Kun seuraavan kerran näet menestyneen kokoomuslaisen ja hienon autonsa, ajattele mitä hän on myynyt. Sielun ja Suomen - ja kaikki tämä vain oman edun tavoittelun edessä. Hävetkää!
Näet tämän henkisen tyhjyyden kun katsot kokoomuslaista silmiin. Herkempi on tunnistanut tämän käytöksen jo kaukaa, mutta nyt se osuu tuulettimeen ja wannabe korkkarit kaikkoavat.
Kokoomuslaiset vain oman edun asialla
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Pohjois-Savon hyvinvointialueella paljastui erikoinen palkkajupakka, kertoo Savon Sanomat. Lehden mukaan virkasuhteessa olleelle työntekijälle maksettiin runsaan kahden vuoden ajan liikaa palkkaa yli 11 000 euroa järjestelmävirheen vuoksi. Työntekijä sai pitää rahat. Siksi Sdp.
- Anonyymi00002UUSI
Elina Hiltunen
@elina__hiltunen
Jaahas nyt alkokin mun ristiinnaulitsemiskampanja. Eipä siinä kauaa mennytkään. Toimittaja soitti että oli saanut ”nimettömän vinkin” että isäni liittyy erääseen taannoin puhuttaneeseen testamenttiriitaan. Tässä yritetään nyt kaikin mahdollisin keinoin saada mut näyttämään sekopäältä tai pahikselta. Itse olen ollut lapsi tapahtumien aikaan, ja en ole edes nykyään isäni kanssa missään tekemisissä. Silti minut yritetään ilmeisesti saada osalliseksi tähänkin caseen, vaikka minulla ei ollut mitään osaa tai arpaa tapahtumiin. Mut älkääpä ihmetelkö jos pian tulee uutisia että mä oon jonkun ”kultin jäsen” tms. Naurettavaa. Ja niin läpinäkyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512