Oi isänmaan toivot. Haaveilevat Daciasta. Vai pitäisikö sanoa resupekat 😀
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Daciasta haaveileminen on kuin toivoisi pidätysvaikeuksia. Ei sitä kukaan itselleen toivo.
- Anonyymi00002
Kun ensimmäinen meni kolarissa niin jos sattuu kohdalle samanlainen MCV ja mieluiten 1,6 niin lähden kyllä kaupoille !!!
- Anonyymi00003
Minä haen 3-vuoden välein uuden toyota corollan. Luottomyyjän kanssa ryystetään sumpit ja nauretaan ranskalaisille autoille.
- Anonyymi00009UUSI
Minä haen 3-vuoden välein uuden toyota corollan............. siitä varmaan ilmoittaa autonmyyjäkin jo hyvissä ajoin ettet vain satu putoamaan ajon aikana pohjan läpi maantielle
- Anonyymi00004
Minun ei tarvitse ostaa uutta daciaa noin usein, vain kerran yhdeksässä vuodessa,mutta Tojohan on aivan taas aivan eri juttu
- Anonyymi00007
Huutonaurua kymmenen vuotiaalla ikälopulla romulla ajamisesta!!!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huutonaurua.......huutonaurajalla on termit sekaisin mikä on kestävyyttä ja kertakäyttöisyyttä !!!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huutonaurua kymmenen vuotiaalla.............Tuollaiseksi se ihminen menee kun ei ole enää minkäänlaista tietoa mitä normaalimmat autot kestää, Toyota on saanut manipuloitua ihmiset lopultakin ettei ne vain enää puhuisi ruosteista vaan vaihtelisivat uusiin autoihin ruosteekäsittelyitten sijaan........ Jos VW.kin sais ihmiset tuohon samaan touhuun mukaan niin ei varmaan nokkaketjut enää kerkiäis katketa ennen kuin uusi auto olisi jo perseen alla . Tuohon jo pitäis lisätä " HUUTONAURUA"
- Anonyymi00005
dacia omistajilla on yleensä varaa ostaa omaa kahvia
- Anonyymi00006
Pöö. Mä heitin tänään kahveet rinnuksille ja otin vähän omenapiirakkaa. Nam.
- Anonyymi00010UUSI
Pöö. Mä heitin tänään............Tuo kyllä jo kertoo pahasta sairaudesta,,kannattaa hakeutua jo tuossa vaiheessa polille
- Anonyymi00012UUSI
Pöö. Kävin autokaupassa kuolaamassa uusia autoja. Siinä sivussa otin kaffet ja nisut. Ai että maistui.
- Anonyymi00013UUSI
Oi isänmaan toivot. Hyvin te vedätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678