Vielä ei ole pitkä aika viime tapaamisestamme, mutta mitä ajatuksia se sinussa herättää jos näemme seuraavan kerran aikaisintaan puolen vuoden kuluttua tai ehkä vieläkin myöhemmin? Onko se sulle ihan ok ja yhtään ikäväkään ei tule missään vaiheessa? Vai unohdatko minut jos emme näe noin pitkiin aikoihin?
Itse voin kyllä sanoa että kun viimeksi meni pitkä aika ettemme nähneet, niin aloin olla jo aika levoton loppuvaiheessa ja ikäväkin oli. Sitten kun näimme niin olo oli kuin olisi palannut kotiin pitkältä matkalta... Silloin saimmekin olla sitten pitkään kahden ja kai sen tarkoitus oli tankata yhdessäoloa pitkää erossa oloa varten..
Enkä tiedä vieläkään varmaksi pelailetko vain kanssani, samalla tavalla kuin monien muidenkin kanssa samaan aikaan.. etkä ole siitä minulle kuitenkaan millään tavalla "tilivelvollinen", kuten et mistään muustakaan.
N>M
Jos emme tapaa pitkään aikaan
13
321
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Petri?
- Anonyymi00002
Ei minulle olisi yhdentekevää, vaikka seuraavaan tapaamiseen menisi pitkäkin aika. Jos joku on ollut minulle tärkeä, en unohda häntä vain siksi, ettei nähdä hetkeen. Ikäväkin tulee, vaikka siitä ei aina ääneen puhuisi.
Ja jos joskus vielä nähtäisiin, en haluaisi ensimmäisenä selvittää kuka oli oikeassa tai väärässä. Haluaisin ennemmin tietää, mitä toiselle oikeasti kuuluu ja miltä kaikki tuntuu nyt, kun aikaa on kulunut.
En myöskään haluaisi, että kukaan minulle tärkeä joutuisi miettimään, oliko hän minulle vain yksi muiden joukossa. Ei ollut.- Anonyymi00003
Niin eli ei mitään kiirettä sillä pimperolla kun on noita muita niin paljon. Muistat vaan ilmoittaa kun tulet niin häädän muuta pois.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin eli ei mitään kiirettä sillä pimperolla kun on noita muita niin paljon. Muistat vaan ilmoittaa kun tulet niin häädän muuta pois.
Missä kohtaa niin sanottiin?
- Anonyymi00004
En jaksa enää odottaa...
- Anonyymi00006
Marikin on vielä täällä just tultiin pyörälenkiltä pitäis pannakkin vielä
- Anonyymi00007
ollaan täällä palstalla vaan… löydät mut täältä.. ❤️ elä elämääs sinäkin
- Anonyymi00008
Kyllä, täällähän me ollaan.. :) Mulla on joku "laskuvaihe" nyt menossa, elämä vähän potkii päähän jne, niin yritän tässä miettiä miten elää elämää eteenpäin taas hyvillä mielin, kaikkien rajoitusteni kanssa. Ne rajoitukset ei liity ihmissuhteisiin.
Mukava kun olet olemassa, vaikka ei nyt nähdäkään taas.
-Ap-
- Anonyymi00009
Ajatus ja toive Sinulla ihan oikea. Katellaan toisiamme ja tutustutaan paremmin. Toiveikkuus vie elämää eteenpäin!
Keinosta kehnompi mies. - Anonyymi00010
Aivan varmasti ihmiset käy nämä keskustelut täällä :D
- Anonyymi00011
Jos olisit kaivattu, niin vähemmälläkin olet jo unohtunut.
Ei tarvitse.nähdä vaivaa enää lähteä pois, ellet itse sitä halua, joksikin ratkaisuksi ’johonkin’ ihmissuhde hämminkiin 🤔. Tätä mieltä. - Anonyymi00012
ei riitä.
- Anonyymi00013
En todellakaan tekisi mitään jos niin ei olisi. Rakastua voisin ja voitaisiin olla yhdessä. Muuta ei tulisi. Se kuulostaa niin itsekkäältä kun sanon nämä mutta kun sitä toivoo vaan parasta täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463