Näin facebook reels videon missä sanottiin että jos sanot kelalle että poimit mustikoita niin se vähennetään sinun työttömyys turvasta, minun mielestä se on jopa mahtava asia, sivistynyt ihminen ei hyödynnä kaikkia mahdollisuuksia saada rahaa, sellaisia hyödyntäjiä kutsutaan lokeiksi ja pummiksi
Minun mielestä palkalla tai työttömyyskorvauksella saatua rahaa niin sillä kuuluu ostaa kaupasta ruoat
En osaa tuoda tätä mahtavaa juttua ulos niin hyvin
Ruoasta pitää maksaa.
Petteri Orpo olet mahtava!
Anonyymi-ap
5
76
Vastaukset 5
- Anonyymi00003
Ymmärrystä vailla oleva Petteri on sopiva paskan kummiksi, pätevä ei siihenkään mutta aiheuttaa vähemmän vahinkoa yksilöille ja yhteiskunnalle😂
- Anonyymi00004
Onko muistitikku jo saapunut, paskiainen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko muistitikku jo saapunut, paskiainen?
Löyty sun mutsis perseestä, eli sieltä mistä sinäkin ole tullu 😂😂😂😂😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Löyty sun mutsis perseestä, eli sieltä mistä sinäkin ole tullu 😂😂😂😂😂
Kalju Apina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617