Nainen, kirjoitan mustaan päiväkirjaan

Anonyymi-ap

Sen kannet on koristettu symboleilla.
Kun sen avaa valot himmenee ja tulee kylmä.
Kuuluu kaikuvat kuiskaukset ja tummat varjot liikkuvat seinillä.

Kirjoitan sen sivulle onnettomuuden,
täysin odottamattoman ihan uuden,
ja uutisia sen jälkeen seurailen,
ja sieltä bongaan mä vahvistuksen.

Jopas on mahtava musta kirja tää,
kun mikään toteutumatta ei jää,
sen sivut täyteen sattumia kirjoitan,
ja onnettomuuksille niille vain nauran.

Ja uusi virus taas labrasta karkaa,
media toitottaa "rokote ottakaa",
mutta ei piikit enää kelpaakaan,
jää big pharma näppejänsä nuolemaan.

Viranomaiset kiireen vilkkaan,
silti tukee biologista sota toimintaa,
kiinni jäävät he housut kintuissaan,
kun lupaavat että "kaikille ostetaan".

Ja kansa vihastuu ja raivoaa,
kun huomaa kenen asiaa he ajaa,
alkaa väkivaltaiset mellakat,
bunkkereihin piiloutuu edustajat.

Allekirjoitettu verellä.
Vahvistettu sinetillä.

:/

23

200

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mustan loitsun loitsin,
      Abbadon, nouse!
      syökse tulta etna!
      järise ja halkea maa!
      vapauta tuo enkeli kahleistaan!

mustalla täytä taivas,
      pimennä taivas ja maa,
      kun enkeli tuo hirmuinen,
      lähtee maan päälle kostamaan.

Sen armeija suuri hirmuinen,
      pääsee vihdoin piinaamaan,
      kaikkea sitä tuomittua osaa,
      joka pyhää sortui pilkkaamaan.

• Anonyymi00002

Ja niin saan vain katsella,
      kun jumalattomille kostetaan,
      juoda olutta syödä popparia,
      katsella uutisia kuin kauhua.

Saa nauraa kohtauksille,
      vahingon ilosta hymyillä,
      kun kirkuen he karkuun juoksevat,
      ja koittavat bunkkereissaan lymyillä.

• Anonyymi00003

Joo, ihan normaalia ja tervettä miesten Vihakiimaa. En kyllä sellaisina pidä, että sikäli

• Anonyymi00005

Jäis jo tuoki auton alle, klonkullaki niin paha mieli

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jäis jo tuoki auton alle, klonkullaki niin paha mieli

Mahtaa olla ahdistavaa kun antipatialle on annettu iha legitti syy. Pärjäilemisiä puupäät

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mahtaa olla ahdistavaa kun antipatialle on annettu iha legitti syy. Pärjäilemisiä puupäät

Ja mitä se sinäki toisten sanan perässä saikkaava pablovin koira vielä täällä yrität? Ohi o

• Anonyymi00004

Synkkää mutta suloista,
      ja voihan sitä poloista,
      jolla sinettiä ei löydykään,
      kun joutuu hän kärsimään.

Ja sortuu illuusio se pettävä,
      että armo kaikille olis kestävä,
      mutta tuomio on säädetty,
      täytäntöön laitettavaksi määrätty.

• Anonyymi00006

Suljen kirjan kannet,
      ja taivas kajahtaa,
      ja salamoiden taivas,
      alkaa sitä toteuttamaan.

Kuin tuomari olisi puhunut,
      ja tuomionsa julistanut,
      nuijalla pöytään lyönyt,
      ja tuomion vahvistanut.

• Anonyymi00007

Ei liity palstan aiheeseen. Mene muualle s*koilemaan.

• Anonyymi00010

Aika hassu yhtälö, että haluaisit ihmisille pahaa ja tuhoisit heidät kuin kärpäset.

Sanoilla voi olla vaikutus, vaikka ne ei todellisesti olisikaan kirouksia.

Olen miettinyt sellaista ihan viimeaikanakin. Eräs ihminen halusi lainata erästä asiaa, kerroin etten halunnut lainata, koska koin silloin, että hänen koira raapisi paikkoja ja minua ärsyttäisi jälkikäteen huomata sellaista. Mieheni oli luvannut lainata ilman keskustelematta minulle, joka toki varmaan lisäsi pettymyksiä, mutta itse kielsin. Se meni siihen pisteeseen, että henkilö suuttui, kertoi, ettei minulla ole lupa asiaa määrätä, se lainattava asia kuuluu miehelleni ja on hänen omaisuutta ja hän päättää enkä minä..ja sanoi minun olevan haitallinen lapsilleni ja hänen ilmeensä oli tosi illeämielinen. Muöhemmin väitti minulle ettei ollut sanonut sellaista ihan kuin olisin mielipuoli silläkin. Se vaikutti niin ettei välit ole palautuneet ennalleen, kuitenkin ne välit ovat ihan asialliset ja kohteliaat, jos kohtaamme. Kuitenkin sen jälkeen on ollut paljon vastoinkäymistä lapsen asioihin liittyen...ne haasteet eivät toki varmastikaan tulleet sen jälkeen, esim tietyt piirteet ovat varmasti olleet jo lapsuudesta, ne vaan ovat tulleet voimakkaammin esiin...tuskin minua on kirottu, mutta kyllä se tässä näkyvässä maailmassa kietoutuu koko tarinaan. En usko, että sen ihmisen sanat olivat totta, hänhän vihastui, kun ei saanut mitä halusi...mutta se paljasti, mitä hän minusta todella ajatteli. Olen toki anteeksi antanut, mutta, jos ihminen ei myönnä tai asiaa tuo pöydälle ja koe olevansa itse mistään vastuussa, ei ehkä ole hyväksi itselleni olla tekemisissä ihmisen kanssa, se kohtaa aina vastoinkäymisiä...koin muutoinkin kyseiseltä ihmiseltä ainaisia vaatimuksia, joita piti selitellä, on joskus helpompi näin.

Mieluummin yksin kuin "huonossa" seurassa. ;)

LS

• Anonyymi00011

Ihminen, josta kirjoitin, ei siis itse olisi ollut edes valmis joustamaan, olisi halunnut koiran mukaan lainaamaansa asiaan eli asuntoautoon...olin ajatellut etten noin yksityiskotaisesti olisi tuonut asiaa...mutta menköön.

LS

• Anonyymi00012

Saattoi olla, että hän sanoi minun olevan hatallinen lasteni mielenterveydelle...jos oikein muistan...siitä on jokunen vuosi nyt.

LS

• Anonyymi00013

Jep.
        Kosto on suloinen,
        ja Herra on kostaja hirmuinen.

• Anonyymi00014

Minähän en ole valinnut sitä, että koen olevani tosi yksin erinäisten haasteiden kanssa. Ihmiset ovat käyneet kylässä lähinnä lasten syntymäpäivien aikaan ja minulla ei ole ketään kelle voisin soittaa..se henkilö oli ollut se ihminen, jolle aikoinaan olin murheitani koettanut kertoa ja soitella...en tiedä välittikö olla tukena, mutta...ehkä on paljon ollut itsessäkin rikkinäisyyttä, pelokkuutta, arkuutta, mitä ei olisi pitänyt ääneen sanoa. :)

LS

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jep.
        Kosto on suloinen,

No en kyllä välittäisi kostaa kyseiselle ihmiselle enkä välittäisi olla koston kohteenakaan. Viha ei auta tai helpota. Se on tunne, joka vääristää asioita, tekee pieneksi ja surulliseksi, näivettää. Toki viha voi olla tarpeellinen tunne ja jiskus jopa oikeutettu tunteena. Ei se itsessään ole väärin, mutta tunteena se syö sisintä.

LS

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jep.
        Kosto on suloinen,

Kyllä, koskus tunnen vihan tunteita, yleensä, kun koen etten ole tullut kuulluksi tai on kävelty yli ja sabeltu asioita. Useimmiten pääsen sen ylitse ja sen niskanpäälle, eikä se hallitse sitä mitä olen. Toki teoreettisesti ymmärrän, että voisi tapahtua elämässä jotain niin järjettömän pahaa, että olisi jopa normaalimpaa kokea vihaa.

LS

• Anonyymi00019

Tuo, että vihastuu, kun ei saa mitä on halunnut, on semmoinen teema myös, mitä olen mielessäni miettinyt ja kuinka se tuhoaa asioita, ettei kunnioiteta toisten rajoja. Minullekin on käynyt niin, olen halunnut jotain ja joku on minulta kieltänyt haluamani, jonka johdosta olen sanonut ja tehnyt asioita ja jonka vuoksi myös itse olen rikkonut välini johonkin ihmiseen. Ihminen on toki vain ihminen ja mokailukin kuuluu elämään, täydellistä suoritusta tuskin kukaan on tehnyt. Ehkä se on osa oppikoulua ja elämää. Että voi yrittää laittaa kaiken oman temperamentin piikkiin, vaikka pitäisi nähdä jotain muuta. Yksinäisyys voi osittain olla ihan itse ansaittya, ehkei sittenkään jotain mille ei olisi voinut mitään. Toisaalta koen ettei mennyttä ole tarkoitus jäädä katsomaan tai "jähmettyy suolapatsaaksi".

LS

• Anonyymi00017

Kuinkas se menikään:
      Minä olen pikku Simo, joka piirtää mielellään, hirviöt jotka piirrän necronomiconiin rupeavat elämään.
      Tota tuli lapsena katseltua.

• Anonyymi00018

Ei ole öljyä lampuissaan,
      pelkkää pimeyttä vaan,
      ei edes lähteneet ostamaan,
      pysyi neitsyet tyhminä vaan.

Ei mikään selitys kelpaa,
      ei tekosyy eikä tarina,
      kun yllättäen kysytään,
      onko öljyä lampussa?

Miksi valo ei loista,
      eikä tuota lämpöä,
      keinovalo on toista,
      joka vaatii sähköä.

Digitaalista ja kuollutta,
      pelkkää konemaista valoa,
      säteilyä luonnotonta kajastaa,
      ei anna sitä oikeaa tunnelmaa.

Oikea tuli toisenkin sytyttää,
      ei siitä toinen kylmäksi jää,
      mutta säteily vain sokaisee,
      ja moni tuleksi sitä luulee.

• Anonyymi00020

😑

• Anonyymi00021

En ymmärrä miten voi olla niin osuvia "sattumia" joissakin kirjoituksissa. Enkä tarkoita nyt ainoastaan tätä aloitusta.

• Anonyymi00022

Ja Pertti voi värittää sun kanssa ruutuja.

• Anonyymi00023

Sitten tulen ja pyyhkäisen valkoisella höyhenellä sinun mustat ajatukset ja taiat pois. Hetken kylmä viima ja tuuli vaihtuu lämpimäksi, valoisaksi auringonpaisteeksi. Linnut ja harakat taas laulaa.
      Yksi kävi muuten kurkistamassa ikkunasta ja heräsin aamulla linnun jodlaukseen ☀️
      -nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1318
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      647
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      609
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      559
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      529
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      518
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    9. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      511
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      468
    Aihe