Kun rinnassa tuntuu muljahtelua. Tämä on toisaalta aika pelottava tunne, vaikka ei tämä mitään vakavaa ole.
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
😴
- Anonyymi00002
Lääkäriin
- Anonyymi00003
Olen käynyt aiemmin, eikä minusta ole löytynyt mitään vikaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen käynyt aiemmin, eikä minusta ole löytynyt mitään vikaa.
Se on sitten vierihoidon puutetta, kun oireilee sekin samoin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on sitten vierihoidon puutetta, kun oireilee sekin samoin.
Niin voi olla. Ikävä ja ahdistus.
- Anonyymi00005
.p,
.oojy,äåÿuud.dfggfuo¨fööffcöåöå,fd,-å,uoiåudfä
öfögtoöo.pf - Anonyymi00007
Kokeile hengitys taktiikkaa
Hengitä sisään nenän kautta rauhallisesti neljän (4) sekunnin ajan.Pidätä hengitystä neljän (4) sekunnin ajan.Hengitä ulos suun kautta hitaasti ja pitkään kahdeksan (8) sekunnin ajan.Toista tämä kierto 5–10 kertaa. - Anonyymi00008
Meeny vaan sinne nukkuu. Ja näkeen unta minusta ... on ikävä .....
Naiselta miehelle ❤️- Anonyymi00010
Olen nainen...
- Anonyymi00012
Menen ❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen nainen...
Tiedän sen..
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tiedän sen..
No ei tämä emojihimmeli ole nainen, usko jo virtuaalinen vtutus
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
No ei tämä emojihimmeli ole nainen, usko jo virtuaalinen vtutus
Missä kohdassa sinä aloituksessa näet emojeita.
- Anonyymi00009
Lääkäriin
- Anonyymi00011
Kokeile syke ranteesta, onko tasainen.
- Anonyymi00014
Melatoniini voi aiheuttaa tuon sekä paniikkihäiriöitä.
- Anonyymi00030
En käytä melatoniinia.
- Anonyymi00015
Jos olisit yksi tietty niin kävisin hetken pitämässä kiinni sinusta.
- Anonyymi00031
Olisi kyllä ihanaa, jos olisit hän. Toki ei minulle hetki riittäisi.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa, jos olisit hän. Toki ei minulle hetki riittäisi.
Hän asuu tosi lähellä
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hän asuu tosi lähellä
Tuo on kyllä totta tässä tilanteessa.
- Anonyymi00016
Onko kaurapuuro hyvää?
- Anonyymi00017
On, lemmaria, parempaa, kuin 🍭😂
- Anonyymi00022
Onhan se, äitiskö sulle keittää vai parempi puolisko? Sivusta
- Anonyymi00029
Aika harvoin tulee keitettyä puuroa. Tykkään kyllä, mutta yleensä syön aina leipää aamupalaksi.
- Anonyymi00045
Kaurapuuroa parempaa ei ole, lisäkkeet (marjat. raejuusto ym.) tuovat hyvän lisän siihen. Aamuin illoin jopa suositeltavaa syötävää, jolla välttää sitä epätervettä herkuttelua. Itse tehtynä se maistuu aina parhaalle. Näin koen.
- Anonyymi00018
Se on magnesiumin puutetta. Ota purkista magnesiumia, niin se loppuu muutamassa päivässä.
- Anonyymi00025
Otan magnesiumia joka ilta.
- Anonyymi00032
Kannattaa ottaa iltaisin ilta magnesium kapseleita.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kannattaa ottaa iltaisin ilta magnesium kapseleita.
Juuri tätä minä käytän iltaisin. Olen ottanut kyllä vain yhden aina.
- Anonyymi00037
Voi olla myös liian magnesiumin syytä. Tai liikkunut liikaa viime aikoina ja/tai syönyt liian vähän. Sivu
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voi olla myös liian magnesiumin syytä. Tai liikkunut liikaa viime aikoina ja/tai syönyt liian vähän. Sivu
No minulla on ollut nyt vähän sellainen olo tällä viikolla, että ylirasitusta on päällä. En nyt kauheasti enemmän ole liikkunut, mitä aiemmin, mutta ehkä palautuminen jäänyt vähän heikommalle tässä viime aikoina.
- Anonyymi00019
Iltapala aikaisemmin niin ruokasi ehtii laskeutua ruokatorvesta.
- Anonyymi00027
Eilen minulla jäi iltapala syömättä. Söin päivällisen 18-19 aikaan.
- Anonyymi00042
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eilen minulla jäi iltapala syömättä. Söin päivällisen 18-19 aikaan.
Ok. Muita syitä voi olla vääränlainen tyyny, lapalihakset jumissa, kaularangan vinoutuma, liian pinnallinen hnggitystekniikka . Tai yleinen ahdistunut elintmpäristö.
Kun on liikaa oman kehon kuuntelijana kyllä se kertoo vaikka ja mitä.
- Anonyymi00020
Älä juo energiajuomia.
- Anonyymi00026
En juo energiajuomia.
- Anonyymi00021
...ja tarkistuta rautavarastot.
- Anonyymi00028
Ferritiini minulla oli aika matala, kun viimeksi testattiin. Lääkärin mielestä asialle ei tarvitse tehdä mitään. Olen välillä syönyt rautaa kuureina.
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ferritiini minulla oli aika matala, kun viimeksi testattiin. Lääkärin mielestä asialle ei tarvitse tehdä mitään. Olen välillä syönyt rautaa kuureina.
Ei ne varastot palaudu "välillä kuureina" pitää syödä vuosia.
Ja terveydenhuolto on mitä on. Pitää vaatia itse, eikä silloinkaan kuunnella. - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei ne varastot palaudu "välillä kuureina" pitää syödä vuosia.
Ja terveydenhuolto on mitä on. Pitää vaatia itse, eikä silloinkaan kuunnella.Lääkärit eivät todellakaan ole kaikkitietäviä. Valitettavasti heillä on valta päättää kuuluuko jotain vaivaa hoitaa vai ei. Eli käytännössä Suomessa ollaan lääkäreiden mielivallan uhreja.
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lääkärit eivät todellakaan ole kaikkitietäviä. Valitettavasti heillä on valta päättää kuuluuko jotain vaivaa hoitaa vai ei. Eli käytännössä Suomessa ollaan lääkäreiden mielivallan uhreja.
Niin, lääkäri oli minun tilanteessa sitä mieltä, että mitään hoitoa ei tarvitse.
Kuureina olen ottanut siitä syystä, että se vaikuttaa vatsan toimintaan pitkään syötynä.
- Anonyymi00024
Kuolen kun kuolen.
- Anonyymi00035
1. Lopeta kahvinjuonti
2. Paniikkihäiriön mahdollisuus/ burnout out/ särkyneen sydämen oireyhtymä
3. Mielen voima. Laita toinen käsi rinnalle toinen vatsalle ja ajattele jotain mukavaa ja omaa hengitystäsi. Kuuntele rauhoittavaa ääninauhaa....
4. Sydänfilmi ja -entsyymi tutkimus - Anonyymi00038
Sitä saattaa aiheuttaa ihan vain jännityskin
- Anonyymi00046
Kuulostaa rytmihäiriöitä.
Ei välttämättä näy ekg:ssä ennen sydänkohtausta- Anonyymi00048
Minulta on otettu EKG useamman kerran, eikä niissä mitään ole ollut. Olen käynyt myös sydänlääkärillä. Tehtiin rasitustesti ja ultraus.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minulta on otettu EKG useamman kerran, eikä niissä mitään ole ollut. Olen käynyt myös sydänlääkärillä. Tehtiin rasitustesti ja ultraus.
Propral on hyvä lääke . Ei muljua sydän . Otetaan tarvittaessa .
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Propral on hyvä lääke . Ei muljua sydän . Otetaan tarvittaessa .
Sydän spesialisti määräsi .
- Anonyymi00049
Toi on ylirasitusta, ylikuntoa. Hellitä vähän.
- Anonyymi00052
No lepo on jäänyt nyt vähän vähille, kun viikonloput ollut menoja. Viikolla ei kunnolla saa levättyä töiden ja harrastusten vuoksi. Tämä viikonloppu nyt onneksi pääosin lepoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591180
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571108Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96930
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5765Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71659
- 73627