
Kaipaan sinua, tule kanssani Majakalle drinkille? ❤️
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaipaan sinua, tule kanssani Majakalle drinkille? ❤️
Sano huomenna kasvotusten.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sano huomenna kasvotusten.
Sopii, monelta tavataan klo 17.30?
- Anonyymi00007UUSI
Miksi näitä viestejä jatkuvasti? Ilmeisesti kaipaat häntä itsesi seuraan? Mikset kysy suoraan ja kuuntele vastausta?
Ehkä ei koe haluavansa kummempaa suhdetta siihen toiseen, tai kokee sen jollain tapaa vajaaksi. Tms.- Anonyymi00020UUSI
Tai ehkäpä aloittaja kuvittelee itsensä tärkeäksi ymmärtämättä, että aloittajaa ei kuvioon kaivata
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai ehkäpä aloittaja kuvittelee itsensä tärkeäksi ymmärtämättä, että aloittajaa ei kuvioon kaivata
Tai sitten ei ole edes mitenkään suhde mielessä sitä "jotain toista" sillä jollain jolle tämä on tarkoitettu.
Ehkäpä sitä "jotain toista" ei ole irl olemassakaan. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja mikä tämä kuvio olisi mistä juonnat guben kalastelu ssa? Vaivaannuttava oot
- Anonyymi00008UUSI
Kenen kanssa ? Valota vähän kun tiedät paremmin.
- Anonyymi00016UUSI
Haluatko olla osa tai jonkun olevan osa tätä trolliäijän atmosfääriä vai mikä homma?
- Anonyymi00010UUSI
Se on sinun miehesi miksi roikutat ja pelleilet. Pidä hyvänä jos osaat ap.
- Anonyymi00014UUSI
No nyt lähti tarina kulkemaan aapeeäijä 🥱
- Anonyymi00018UUSI
En ole ollenkaan sen kanssa. Kun ei nähdä enää missään eikä minulla ole yhteystietojakaan niin vaikea olla missään tekemisissä. Ja olen jo monta kertaa sanonut, että parempi, että jokainen löytää jonkun uuden, kun sinun piti tehdä tilanteesta niin sekava ja vaikea kaikille. Miksi sinun piti mennä puhumaan asiasta mitään kenellekään. Etkö ymmärrä, että tämä on osittain sinunkin egosi vuoksi.
- Anonyymi00019UUSI
Onko sinulla aapeeäijä montakin suhteestanne tietämätöntä naisystävää?
- Anonyymi00021UUSI
Toivottavasti nämä aloitukset eivät liity minuun mitenkään. Oon tosi onnellinen mun rakkaan kanssa. Siksi en täällä edes juurikaan enää käy. Ei mitään oikeaa asiaa tääl. S
- Anonyymi00024UUSI
miksi minä menisin hänen ja naisensa väliin ei kiinnosta yhtään.
- Anonyymi00026UUSI
Ei se pysty valitettavasti.. pitää olla aina joku side chick.
- Anonyymi00028UUSI
Kattelen mieluummin vaikka luontodokumentteja kuin päissään olevia läähkiviä lespoja
- Anonyymi00030UUSI
Koko palsta on menettänyt metkityksensä, jos sitä ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448