Irobot on juuri julkaisuut uuden iRobot Roomba Max 875 Combo -robotti-imurin, joka on nyt uusiniRobotin lippulaivamalli. Tuo on niin suuri hyppäys eteenpäin kehityksessä, että taidan itse unohtaa aiemmin tänä vuonna julkistun iRobot Roomba Max 775 Combo -roboimurin ostamisen. Olin jo täysin aikeissa ostaa ton, mutta enpä taida sittenkään ostaa vaan odotan ton uuden mallin tuloa suomen markkinoille. Myynnin odotetaan alkavan marraskuun alussa. Ainut ikävä puoli tossa on hinta. Toin uuden robon suositushinta on 1199 euroa mikä on aika suolainen hinta. Ton 775 -mallin saisi tällä hetkellä 799 eurolla, eli ton uuden 875 -mallin suositushinta on 400 euroa kalliimpi. Mutta toi uus malli vaikuttaa niin paljon kehittyneemmältä, että taidan silti päätyä siihen. Pitää vaan pihistellä syksyn yleisessä rahankäytösä vähän enempi sitten. Hyvällä tuurilla tolle saattaa olla jokin tarjous tarjolla jo marraskuun lopun Black Fridayn aikaan, vaikka ei välttämättä kovin suurta alennusta aivan tuliterälle robolle saakaan. Toi uusi 875 malli on saanut erittäin hyvän vastaanoton eri tekniikkasivustoilla ja moni pitää tätä todellisena iRobotin paluuna takaisin roboimurimarkkinoiden huipulle.
Lisätietoa löytyy suomeksi esimerkiksi tuolta:
https://dawn.fi/uutiset/2026/09/03/irobot-roomba-max-875-combo-robotti-imuri-julkaisu
T. miksuh
iRobot julkaisi uuden lippulaiva roboimurin, iRobot Roomba Max 875 Combo
8
53
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ketä kiinnostaa? Mene muualle trollaamaan.
- Anonyymi00002
Täh? Jäiskö sulta mielialalääkkeet ottamatta vai mikä riivaa? Ensinnäkin et ilmeisesti edes tiedä mitä sana trollaaminen tarkottaa. Sinähän sitä teet enkä minä. Minun aloituksessani ei ollut mitään trollaamista, mutta sinun kommentissasi puolestaan todellakin on. Lisäksi miksi sä kuvittelet, että sun kommenttisi kiinnostaisi ketään? Minun aloitukseni puolestaan voi hyvinkin kiinnostaa hyvinkin montaa, joka harkitsee uuden roboimurin hankkimista ensimmäiseksi roboksi tai nykyisen tilalle. Olet ilmiselvä kusipäivinen idiootti, koska kukaan normaalijärkinen ei aloitukseni perusteelal tollasta kommenttia kirjoita. Et ole erve selvästiikään.
T. miksuh - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täh? Jäiskö sulta mielialalääkkeet ottamatta vai mikä riivaa? Ensinnäkin et ilmeisesti edes tiedä mitä sana trollaaminen tarkottaa. Sinähän sitä teet enkä minä. Minun aloituksessani ei ollut mitään trollaamista, mutta sinun kommentissasi puolestaan todellakin on. Lisäksi miksi sä kuvittelet, että sun kommenttisi kiinnostaisi ketään? Minun aloitukseni puolestaan voi hyvinkin kiinnostaa hyvinkin montaa, joka harkitsee uuden roboimurin hankkimista ensimmäiseksi roboksi tai nykyisen tilalle. Olet ilmiselvä kusipäivinen idiootti, koska kukaan normaalijärkinen ei aloitukseni perusteelal tollasta kommenttia kirjoita. Et ole erve selvästiikään.
T. miksuhterve jopa
T. miksuh
- Anonyymi00004
Tossa on lisää tietoa:
https://www.witt.dk/fi/news/irobot-lanseeraa-kaikkien-aikojen-tehokkaimman-robottinsa---roomba-r-max-875-combo
T. miksuh - Anonyymi00005
Pilaat palstan assijankutuksella
- Anonyymi00006UUSI
Niin millä? Millä ihmeen assijankutuksella, mikä helvetti se edes on olevinaan? Puhuisitko suomea. Ja kyllä ne palstan pilaajat on ihan muut kuin minä, osalla tuntuu olevan asenne aivan perseestä ja ainut tarkotus kirjotella tuntuu olevan päänaukominen, trollaaminen ja häiriköinti. Tämäkin aloitukseni oli täysin asiallinen. Sitäpaitsi esimerkiksi roboimurit on nykyaikasia kodinkoneita, jos se jollekin muinaisuudessa eläville on liikaa niin se on täysin heidän oma ongelmansa. Jos nyt kuvittelet, että tänne saisi kirjottaa vain ikivanhoista vuosikymmeniä sitten valmistetuista kodinkoneista niin sinähän et sitä pätää Jos jotakuta ei esimerkiksiroboimurit kiinnosta, niin kukaan ei pakota häntä lukemaan ketjua, hän voi ihan vapaasti jättää sen lukamatta. Jos ainut tarkotus on tulla kirjottelemaan tollasia kommentteja niin se on vain ja ainoastaan idioottimaista.
T. miksuh - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin millä? Millä ihmeen assijankutuksella, mikä helvetti se edes on olevinaan? Puhuisitko suomea. Ja kyllä ne palstan pilaajat on ihan muut kuin minä, osalla tuntuu olevan asenne aivan perseestä ja ainut tarkotus kirjotella tuntuu olevan päänaukominen, trollaaminen ja häiriköinti. Tämäkin aloitukseni oli täysin asiallinen. Sitäpaitsi esimerkiksi roboimurit on nykyaikasia kodinkoneita, jos se jollekin muinaisuudessa eläville on liikaa niin se on täysin heidän oma ongelmansa. Jos nyt kuvittelet, että tänne saisi kirjottaa vain ikivanhoista vuosikymmeniä sitten valmistetuista kodinkoneista niin sinähän et sitä pätää Jos jotakuta ei esimerkiksiroboimurit kiinnosta, niin kukaan ei pakota häntä lukemaan ketjua, hän voi ihan vapaasti jättää sen lukamatta. Jos ainut tarkotus on tulla kirjottelemaan tollasia kommentteja niin se on vain ja ainoastaan idioottimaista.
T. miksuhSinähän et sitä päätä jopa.
T. miksuh
- Anonyymi00008UUSI
IRobot julkaisi ton uuden lippulaivarobon 2.9.2026 Eli toi on aivan tuliterä malli. Myynti alkaa suomessa ja yleensä EU:n alueella tosiaan ilmeisesti 1.11.2026.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301349
- 881232
- 81726
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...10655- 27647
- 47543
Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä
Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.120539- 19525
- 44505
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499