Olit mun ensirakkaus....

Anonyymi-ap

Vaikkei mitään tuliskaan,rakastan sua aina! H.

7

218

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehenä minua hävettää miten huono olen ollut antamaan vastakaikua naiselle. Johtuu myös siitä, että ikäeroa on ollut paljon ja olen aina ajatellut, etten aio "pilata" kenenkään nuoren naisen elämää, tarkoitan rajoittaa hänen menestystään elämässä ja elämän valinnoissa.

• Anonyymi00002

😭

• Anonyymi00003

…mutta nyt kun nainen on jo valinnut polkunsa ja jos nyt tapaisimme ja itsekin olen sinkku, minulla ei olisi enää niin suurta vaikutusta hänen valintoihinsa. Lisäksi minulla ei ole mitään vaatimuksia, että hänen pitäisi muuttaa elämäänsä mitenkään. Olisi tietenkin inhimillisessä ja tunteellisessa mielessä hienoa kohdata hänet kaikin aistein ja ihan oikeasti.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

…mutta nyt kun nainen on jo valinnut polkunsa ja jos nyt tapaisimme ja itsekin olen sinkku, minulla ei olisi enää niin suurta vaikutusta hänen valintoihinsa. Lisäksi minulla ei ole mitään vaatimuksia, että hänen pitäisi muuttaa elämäänsä mitenkään. Olisi tietenkin inhimillisessä ja tunteellisessa mielessä hienoa kohdata hänet kaikin aistein ja ihan oikeasti.

Toimi sitten!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Toimi sitten!

Kyllä.

• Anonyymi00006

Olen kai ollut monenkin en tie itse olen niitä pitäny ihastuksina "kuinka voi rakastaa muka ihmistä jota ei edes tunne" en ole koskaan oppinu ymmärtämään mä opettelin taas täysin eri tavan en tunne toista kohtaan yhtään sen enempää kuin mitä tämä tuntee mua kohtaan itse en anna itseni omia tunteitani edes tuntea mitä turhaan eipä niistä välittäny kukaan aikanaankaan

• Anonyymi00007

Jotkut pitävät rakkautena vain esim. lähelläoloa ja fyysistä kosketusta. Ehkä toisilla herää tunteita vasta tuossa vaiheessa kun ollaan kosketusetäisyydellä. Kuitenkin ”rakkaus” syntyy korvien välissä, joten voi rakastua voimakkaasti myös sydämen ja sielun tasolla ja vaikka kuinka kaukana. Kehollinen kosketus voi lisätä rakkauden tunnetta, mutta ei se pois ota henkisen tason rakkautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1535
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      889
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe