Haluaisin hyväillä ja leikkiä posliinipusseilla.. påijät-häme, kanta-häme
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ällöä!!!!
- Anonyymi00002
Rane setä antaa varmasti pussailla pikku luumujaan
- Anonyymi00003
Moikka Hämeenlinnasta..antaisin fiksulle kaverille omat pallini ajeltavaksi..ja saa ajella kyllä koko alapään...oisko mahdollista?
- Anonyymi00004
Oishan se mahdollista.. Kokemusta on..
- Anonyymi00006
Hintti, vedä käteen
- Anonyymi00007
66ukm voisi ajella sinne kanta-hämeen alueelle jos saisin hyväilyjä, siistitty karvoitus, seisokissa 17/4.5 terve puhdas kulli tiukalla esinalla ja kiinteillä täysin posliinisilla kivekseillä odottaisit hyväilyjä. Ekaa kertaa asialla, en ole vielä kokenut miehen kosketuksia ja haluisin kokea sen...
- Anonyymi00008
Vedä hintti käteen
- Anonyymi00009
Voisitko pyllistää, niin lypsäisin sinua?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voisitko pyllistää, niin lypsäisin sinua?
Voisin, vaikka autossa niin näkisit samalla tiukan puhtaan neitsyt pepun reikäni, saisit sitä kyllä sormettaakin samalla kun lypäisit isoa kovaa kulliani.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voisin, vaikka autossa niin näkisit samalla tiukan puhtaan neitsyt pepun reikäni, saisit sitä kyllä sormettaakin samalla kun lypäisit isoa kovaa kulliani.
Kuulostaa oikein hyvältä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuulostaa oikein hyvältä!
Täällä jo fantasoin kuvitelin kuinka lypsäisit ja sormettaisit minua, olin kontallani peppu pystyssä, lypsin ja sormetin kunnes tulin voimalla sinulle!
Oli ihana edes fantasoida tuosta sessiosta. Toteutetaan se joskus, jooko.
Vieläkin valuu spermaa hiljalleen... - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täällä jo fantasoin kuvitelin kuinka lypsäisit ja sormettaisit minua, olin kontallani peppu pystyssä, lypsin ja sormetin kunnes tulin voimalla sinulle!
Oli ihana edes fantasoida tuosta sessiosta. Toteutetaan se joskus, jooko.
Vieläkin valuu spermaa hiljalleen...Toteutetaan vaan! Miten suhun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577