Muita jos olisit kaivattusi kanssa
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
En kaivannut hänenkään aikana muita.
- Anonyymi00002
En...
- Anonyymi00003
Vaimoa kaipaisin...
- Anonyymi00012UUSI
😂😂😂
- Anonyymi00015UUSI
Minä en koskaan tule olemaan sinun vaimosi!! Usko se jo vihdoinkin!
- Anonyymi00004
En koska kaikki olisi täydellistä. M -N.
- Anonyymi00005
En kaipaisi. Tulin tänne kaipaamaan kaivattua ja lähden ennemmin tai myöhemmin. Tietty ennemmin, jos lähennyttäis kaivatun kanssa. Pärjäsin ennenkin ilman tätä palstaa ja kaipailua.
- Anonyymi00006
Kyllä.
En tosin siinä mielessä missä nyt kuvittelee joku joka lukee tämän. - Anonyymi00007
En minä kaipaa ketään muuta. Alan sen naisen omaksi mieheksi ja olen hänen omaisuuttaan loppuelämäni kiltisti. Olisi ihanaa kun hän pitäisi omanaan. Todistaakseni ettei muita ole koskaan, hän saa tarkastaa puhelimeni milloin vain haluaa. Mutta jos ei löydä mitään epäilyttävää, niin sitten hänen on pyydettävä anteeksi ja hellittävä minua. Mmieheltä.
- Anonyymi00017UUSI
🤣🫂puhelin tänne.
- Anonyymi00008
Enpä tietenkään.
- Anonyymi00009UUSI
Miksi kyselet typeriä?
- Anonyymi00010UUSI
Kiinnostusta on useaan suuntaan. Mieheltä.
- Anonyymi00016UUSI
Ihan sama minulle mitä teet ja kenen kanssa, mutta sinä et koskaan tule olemaan minulle millään tavalla tärkeä ihminen! Ainoa tunne sinua kohtaan on inho!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan sama minulle mitä teet ja kenen kanssa, mutta sinä et koskaan tule olemaan minulle millään tavalla tärkeä ihminen! Ainoa tunne sinua kohtaan on inho!
Saan susta päänsäryn 😵💫😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Saan susta päänsäryn 😵💫😵💫😵💫😵💫
Minä sain sinusta kauan kestävän päänsäryn, kun stalkkasit minua joten..
- Anonyymi00011UUSI
En tietenkään. En kaipaa nytkään.
- Anonyymi00013UUSI
Enhän minä nytkään kaipaa muita!
- Anonyymi00014UUSI
Minulla ei koskaan tule olemaan yhtäkään kaivattua, koska pidän vain yksin olemisesta, enkä halua enää koskaan ketään elämääni pilaamaan! Stalkkeri teki elämästäni helvettiä ja olen voinut todella huonosti jo kauan juuri hänen takiaan!
- Anonyymi00019UUSI
En ole koskaan kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen kaivannut ketään! Enkä tule enää koskaan kaipaamaankaan!
- Anonyymi00021UUSI
Äitiä kaipaisin kun se repii mun housuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde74982- 47851
- 95805
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o159733- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80630- 51622
- 53618