Onko jo paljonkin näitä "Persujen morsiamia" työskentelemässä? Nostavat Kelan etuudet ja tekevät lisäksi harmaata taloutta. Päivääkään ei normaali työtä ole te
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Lesta-isännät käyvät ahkerasti näissä Thaikku hieromoissa kun omalla emännällä on paikat revenny väljäksi jostain syystä.
- Anonyymi00002
"Kulttuuri rikastuu" tälläkin tavoin..ruskettuneet hoitavat mummojen äkkirikastamisen pyykkituvalla ja vinosillit myyvät itseään.
- Anonyymi00003
Hyvä että näitäkin palveluita on Peräkylän poikamiehille tarjolla, ettei tartte väkisin ottaa, niinkuin joillakin on tapana tehdä.
- Anonyymi00004
Peräkylän aikamiehillä ja eläkepapoilla lähtee äkkiä koko omaisuus näiden kanssa.
- Anonyymi00005
Tiedän tapauksen, jossa mies rupesi avoliittoon Thainaisen kanssa ja yhteys omiin lapsiin katkesi kokonaan naisen vuoksi, eivätkä ota vieläkään yhteyttä vaikkeivät ole enää olleet vuosiin yhdessä. Miehen lapset ilmeisesti näkivät mikä oli naisiaan. Eivät nämä vaimoainesta ole ellei hyväksy sitä, että aina on pari muutakin elättäjää varasijoilla.
- Anonyymi00006
Samansuuntaista minäkin tiedän. Thaikku ei päästänyt suomalaista avomiestään tapaamaan vanhaa äitiään. Itse ei thaikku halunnut lähteä, eipä mene mieskään. Kiristi avomieheltään rahaa suuria summia. Jos ei maksa, tulee thaikun maanmiehet Helsingistä murskaamaan miehen polvet, että ei enää kävele. No, sitten thaikku lähti Helsinkiin seuraavan uhrin luo. Käräyttelevät toistensa miehiä thaihierontakäynneistä...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Samansuuntaista minäkin tiedän. Thaikku ei päästänyt suomalaista avomiestään tapaamaan vanhaa äitiään. Itse ei thaikku halunnut lähteä, eipä mene mieskään. Kiristi avomieheltään rahaa suuria summia. Jos ei maksa, tulee thaikun maanmiehet Helsingistä murskaamaan miehen polvet, että ei enää kävele. No, sitten thaikku lähti Helsinkiin seuraavan uhrin luo. Käräyttelevät toistensa miehiä thaihierontakäynneistä...
....lisäys edelliseen. Mitä teki mies? Haki Thaimaasta uuden. Ei tollo oppinut yhdestä virheestä. 😂
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
....lisäys edelliseen. Mitä teki mies? Haki Thaimaasta uuden. Ei tollo oppinut yhdestä virheestä. 😂
Ei ne aina onnistu suomalaisten keskenkään, toistakymmentä tuhatta avioeroa tulee vuosittain, vaihtamalla paranee.
- Anonyymi00008
tee samoin.
- Anonyymi00013
Olen heteronainen enkä pidä näistä löperöistä poliitikoista. 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00009
Rahaa osaavat kiristää, jos ei hyvällä tule. Tuttavani joutui maksamaan 50€ Thainaisella erotessa, että sai naiselta vihdoin omat kotiavaimet takaisin, ettei tarvinnut ruveta vaihtamaan lukkoja. Nainen myös hajotti miehen kännykän suuttuessaan raha asioista sekä uhkasi leipäveitsellä. Onneksi päästiin eroon. Ei mennyt kauaa,kun oli jo raskaana+60 vuotiaalle miehelle, joten luultavasti oli tapaillut tätä jo samalla,kun oli vielä tuttavani kanssa. Nyt taas Facebookin mukaan sinkku statuksella. Ollut Suomessa yli 20 vuotta ja päivääkään ei normaali työtä ole tehnyt vaan Kela ja satunnaiset miehet elättää.
- Anonyymi00010
Hyviä työntekijöitä ovat. Hymyssä suin painattelevat menemään, ja ovat vähään tyytyväisiä, toisin kuin nämä karvakourat.
- Anonyymi00011
Osaavat aluksi olla vaatimattomia "I dont want your money" ja hyviä sängyssä tekemään miehelle asioita, joista länsimaissa ei naisilla ole tietoakaan. Mutta kuuluisan Thaihymyn takana on mitä juonittelevin ja laskelmoivin olento. Sääntö numero yksi näiden kanssa on, että älä hae pitempää parisuhdetta.
- Anonyymi00012
Kyllä Suomalaiset Akatkin osaavat tyhjentää Hyväuskoisen Hölmön tilin. Siinä perintömetsät vaihtaa hyvin äkkiä omistajaa, kun lusikat laitetaan jakoon. Mökit menee myyntiin, ja pankkitilit tyhjennetään, kun Suomi-akka alkaa jälkikäteen vaatia hyvitystä korkoineen, ja kutsuu asianajajat paikalle. Ja näitä juttuja on maa pullollaan.
- Anonyymi00015
Näin suomalaisena miehenä toivon ettei mulla oo suomalsists vasemmistolaista feministi mustaa piikkaa.
- Anonyymi00016UUSI
Hyvät kyydit oli Valtatiellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509