Sulla ei ole mitään todisteita, että sulle täällä kirjoittelisin.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eikä sulla, että minä kirjoittelisin sulle😆 Ja millä tavalla rauhaan? Miten on häirinnyt sua?
- Anonyymi00002
Ei ollut sulle tämä. Mene pois.
- Anonyymi00009
Vähän kuiva startti näytöksellesi aapeeäijä. Koita ny
- Anonyymi00003
Meitsi on niiko pilalla. Mun kanssa ei voi suunnillee hengittää ees samaa huoneilmaa ilman etteikö sairastuis
- Anonyymi00004
Arvaa onko kiva katella niitä sairaita ihmisiä? Varsinki niitä, ketkä koetti olla vaan ystävällisiä
- Anonyymi00005
Minä en voi koskaan olla tekemisissä noin sairaan ihmisen kanssa, koska minulla on useita sairauksia!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Arvaa onko kiva katella niitä sairaita ihmisiä? Varsinki niitä, ketkä koetti olla vaan ystävällisiä
Syyskuun karjamarkkinoilla tappailevat toisiaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko nuo Karjaalla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko nuo Karjaalla?
Pohjanmaan kautta. Kuulemma.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä ne on nii syvät sisäiset ristiriidat kehitelly ssiellä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Du måste vara galen!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko tämä kertojakveekarin metodi opeteltu jossain piipryhmässä, että kerrot puupäille jutun muka ikäänku kolmantena osapuolena, että kuulemma, näin kuulin jne ja nyt sovellat tätä menetelmää nätisti muotoillen nk laajasti? T naiselta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko tämä kertojakveekarin metodi opeteltu jossain piipryhmässä, että kerrot puupäille jutun muka ikäänku kolmantena osapuolena, että kuulemma, näin kuulin jne ja nyt sovellat tätä menetelmää nätisti muotoillen nk laajasti? T naiselta
Ja hei hei onk tääl meän perän poikii t mutsi
- Anonyymi00014
minulla on tosi paljon todisteita kaikkien kirjoittelusta toisillensa ja tämä on tosi tosi tosi, fakta ja selvä kuin pläkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552197MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1361245- 1421185
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75993- 47991
- 60916
- 80751
- 38737
- 34707
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan246678