Toivottavasti ei nähdä enää
Vastaukset 36
- Anonyymi00001UUSI
Are you the Trans SK Cop? I sure hope so that I don't see you in my dreams. https://www.youtube.com/watch?v=gRfBXxh4Cjc
- Anonyymi00002UUSI
Ei me olla taidettu ees ikinä nähdä.
- Anonyymi00020UUSI
Tämä voisi esimerkiksi olla terve asenne palstaäijän provoihin. -TT
- Anonyymi00003UUSI
Surullista. Olisitko voinut antaa näkemiselle mahdollisuuden, jos tunteita kerran oli. No, toki ei ole pakko, jos ei halua. (sivusta vain pohdintaa.)
- Anonyymi00004UUSI
Enköhän kakkaile yksin tästäkin eteenpäin.
Jospa löytyis nuorempi, fiksu, komea, kiltti, työssä käyvä, vaalea, vielä joskus rinnalle ketä ei kiinnosta ulostamisen seuraaminen vähääkään. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jospa löytyis nuorempi, fiksu, komea, kiltti, työssä käyvä, vaalea, vielä joskus rinnalle ketä ei kiinnosta ulostamisen seuraaminen vähääkään.Mitä hittoa tämä tarkoittaa??
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä hittoa tämä tarkoittaa??
Kyse on varmaan kuule ihan naisena esiintyvän äijän kaksufetisismistä. T naiselta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä hittoa tämä tarkoittaa??
Voi tarkoittaa sitä, että mies on tehnyt asioita joita tuskin kukaan nainen pystyisi antamaan anteeksi. Jo asiasta kuuleminen saa oksentamaan normaalin ihmisen. Hän kääntää tekstit toisin päin, jotka hän kirjoittaa itse.
On vain palsta ei hänellä mitään normaalia elämää. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voi tarkoittaa sitä, että mies on tehnyt asioita joita tuskin kukaan nainen pystyisi antamaan anteeksi. Jo asiasta kuuleminen saa oksentamaan normaalin ihmisen. Hän kääntää tekstit toisin päin, jotka hän kirjoittaa itse.
On vain palsta ei hänellä mitään normaalia elämää.Iso mies niin huomionkipeä, että nk trollaa vaikka itseään. Sinä gubbe siis
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jospa löytyis nuorempi, fiksu, komea, kiltti, työssä käyvä, vaalea, vielä joskus rinnalle ketä ei kiinnosta ulostamisen seuraaminen vähääkään.Ok. Öhöm? Tsempit.
- Anonyymi00032UUSI
Tyhmää pohdintaa
- Anonyymi00005UUSI
niin sun kaksoiselämä oli too much
- Anonyymi00009UUSI
Mikä vtun kaksoiselämä. Kysy itseltä jos joku tämän kaltainen asia sinua vaivaa,
https://www.youtube.com/watch?v=Uee0CFYmByE&list=RDUee0CFYmByE&start_radio=1
- Anonyymi00006UUSI
jasmin on sun vaiffi ja pidette yhtä olette ilmeisesti pitäneet yhtä jo herranvuodesta 2013
- Anonyymi00007UUSI
ihmettelen mikset koskaan myöntänyt teidän keskusteluista kun tiesin jo mut ihan sama
- Anonyymi00008UUSI
Jokaisella ihmisellä on oikeus olla näkemättä, kuulematta enempää kuin jaksaa sydämessään kantaa. Olen kaikesta hyvin surullinen, että tämän tyyppistä häpeää täytyi kantaa elämässä vanhuuden lähestyessä. Surullinen siitä, että joskus saatan törmätä kaltaiseesi jossain missä olen pakotettu vielä toistaiseksi joskus kulkemaan. Näin tunnen eikä mikään muuksi muutu.
- Anonyymi00010UUSI
Älä nyt...
- Anonyymi00011UUSI
Siis jos olet...?
- Anonyymi00012UUSI
Tässä pistää nyt jokin silmään:
Ikävä
Hyvää jatkoa
Anonyymi-ap
2026-09-05 03:34:07
Ilmoita
Toivottavasti ei nähdä enää
😂- Anonyymi00016UUSI
🤣🤣🤣
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
🤣🤣🤣
Joo voi kuinka haffua
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo voi kuinka haffua
Hassua, se on hassua. Haffua ei ole hassua.
- Anonyymi00013UUSI
Minä en ainakaan ketään teistä halua.
- Anonyymi00014UUSI
Kukaan teistä ei asti jalallakaan kotiini.
- Anonyymi00017UUSI
Kävelen käsilläni.
- Anonyymi00027UUSI
Kurkin ikkunasta 😘😉
- Anonyymi00018UUSI
Kiitos samoin en toki tiedä kenelle toivotat mutta ajattelin hänen puolestaan toivottaa sulle niin kuin on kohteliasta
- Anonyymi00019UUSI
Tuo "toivottavasti" tarkoittaa, että kuitenkin tiedostat sattuman mahdollisuuden. Eiköhän ne ohikulkemiset kestetä.
- Anonyymi00029UUSI
No miksei, ja jos vain toinen käy fantasioimaan netissä fyysisestä väkivallasta summuusta, niin win win. No mercy cause
- Anonyymi00023UUSI
Oisin mä sut ollu valmis kohtaan. Enkä nyt voi varmaksi sanoa ettei törmätä. Mutta hyvää jatkoa taas kerran.
- Anonyymi00034UUSI
Palstalla ollaan ilkeitä melkein aina. Piti olla Ikävä- palsta.
Minä haluaisin myös kohdata, mutta en halua enää olla täällä, palstalla. Tulin tänne ainoastaan sinun takia. Toivon mukaan nähdään ja tutustutaan siellä, IRL...
T.
- Anonyymi00026UUSI
Jos tulen samoille kulmille, voin kiertää niin kaukaa kuin mahdollista jos se on toiveesi. Edellisen tapaamisen perusteella oletan, että et halua kohdata.
- Anonyymi00033UUSI
No, kauanhan siinä menikin ennenkun ymmärsit
- Anonyymi00031UUSI
Mitään jatkoja enää toivottele. Nähään ihan saletisti. Mietin vielä, että onko päänsilitys ja hyvä musti-kehut paikallaan. Ruksiluu jää ainakin vetävän kateen.
- Anonyymi00035UUSI
Okay then bye bye then 👋
- Anonyymi00036UUSI
Toteutukoon toiveesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361306Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke601075Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63973- 58938
- 69806
- 51791
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38698- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30635