Pöhkö.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
sydämet on rikki niin vtun muistinsakin menettänyt typerä nainennn
- Anonyymi00002
ja hänen on pakko alkaa uskoa siihen, ettei hänen todella kauan stalkkaamansa nainen halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan..
- Anonyymi00003
Rakastan sinua, röhkö.
- Anonyymi00004
Joku on joskus oikeasti pakastanut rakkaansa. Pöhköstä en tiedä.
- Anonyymi00005
Minä rakkaimmaltani senkin hyväksyn jos on niinku oon ymmärtänyt, tutkinu tarkkaan.
Olin vihanen kunnes ymmärsin enkä vieläkään usko todeks.
Että nainen kenen takia sekosin hänen tekemättä mitään oiski yhtä sekasi miusta.
Siks se avioehtoki koska nainen on niin paljon rikkaampi etten omiani halua häneen sotkea.
Mutta hänen ansiosta saisin velat muutettua niin isoks saatavaks ja pari talousjohtajaa pitäs muutoin palkata, ellei olisi hän joka hoitaa 100 miehen työn yksin ja nytki vähättelen.
Yrittäkääpä ite pysyä perässä ja silti jää niin paljon kun et ite kysy miulta ja kun ainut asia maailmassa mitä toivon, siun yhteydenottoa neitietsivä kaikkein rakkain T.
Nyt oon vähä yli rajojeni mutta tuskin se huomiseen ehtii tuostakaan muuttua ;) - Anonyymi00006
Sillo toukokuun lopulla kesäkuun alussa viimevuonna rupes helpottaa ku tän palstan kautta löysin tai kuvittelin löytäneeni enkä tänne haluis ottasit omas
- Anonyymi00007
Ihan hirvee liemi päälle 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit56673- 85661
- 20659
- 53618
- 51592
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133587Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191557