Joku pannahinen alkoi litisemään daciassa. Nyt dacia asiantuntijat hoi, mistä tulee armoton lotina daciassa jaa saako sen jotenkin eheytettyä?
Nyt otti ohraleipä
Anonyymi-ap
95299
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 95
Vanhimmat
Ohraleipätaikina kypsymässä penkin takana?
Todella outo vastaus sinulta..
Sitä pitäs vaivata että tasottuu, kokkareet litisee herassa lilluessaan.
Jos ei tämä höpötys lopu niin alkaa lätisemään!
Aloittaja tarvitsee eheytystä.
Alaittajan päässä litisee kusi !
Alataittajan päässä litisee?
Taikka se litinä tulee alushousujen sisäpuolelta
Oi isänmaan toivot. Hyvin te vedätte. Suomi nousuun!
Suoli on onnellisten ihmisten paikka. Kyllä näin on.
Pöö
Jos se lotina kuuluu korviesi välistä?
LITISEE siihen malliin että kohta LENTÄÄ!
Niin nottakyllä lähtee Dacia kuin purkka tukasta
Notta notta. Lähteekö?
Kyllä lähtee!!!! Dacia lähtee valoista kuin purkka tukasta.
Pöö pöö
Pussit ovat täynnä.
Suuntaa
Reeberbahnille.
Kassit olalle - Ossit kalalle
Pöö. Pöpit.
Läskiä ja lotinaa. Aaah
Böö
Oho
Dacistit rokkaa!
Ketä setä ajaa Dacialla
Rasialla ajaa köyhät.
Aha, no lycka till. Onx wiljoo näkynyt?
Pöö
Huoh. Isänmaan toivot!!!!
veikkaanpa että aloittajalla litisee omat hikiset munat
Juuri näin, arvasit oikein!!! Nahka menee eestaas ja siitä kuuluu LITS LITS LITS LITS
Liikkuuko kovinkin liukkaasti??
Hahahahahahah
Bää mä haluun Dacian! Olen PA
Ketä ajaa Dacialla. Ketä. Ketä.
Ketä setä ajaa dacialla. lol
Ketä setä tietää autoista paljon. Daciasta erityisesti.
Syö se ohraleipä!!
Kellä aikaa tällaisen paskan postaukseen ! ! No RYYYYYYYYSSÄN TROLLITEHTAALLA ! ! Saavat vielä palkkaakin muutaman ruplan päivään ku postaavat p suoleen tätä paskaansa ! ! Miksi kommentoitte moista paskaa ! ! Äläpä kommentoi nyt äläkä koskaan ! !
Jos oikeasti kuvittelet että tästä joku saa palkkaa niin olet itse se pöpi täällä.
Pöö bää
Oho. Daccia levisi tielle.
Ruisleieipä pierettää
Nyt on asialinja
Pokka pitää kun Dacialla ajelee
Viiltävää analyysia. Suomi nousuun!
Ei voi kun ihmetellä !!!!!!
Hämmästyttää. Kummastuttaa. Pientä kulkijaa.
Pöö Daccisti PÖÖ
Ketä setä ajaa Dacialla
Pöö pöpit!!!
Oho!
Lotinaa. Läskiä ja lotinaa Daciassa!
Dacisti on rautaa
Miksi muilla on Daccia, mulla ei ole massia
Aha. No lycka till.
Pöö Dacisti. Pöö
Hoi pöpit. Liikkuuko autonne ees taas
Mmm
Massimiehet ajaa Dacialla. Vai onko näin?
Pöpit sjaa Dacialla?
Böö
Aika homoa! Dacia on vähempi osaisten auto, siitä on turha höpöttää sen enempää.
Asialinja
Pöpit vauhdissa
Pieru lieru
Pääsi Daciaan haju
Pääsi neste litisee. Dacia on auto ihmiselle.
Lotinaa ja lissää lotinaa
Onnellista kansaa, todellakin!
Näillä väillä suomi nousuun! NOUSUUN!
Eväillä piti sanomani
Daciako hyvä auto? Not
Luokassaan hyvä tuote ja siksi se myy kokoajan paremmin ja paremmin. Käyttäähän se Renaultin koetettua ja hyvää tekniikkaa joka on tänä päivänä laadukasta ja luotettavaa.
Te ja teidän renaultin koettu tekniikka. lol
Asialinja. Pöpit asialla!
Avaaja, katso peiliin ja jos silmämunasi ovat valkoiset, niin se lotina jatkuu vielä jonkin aikaa, mutta se loppuu siinä vaiheessa kun silmämunasi muuttuvat keltaisiksi.
Taitaa se lotina kuulua korvien välistä?
Daccia rassia
Mulle rassiaa ja heti!!!
Missä Dacia siellä ongelma!
Daciassa haisee pahalle!
Totta.
Totta toinen puoli
Dacciassa haisoo kaki!
Oho. Haisoo kaki.
Kikkijuustot ja vauhtiraidat on dacisteilla.
Daciassa pyörii kuski ja kakipallot
Dacisteilla hikikarpalot otsassa kun vääntävät kakia
Miksi Dacia? Miksei aito Rellu??
Daa daa dacia
https://www.dacia.fi/dacia-spring-sahkoauton-myynti-euroopassa/
Mä haluun Daciaa ja Rasiaa!!
On niin korkeatasoista keskustelua, että minun järkeni ei riitä sen ymmärtämiseen.
Pallihiki haisoo Daciassa!
Dacistit haisee pahalle. Kakille!