Passiivisaggressiivisella tavalla. Onko ihan tervettä?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
En halua. Olet parasta.
- Anonyymi00002UUSI
No kiva kuulla. Niin sinäkin.
- Anonyymi00003UUSI
Voitko ottaa yhteyttä minuun?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kiva kuulla. Niin sinäkin.
No wau! Löysitte kahden minuutin sisään toisenne, Olli ja Petteri :)
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No wau! Löysitte kahden minuutin sisään toisenne, Olli ja Petteri :)
Me ollaan Petterin kans palstan vakiohahmot. T. Olli
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voitko ottaa yhteyttä minuun?
Olen ottanut jo. En halua vainota.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen ottanut jo. En halua vainota.
Ohi män.
- Anonyymi00005UUSI
En ole nyt tyytyväinen elämääni. Tämä on kuin ukkoskuuro, pian tulee ihan hiljaista, niin kuin ukkosmyräkän jälkeen. Minut löytää varmemmin sitten Ibizan diskosta kuin täältä palstalta tai netistä.
- Anonyymi00015UUSI
Ibizan disco kuulostaa todella vastenmieliseltä ajatukselta. Oikeastiko se on suuri haaveesi?
n>m - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ibizan disco kuulostaa todella vastenmieliseltä ajatukselta. Oikeastiko se on suuri haaveesi?
n>mTarkoitin enemmän henkisessä mielessä; tarkoittaen positiivisuutta, iloisia ihmisiä. Ihmisiä, joiden ei tarvitse valehdella, ei pummata rahaa, ei esittää toista ihmistä, ihmisyyden huonoja puolia itsestään. Noihin valtavan negatiivisiin asioihin olen nykyään niin väsynyt ja pettynyt.
- Anonyymi00007UUSI
Harvemmin haluan loukata ja yleensä sanon suht suoraan passiivis aggressiivisuutta välttäen. En vain kestä tekopyhiä taloudellisen runsauden paheksujia tai henkisyyden palvojia, jotka ovat menettäneet kosketuksensa todellisuuteen, koska pitäisi olla niin hemmetin henkinen ettei laskujakaan tarvitsisi maksaa tai syödä. Spiritualismi ja henkisyydellä pelleily ovat suurinta roskaa, jota maa päällään kantaa.
- Anonyymi00010UUSI
Kuuleppas, olen henkinen ihminen, mutta pystyn hankkimaan sitä rahaakin aivan niin paljon kun tarvitsen ja ennenkaikkea omilla avuillani, toisia hyväksikäyttämättä. Jotkut miljonäärit pitävät itseään yli-ihmisenä, minulle se n kuin maitokaupassa käynti, se onnistuu varmasti jos muut ihmiset eivät tule sotkemaan busineksia.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuuleppas, olen henkinen ihminen, mutta pystyn hankkimaan sitä rahaakin aivan niin paljon kun tarvitsen ja ennenkaikkea omilla avuillani, toisia hyväksikäyttämättä. Jotkut miljonäärit pitävät itseään yli-ihmisenä, minulle se n kuin maitokaupassa käynti, se onnistuu varmasti jos muut ihmiset eivät tule sotkemaan busineksia.
en väittänytkään kaikkien henkisten ihmisten olevan rahavastaisia yms. vaan olen valitettavasti ollut tekemisissä heidän kanssaan, joiden mielestä henkisyys on yhtä kuin köyhyyttä ja kärsimystä.
Oletko sama, joka toisessa langassa palvoi köyhyyttä ja näki varallisuuden syntyvän muilta riistämisen kautta? Sillä samalla rahalla myös työllistetään ja ylläpidetään yhteiskunnan rakenteita.
Se ettei ole työelämässä ei tarkoita, että voisi keskittyä siihen mitä elämässä arvostaa. Se tarkoittaa, että voi keskittyä siihen mihin on varaa eli käytännössä kotona olemiseen ja ajan tuhlaamiseen ellei ole muutoin jo valmiiksi taloudellista runsautta. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
en väittänytkään kaikkien henkisten ihmisten olevan rahavastaisia yms. vaan olen valitettavasti ollut tekemisissä heidän kanssaan, joiden mielestä henkisyys on yhtä kuin köyhyyttä ja kärsimystä.
Oletko sama, joka toisessa langassa palvoi köyhyyttä ja näki varallisuuden syntyvän muilta riistämisen kautta? Sillä samalla rahalla myös työllistetään ja ylläpidetään yhteiskunnan rakenteita.
Se ettei ole työelämässä ei tarkoita, että voisi keskittyä siihen mitä elämässä arvostaa. Se tarkoittaa, että voi keskittyä siihen mihin on varaa eli käytännössä kotona olemiseen ja ajan tuhlaamiseen ellei ole muutoin jo valmiiksi taloudellista runsautta.Minä en ihannoi köyhyyttä, en ole koskaan ollut ”köyhä”, maksanut verojakin ties kuinka monta miljoonaa. En ole koskaan halunnut tulla miljonääriksi vaikka kaiken aikaa olisi ollut mahdollisuus rikastua monellakin tapaa ja ehkä teen sen nyt, mutta se raha ei ole minulle se tärkein tai joku arvoni mittari.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en ihannoi köyhyyttä, en ole koskaan ollut ”köyhä”, maksanut verojakin ties kuinka monta miljoonaa. En ole koskaan halunnut tulla miljonääriksi vaikka kaiken aikaa olisi ollut mahdollisuus rikastua monellakin tapaa ja ehkä teen sen nyt, mutta se raha ei ole minulle se tärkein tai joku arvoni mittari.
En minä ajattele rahan olevan kenenkään arvon mittari, mutta kritisoin sitä, että halua elää taloudellisesti runsasta elämää, kritisoidaan ja yritetään nostaa niukka elämä, jotenkin ylimaalliseksi ja arvokkaammaksi tai rakkaudellisemmaksi, kuin taloudellisesti runsas elämä.
Missä kohtaa köyhän rakkaus on ollut aidompaa, kuin hyvin toimeen tulevan rakkaus? Ainakaan varakkaampi ei joudu taloudellisen tilanteen pakosta tai muista vastaavista syistä tyytymään suhteeseen, jossa ei muutoin olisi.
Raha ei anna valtaa kaiken ylitse, mutta se antaa vapauden kieltäytyä siitä mitä ei halua ja poistua olosuhteista, joissa ei viihdy. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minä ajattele rahan olevan kenenkään arvon mittari, mutta kritisoin sitä, että halua elää taloudellisesti runsasta elämää, kritisoidaan ja yritetään nostaa niukka elämä, jotenkin ylimaalliseksi ja arvokkaammaksi tai rakkaudellisemmaksi, kuin taloudellisesti runsas elämä.
Missä kohtaa köyhän rakkaus on ollut aidompaa, kuin hyvin toimeen tulevan rakkaus? Ainakaan varakkaampi ei joudu taloudellisen tilanteen pakosta tai muista vastaavista syistä tyytymään suhteeseen, jossa ei muutoin olisi.
Raha ei anna valtaa kaiken ylitse, mutta se antaa vapauden kieltäytyä siitä mitä ei halua ja poistua olosuhteista, joissa ei viihdy.Tietenkin voi olla olemassa ”normaaleja” ihmisiä, jotka osaavat hankkia ja käyttää rahaa järkevästi. Paljon on myös varsinkin äkkirikastuneita, jotka eivät hallitse rahojaan ja elämäänsä ja tavallaan antavat vastuun rahalle kaikkien asioiden ratkaisemiseksi tai ainakin yrittävät ratkaista kaikki ongelmat rahalla.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietenkin voi olla olemassa ”normaaleja” ihmisiä, jotka osaavat hankkia ja käyttää rahaa järkevästi. Paljon on myös varsinkin äkkirikastuneita, jotka eivät hallitse rahojaan ja elämäänsä ja tavallaan antavat vastuun rahalle kaikkien asioiden ratkaisemiseksi tai ainakin yrittävät ratkaista kaikki ongelmat rahalla.
Se mitä minä kannatan on tasapaino. Rakkaudellinen, mutta taloudellisesti turvattu elämä.
Äkkirikastuessa sijoittaisin suurimman osan summasta ja jättäisin käteiskassan, joka olisi kohtuullinen vuoden tulo, jolloin ei hassaisi rahoja turhuuteen, eikä sokaistuisi rahasummasta tai kuvittelisi rahan muuttavan kaiken elämässä.
Keskustelen yllättävän usein rahasta, vaikken ole erityisen rahakeskeinen. Kunhan kyllästynyt laskemaan ja venyttämään joka ikistä euroa ja kuuntelemaan kritisointia ahneudesta, jos mainitsen työllistymisen, koska ilmeisesti tulisi olla äärimmäisen kiitollinen siitä mitä sattuu saamaan ja loputtomasta vapaa-ajasta.
Eipä oikeastaan ole muuta sanottavaa työllistymisen kritisoijille, kuin HooVee. Kokeilkaa itse tämä sama ja muistakaa olla kiitollisia hallelujaa ja hoosiannaa veisaten. Samalla voivat luovuttaa varallisuutensa minulle, koska onhan niin autuasta saada henkisyysopastusta (jota ei ole pyytänyt) ja odotella, että laskut maksavat itse itsensä, salaperäiseltä tililtä (lieneeko Sveitsissä) jonka olemassa olon olen unohtanut. Tietämättänihän olen miljardööri, jolla ei ole huolen häivää vaikka laskupino kuinka kasvaisi. Samalla he voivat heittäytyä energiahoitajiksi, koska minä sanon niin, ja heidän omalla mielipiteellään heidän työnsä suhteen ei ole merkitystä. Itseasiassa ei heille tarvitse myöskään maksaa palkkaa, koska on niin suuri etuoikeus (tahtomattaan) olla valotyöntekijä ja halailla puita. Unohtamattakaan sitä iloa, joka syntyy erinäisiin turhanpäiväisiin lähettifirmojen pakettiautomaattiappeihin perehtymisestä.
Pahoittelut sarkasmista.
- Anonyymi00019UUSI
Olen Ibizan diskoissa kahdella reissulla nuorena miehenä käynyt ja meno on kyllä tyrmäävää... Q on mahtava mesta... muistelen kyllä niitä aikoja jo ikämiehenä mikä meno siellä oli. Keran sain tyrmäystippoja lasiini, mutta ystävääni hoiti minut taksiin ja hotellille...Kiitos hänelle. Niin... enää en sille saarelle halua ja en suosittelee myös nuorisollenne vanhemmat > J Mieheltä
- Anonyymi00020UUSI
No mieti, et kun oon mies ja makaan yöllä sängyssä ja joku suoli poukkoilee mahassa, mietin, että tuo tuntui ihan vauvan potkulta, et haluukohan se, miettiikö se sitä - onko ihan tervettä? No ei varmasti ole. Mutta oon kyllä sanonu, että en pelaa mitään pelejä, just toi, et menee toiselta piiloon ja nauttii kun toinen kaipaa, en pelaa semmoisia pelejä.
- Anonyymi00021UUSI
Hän ilmeisesti ei koskaan saanut kirjeitä eikä kortteja perille eikä Metan viestejä.
Joku veti välistä.Kuka tämä joku on?
Onko lapsuuden perheen jäsen, ex kumppani, naapuri stalkkeri.
Kyllä hänen pitäisi tajuta myös jos hän on lukenut minun Metan päivityksiä mistä on kyse.
Aikamoisen rikoksen on se joku tehnyt.- Anonyymi00022UUSI
Kuulostaa tutulle, ettei toinen saa mitä pitäisi saada.
Ja saattaa jopa olla niinkin että saa sellaisia mitä joku muu kirjoittanut esittäen toista. Eikä myöskään ehkä näe päivityksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS672007Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531