Täällä tänäänkään 🌲🌲
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
miksi
- Anonyymi00002
Olekko ettiny kunnolla?
- Anonyymi00004
Ei kerkiä syön purkkaa nyt.
- Anonyymi00003
Mistä me nyt puhutaan
- Anonyymi00005
No joillekin ei mikään riitä pläts
- Anonyymi00006
Ems viikonloppuna on meijän hääpäivä
- Anonyymi00007
Veikataanko minne ollaan menossa ulos ja lähiten arvannut saa leikkiä koko viikonlopun kuningasta?
- Anonyymi00013
Onnittelut, olet vihdonkin saanut sen kenet halusit!
- Anonyymi00008
Olen nyt täällä. Mitä asiaa ap:llä on? Sano nopeasti, sillä väsyttää ja menen kohta nukkumaan.
- Anonyymi00009
Teet mielenkiintoisin tapahtuma on osa pohjoismaiden suurinta rakentamisen jälkeen ja se on
- Anonyymi00010
Alan nyt nukkumaan ja pitäisikö jo hyvästellä?
Taidat tykätä joulusta ja kuorolaulusta kuten syvällinen mies aikoinaan...
Oikeesti hyviä unia.
🙏🏻♡🐅 - Anonyymi00011
Tuskin on ollutkaan. Joskus on ollut näkevinään merkkinä jonkun musalinkin tms. mutta eiköhän ne ole vaan niitä yhteensattumia. Miksi joskus jää jumiin, vaikka toinen on jatkanut elämää (luonnollisesti)?
- Anonyymi00012
Tiesin sen kyllä!
- Anonyymi00014
Niinhän sä luulet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591180
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571108Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96930
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5765Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71659
- 73627