Häntä
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Paitsi että ei ole toista "häntä".
- Anonyymi00003
Mitään suhdetta ei minulla ole, eikä tule koskaan olemaankaan! Ehkä sellainen, joka ei ole koskaan ollut kauan kestäneessä suhteessa, ei ymmärrä sitä, ettei ihminen joka on ollut kauan kestäneessä parisuhteessa halua enää mitään vastaavaa enää koskaan!
- Anonyymi00002
Ootko siis sitä mieltä että me molemmat ollaan pettäjiä? Ehkä vähän harmaalla alueella liikutaan mutta ei tämä meidän "suhde" kyllä pettämisen kriteerejä mielestäni täytä...
- Anonyymi00004
Ei minulla ole seksiä muuta kuin hänen kanssaan. Sinulla on naisystäväsi lisäksi muidenkin kanssa. En tosin käytä pettämissanaa, emme ole koskaan mieheni kanssa käyttäneet sanaa "pettäminen" ihmissuhteissa. Häntä ei kiinnosta muiden seksielämä, jos se ei häiritse omaa seksielämää.
n>m - Anonyymi00005
En minä ole kellekkään kiva taino valikoidusti
- Anonyymi00006
ja siis mikä nyt sitten on pettämistä kun yksin elää että jos kattoo ny jotaki ihmistä keskussairaalan parkkialueella ni mitä vttu tarkottaneeko tuo si sitä että n ussin ny sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit56673- 85661
- 20659
- 53618
- 51592
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133587Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191557