Oon niin 🤮kun et halua!
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
No ehkä vähän...
- Anonyymi00002UUSI
😷
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
😷
Voi että! 🤮
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi että! 🤮
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00005UUSI
Kaunis olet ja tiedät sen. 🫶😘
- Anonyymi00008UUSI
Turha yrittää sanoilla minua kehua, koska en koe mitään tarvetta tutustua keneenkään! Minulle riittää yksi 30v kestänyt parisuhde ja se siitä!
- Anonyymi00009UUSI
Aloitus oli naiselle.
Ap. - Anonyymi00014UUSI
bulldogin näköinen 🤣🤣🤣🤣🤣🙋🏼♂️
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloitus oli naiselle.
Ap.Haluampas.
- Anonyymi00006UUSI
Olet vihdoikin ymmärtänyt sen, etten todellakaan halua koskaan olla missään tekemsissä kanssasi! Ja se on vain hyvä asia!
- Anonyymi00007UUSI
Projektiko sen sinulle opetti!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Projektiko sen sinulle opetti!
Ei sitä projekti opettanut! Päätin jo silloin kauan sitten kun erosin, etten halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni! Projektin aloittajat eivät osanneet ajatella sitä ollenkaan, ettei minulla ollut mitään tarvetta löytää enää yhtäkään miestä elämääni! Jos se oli heille tärkeää, niin he eivät osaanneet ottaa huomioon sitä, etten minä ajattele samalla tavalla kuin he! Ja siksi minulta olisi pitänyt kysyä haluanko löytää uuden miehen elämääni ja vastaus olisi ollut etten todellakaan halua! En edes ystäväksi! Siksi olen ollut todella ahdistunut kaikesta kokemastani, koska olen kokenut, että minua on koko projektin ajan yrittetty pakottaa sellaiseen mikä ei ole minun näköistä elämää ollenkaan! Heidän jotka aloittivat projektin olisi pitänyt kysyä minulta minun ajatuksistani, koska silloin he olisivat ymmärtäneet minun tapaani ajatella! Työkaverini tiesivät miten ajattelin, joten hekin olisivat voineet kertoa projektin aloittajille, miten minä ajattelen! Koko projekti on ollut aina täysin turhaa ja ainoa mitä se on saanut aikaan, on ollut minulle aiheutettu kauan jatkunut stressi, ahdistus ja pelko!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sitä projekti opettanut! Päätin jo silloin kauan sitten kun erosin, etten halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni! Projektin aloittajat eivät osanneet ajatella sitä ollenkaan, ettei minulla ollut mitään tarvetta löytää enää yhtäkään miestä elämääni! Jos se oli heille tärkeää, niin he eivät osaanneet ottaa huomioon sitä, etten minä ajattele samalla tavalla kuin he! Ja siksi minulta olisi pitänyt kysyä haluanko löytää uuden miehen elämääni ja vastaus olisi ollut etten todellakaan halua! En edes ystäväksi! Siksi olen ollut todella ahdistunut kaikesta kokemastani, koska olen kokenut, että minua on koko projektin ajan yrittetty pakottaa sellaiseen mikä ei ole minun näköistä elämää ollenkaan! Heidän jotka aloittivat projektin olisi pitänyt kysyä minulta minun ajatuksistani, koska silloin he olisivat ymmärtäneet minun tapaani ajatella! Työkaverini tiesivät miten ajattelin, joten hekin olisivat voineet kertoa projektin aloittajille, miten minä ajattelen! Koko projekti on ollut aina täysin turhaa ja ainoa mitä se on saanut aikaan, on ollut minulle aiheutettu kauan jatkunut stressi, ahdistus ja pelko!
Ja olen jo vuosien ajan halunnut projektin loppuvan, jotta ahdistus, strsessi ja paha olo loppuisi! Kenelläkään ei ollut oikeutta ruveta muuttamaan minua, koska juuri sellainen toiminta aiheuttaa pahaa oloa monella tapaa! Olen erityispiirteinen ja on vaarallista yrittää muuttaa erityispiirteistä ihmistä samanlaiseksi kuin ei erityispiirteistä ihmistä! Projekti on ollut suuri epäonnistuminen jo siitä asti kun se aloitettiiin! Alan voida paremmin vasta sitten, kun projekti lopetetaan kokonaan! Mitä kauemmin se jatkuu, sitä huonommin minä voin!
- Anonyymi00011UUSI
En pidä paksuista naisista. 🤮 lyhyet ja paksut jalat 🤮
- Anonyymi00013UUSI
Sen olen ymmärtänyt jo aikoja sitten ja se on mielestäni ollut vain hyvä asia! Koska minua ei ole miehet kiinnostaneet enää sen jälkeen, kun kauan sitten erosin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301359
- 881242
- 81726
- 27657
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...10655- 47543
Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä
Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.120539- 19525
- 44505
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499