Puhelinliitymien tyrkyttäjät pois kaupan tiloista ja heti.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kerran yks tyrkyttyjä rupes kettuilemaan kun sanoin etten tarte liittymää.
- Anonyymi00002
Välillä kyllä ottaa pattiin. Paras keino välttää tyrkyttämistä on suunnata katse ihan muualle ja tekeytyä kuuroksi.
- Anonyymi00003
Samoin joutaa at häipyä Cittarista.
Ei kehtaa enää isoissa kaupoissa käydä, kun aina tyrkytetään liittymiä. - Anonyymi00004
Katotaanpas nyt.Ovat kohteliaita useinkin opiskelevia nuoria,yrittäen tienata tälläkin tavoin vähän tienestiä elämänsä kuluihin.On mielestäni hienoa nähdä heitä vaikka näin työtä tekevinä,kuin joutilaina kuljailemassa tämänkin ajan vaikkapa näissä kauppakeskuksissa.Eivät he ansaitse meiltä huonoa käytöstä.Itse jään joskus juttusille ja ihan ok.
- Anonyymi00011
Jos olisi kauniita nuoria neitosia ja uhkeat ulottuvuudet niin jatkuvasti olisin päivittämässä puhelinliittymääni.
- Anonyymi00005
Juu, lailla tuollainen pitäisi kieltää. Menisivät retkut oikeisiin töihin ihmisiä kusettamasta.
- Anonyymi00006
Laitan sellaisen myymälän aina heti boikottiin mihin ei saa vapaasti kulkea ilman kulkukauppiaiden ahdistelua.
- Anonyymi00007
Justiin niin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Justiin niin.
Ymmärrän, jos sinulla ei seiso eikä kastu, se alkaa vi...taa.
- Anonyymi00010
Lailla tuollaiseen ahdisteluun pitäisi puuttua.
- Anonyymi00009
On noita liittymä myyjiä kaikkialla,isommissa kaupoissa voisko sanoo ystävällisesti ei tartte on jo!!joku voi tarvita! Itse oon huomannut ,ostan liikkeestä mikä myy liittymiä,päivitetään,voi löytää halvemmalla. Liittymästä
ne soittaa ja kun pitäs kertoo hkltietoja,EI kannata puhelimessa kertoo.Kun eihän sitä tiedä oikeesti kenen kanssa puhuu.Käyn liikkeessä mis liittymiä myydään.Kun aika päivittää. - Anonyymi00012
Paska ilmiö!Piti Prismankin tähä skeidaan sotkeutua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516