Mulla on paha ongelma päänahan kanssa. Todella paksua hilselaattaa..ei siis ns.hilsettä vaan kaksi kertaa paksuumpaa! Olen kärsinyt tästä vaivasta jo 10 vuotta..=( Antioksidanttiklinikka auttoi atopiaan mutta ei päänahkaan (ainakaan vuoden jälkeen). Kysyisinkin että onko homeopatiasta apua pahaan päänahan ongelmaan? Ja mihin kantsis Turussa mennä? ja hintoja:) ja sitten vielä tohon virtsatietulehdukseen..onko ollut apua? sekin pitäis saada kuriin=) kiitos vastaineille
Päänahan ongelmat
henna
2
974
Vastaukset
- Ammattilainen
Tämmöisiä homeopaatit hoitaa. Turussa on Lääkäripalvelu Apila, josta löydät homeopaatteja.
- mikimii
Hei mä suosittelen sulle kunnon päänahan hoitoa, joka on ammattilaisen tekemä! Itse olen kokeillut tricologista hoitoa, joka on toiminut tosi hyvin. Löysin hoidon nyt tarjouksesta ja laitan linkin tähän, jos kiinnostaa! http://www.waucher.fi/tuotteet/helsinki/clarice-cataldi-tricologinen-tayshoito-hiuksille#l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276