Ota liha huoneenlämpöön: Nosta sisäfilee pöydälle noin tuntia ennen paistamista. Kuivaa lihan pinta talouspaperilla.
Ruskista pinta: Kuumenna pannu erittäin kuumaksi. Paista kokonaista fileetä voissa (tai öljyssä) nopeasti joka puolelta niin, että se saa kauniin ruskean paistopinnan.
Kypsennä uunissa: Siirrä filee uunivuokaan ja työnnä lihalämpömittari lihan paksuimpaan kohtaan. Kypsennä 120–150 asteisessa uunissa, kunnes sisälämpötila on 54–58 astetta (medium).
Valmista salainen kastike: Hienonna chilit (poista siemenet, jos haluat miedompaa). Kuumenna kattilassa 5 rkl soijaa, 2 rkl hunajaa ja hienonnetut chilit. Anna kiehua hetki kokoon. Vispaa lopuksi joukkoon 50g kylmää voita kuutioina, jotta kastike sakenee ja kiiltää.
Yhdistä ja vetäydy: Valele uunista tullut kuuma liha chili-soija-hunajakastikkeella. Kääri filee löyhästi folioon ja anna sen vetäytyä 10–15 minuuttia ennen viipalointia, jotta lihasnesteet tasaantuvat.
Viipaloi liha ohuiksi siivuiksi ja valuta vuokaan valunut kastike takaisin lihan päälle.
Näin valmistat täydellisen aasialaisen sisäfileen:
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660