Kuoro lopettaa säestyksen kun avaan jotta ei varmuudella ohi mene.
Paitti sillo ku oon omasta takaa hulvaton vaan rivissä ei varsinkaan huomaa vaan reagoi niinku eilen siihen paljastus juttuun mitä en myöskään kahtonu kunha katoin puolen tunnin jälkeen ei voi olla totta. 😀
Sillo 2015 jos ois sitä älyä halunnu kokeilla ois pitäny kypärä päähän laittaa ettei oma järki karkaa.
Onneks en ikinä kokeillu enkä ookkaan, pysyy vielä todellisuudessa.
sillonko se
3
52
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kunhan vitsailin asialla mikä ei oo ikinä totta. Neuvoo antava vaan ja tuskin ite henkilökohtasessa elävässä elämässä tuun ikinään kokeilee.
Ne vastaukset pitää kuitenki omasta päästä tulla vai oonko väärässä? Empä taida - Anonyymi00002
Eikö ookki kiva saada täällähi kuulla? Nytkö vapaudun 😀
Tulee mieleen nothredamen kellon soittajasta kun pariisi palaa ja toinen huutaa olen vapaa olen vapaa kun on taas kahleissa.
Jos sie miut henkilökohtaisesti niihi kahlihet sillo voin olla mukana ja tehdä vielä paremmin.
5 % oon antanu - Anonyymi00003
mä en ainakaan ikinä lähe palstalta xD oon täällä kunnes vintissä sanotaan heihei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46758
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65707- 88704
- 20669
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o143630Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62628- 53618
- 51602
- 47591