Rosemary, thyme...

Anonyymi-ap

Kerro minulle mitä oikein tahdot...
Missään ei tunnu olevan mitään mieltä.

7

115

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hyvä biisi muuten.

• Anonyymi00002
        UUSI

Mikä siitä teki mielestäsi hyvän? ...joskus jonkin musiikin elementit voi "sitoa" osaksi sitä omaa kokemusmaailmaa. Se ei välttämättä merkitse jollekin toiselle sellaisella tasolla mitään... se voi myöhemmin muuttaa muotoaan ja muuttua myös itselle merkityksettömäksi...Kyse ei ole yksin siitä mistä pitää, vaan mitä se musiikki sillä hetkellä kertoo itselle. Se ei ole elämässä totuus asioista mitä ihmisen elämässä on, mutta sen avulla voi ilmaista omia tunteita ja kokemuksia.

LS

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikä siitä teki mielestäsi hyvän? ...joskus jonkin musiikin elementit voi "sitoa" osaksi sitä omaa kokemusmaailmaa. Se ei välttämättä merkitse jollekin toiselle sellaisella tasolla mitään... se voi myöhemmin muuttaa muotoaan ja muuttua myös itselle merkityksettömäksi...Kyse ei ole yksin siitä mistä pitää, vaan mitä se musiikki sillä hetkellä kertoo itselle. Se ei ole elämässä totuus asioista mitä ihmisen elämässä on, mutta sen avulla voi ilmaista omia tunteita ja kokemuksia.

LS

Juuri siksi, että oli joskus osa minua.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tavallaan sen laulun keinoin haluan kertoa itselleni, että olen tehnyt voitavani, enkä saa enää kiusata itseäni ihmisellä, joka on valinnut, ettei halua viedä asioita pidemmälle kuin mihin itse olisin ollut valmis.

LS

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juuri siksi, että oli joskus osa minua.

Millä tavoin koet sen olleen niin?

LS

• Anonyymi00006
      UUSI

Voisi kysyä myös mitä minä itse tahdon?

Eikö minun tulisi arvostaa itseäni ja lopettaa saavuttamattoman perässä haikaileminen? Aionko tehdä näin todella lopunikääni?

LS

• Anonyymi00007
      UUSI

Käyn sellaista kamppailua sisimpäni ja mieleni kanssa. Sisimpäni tunne kertoisi minulle, että hän rakastaa ja haluaa minut täysin omakseen. Aivoissani kerron silti sisimmälleni, jos luotan sisimmän tunteeseen, jään odottamaan ikuisesti ja olen aina samassa limbossa, mikään ei muutu. Olen odottanut tätä ihmistä kauan ja toistan samaa virhettä.

LS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      19
      1168
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      57
      965
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      863
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 61
      715
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      662
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      660
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      596
    Aihe