Olkaa tarkkoina omaisuudestanne linja-autoissa!

Anonyymi-ap

Tämä kansainvälistyminen on tuonut lieve-ilmiöitään myös Kankaanpäähän, valitettavasti! Ennen täällä ei tarvinnut niin laukkunsa,pussien,pyörien ja muiden kanssa olla tarkkana, rikollisuus ollut vähäistä.

Nyt on kummipojalta viety polkupyörä jo kahdesti, toki omakin vika kun ei usko että laittaa lukkoon.

Itseltäni lähti kolikkopussi ja kohtuu kallis lahjaviski nyt bussireissulla Tallinnaan.
Onneksi sentään kortit ja setelit säilyivät kun olivat puhelimen kuoressa.
Kuulin myös että samalla reissulla, viime vuoden puolella olisi joltain viety puhelin.
Asun itse onneksi maalla, mutta kyllä täälläkin riistakamera piippaa kohtuu usein, kun joku käy kuivurin polttoaine säiliötä katselemassa.
Emme ole siis enää vapaassa lintukodossa, mikä on todella valitettavaa. Riistakamerakin tallentaa myös äänen,joskus se on Suomea, useimmiten ei

17

220

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitäis olla jokaiselle selvä että tuollasella pitkän matkan bussilla varsinkin pidetään huoli tavaroitaan!! Ennen oli ennen,nyt on valitettavasti nyt ja pyörä lähtee jopa siis ihan vaihteeton mummis nopeen kauppareissu aikana!
      Ja kyllä sitä suomalaiset harrastaa ihan yhtä lailla,toki sillon se pyörä yleensä jostain löytyy.
      Nämä tulokkaat kattoo arvokkaat pyörät ja ne viedään avustus rekoille

• Anonyymi00003

Mene töihi

• Anonyymi00021

Mahtaakohan Tulli tarkistaa näitä avustus rekkoja, kun lähtevät maasta?
        Katselin kerrankin TV.stä kun sähköasemien varaosia ja käytettyjä agregaatteja sinne vietiin: tullimies hymyili vain leveästi vaikka upouusia Hondan siniaaltoagregaatteja ja uusia irtomoottoreita esim oli kuormassa!! Mihin ne niitä salkkukokoisia agregaatteja siellä tarttee?
        Ei sillä taloja lämmitetä ainakaan,ei teho riitä. Ja tosiaan kun oli uusia, omistaja varmaan katteli TV.stä että sinne meni???

• Anonyymi00006

Se on tätä kansanvälistymisen riemua tämä!!! Ennen niin rauhalliset paikat muuttuvat rauhattomiksi! Katsokaapa Helsinki, Vantaa Espoo tai vaikka Tampere mikä se meininki on. Ja tämä porukka lisääntyy kovaa vauhtia ja levittää asuin aluettaan. Sinne tulee heidän omat lait ja yhteisö!
      Katsokaa mihin on ennen niin rauhallinen ja turvallinen Ruotsi mennyt

• Anonyymi00008

Mene juntti töihi

• Anonyymi00009

Joulukuussa vietiin puhelin a.lamminmäki Oy linja-autossa, päivä risteilyllä Tallinnaan!
      Varkauden uhri joutui vielä putkaan ja poliisi ei jaksanut tarkistaa mahdollisten varkaiden taskuja, eivät suostuneet soittamaan edes kateissa olleeseen puhelimeen. Uhri oli päihtyneenä, se taisi olla poliisin mielestä ainoa ongelma........

• Anonyymi00010

Ihan on valkonaamat jotka näitä rikoksia tekee. Menisit sinä hoitoon rasististen ajatustesi kanssa. Ei oo tervettä vainota muita noin

• Anonyymi00011

Kato,kato,viherpunikki kilahti..

• Anonyymi00012

Kyllä niitä kaikki tekee, mutta nyt kun esimerkiksi ukrainalaisia miehiä täälä on paljon, moniko on töissä? Citymarketln edessä seisoskelemassa viinan hajun kera näkee kyllä... Mitä itse tiedän:
        Hylsyt katoavat ampumaradalla, niistä saatavilla rahoilla pitäisi yhdistyksen kunnostaa paikkoja vaan ei enää riitä mikään pidättelemään niiden rosvousta! Tulee halvemmaksi antaa rosvojen ne viedä Saari korjata paikat jokaisen kerran jälkeen. Alumiinivanteista tehdyt lippukepin pidikkeetkin vietiin keväällä!
        Sieltä on saatu teosta kiinni suomalaisiakin aikanaan, mutta nyt ovat muualta enimmäkseen!
        Tuskin kukaan tässä ketään vainoamassa on, en minä ainakaan. Enkä rasisti ole.
        Arvostan rehellisyyttä,työtä ja ennen kaikkea perhettä. Rosvoja ja valtion almuilla eläviä en siedä,olkoon suomalainen tai muualta tullut.
        Elättää en halua ketään! Pakolaiset naiset ja lapset tottakai hyväksyn, mutta Ukrainan armeija tarvitsee maansa miehet! Parrakkaita 20 vuotiaita "alaikäisiä" en myös hyväksy.
        Jos ei Suomessa osata elää, takaisin kotimaahansa!

• Anonyymi00018

Haista paska v...n suvakkiämmä!

• Anonyymi00019

Haista paska suvakkiämmä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä niitä kaikki tekee, mutta nyt kun esimerkiksi ukrainalaisia miehiä täälä on paljon, moniko on töissä? Citymarketln edessä seisoskelemassa viinan hajun kera näkee kyllä... Mitä itse tiedän:
        Hylsyt katoavat ampumaradalla, niistä saatavilla rahoilla pitäisi yhdistyksen kunnostaa paikkoja vaan ei enää riitä mikään pidättelemään niiden rosvousta! Tulee halvemmaksi antaa rosvojen ne viedä Saari korjata paikat jokaisen kerran jälkeen. Alumiinivanteista tehdyt lippukepin pidikkeetkin vietiin keväällä!
        Sieltä on saatu teosta kiinni suomalaisiakin aikanaan, mutta nyt ovat muualta enimmäkseen!
        Tuskin kukaan tässä ketään vainoamassa on, en minä ainakaan. Enkä rasisti ole.
        Arvostan rehellisyyttä,työtä ja ennen kaikkea perhettä. Rosvoja ja valtion almuilla eläviä en siedä,olkoon suomalainen tai muualta tullut.
        Elättää en halua ketään! Pakolaiset naiset ja lapset tottakai hyväksyn, mutta Ukrainan armeija tarvitsee maansa miehet! Parrakkaita 20 vuotiaita "alaikäisiä" en myös hyväksy.
        Jos ei Suomessa osata elää, takaisin kotimaahansa!

Citymarketin edessä seisoskelevat ova rintamaveteraaneja,ryhdistäkin sen jo huomaa, ovat välillä lepäilemässä suomessa Stubbin kutsumana. Taistelutahtoa uhkuen palaavat rintamalle hyvin levänneinä.

• Anonyymi00024

Haista 🐐💩

• Anonyymi00017

Ukrit on kuin omistaisi jo kaiken täällä vaikka suurin osa elää viidettä vuotta suomalaisten verorahoilla hyvät tukirahat, ilmaiset asunnot sähkö ja vesilaskuineen,,
      naapurissa 795 €kaksio + autokatos ja vesi ja sähkölaskut päälle
      Ei saa suomalainen vuokra tukia sun muuta samoin
      terveydenhuolto ja hammashoito. Maksusitoumuksilla vaatteet ja kengät sekä huushollitavarat.
      Ilmaiset päiväkodit, koulutukset.
      Ei ole työnhaku pakkoja, senkun oleskelee herroiksi.
      Ottaa niin päähän tämä hyysäämisen ja Suomi ottaa velkaa taas kaksi kertaa enemmän kuin viime vuonna.

Kuka ne maksaa, kakarat ei opi, ei osaa, ei pärjää töissä
      Mielenterveys, huume ja juoppo kansaa valtavat määrät.
      Holhottavia aina vaan lisää.

• Anonyymi00023

Minulta vietiin taskusta 20tuhatta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      356
      1438
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      79
      987
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      84
      905
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      728
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      692
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      568
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      30
      567
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    13. 45
      547
    14. 32
      531
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      518
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      41
      492
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80