Piiri pieni pyörii, niin pienessä piirissä on helpompi piilottaa korruptio. Näin hyvä veli verkosto toimii ja toisille yrittäjille jää luu käteen.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ikävää omilla rahoillaan ja kiinteistössään yrittäjää kohtaan kunnan johdolla.
Sai hyvän lähdön toisiin nähden.
Tasan ei käy toiminta " vanha sana kepu pettää aina".näin on ollut ja tulee olemaan.- Anonyymi00008
Äidinkielen tunnit jäänyt kouluaikoina välistä, vai vielä edessäpäin?
- Anonyymi00002
Kyllä ei Unto Murton johtajuus aikana kepuloitu.
- Anonyymi00003
Ehhhehhehheehhee! Sieltähän tämä koko käytäntö on peräisin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paljon ennen Untoa kepulit juhli sinne edut,hyväveli järjestelmä pelasi ja sama jatkuu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Murto oli rehellinen ja ahkera kunnanjohtaja eikä nykyisen kaltainen ketku.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Murto oli rehellinen ja ahkera kunnanjohtaja eikä nykyisen kaltainen ketku.
Murto on ollut ehdottomasti pahin Rautavaaraa kohdannut vitsaus. Nälänhätäkin oli pienempi. Murron jäljiltä ei ollut kunnassa enää pettuakaan jäljellä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Murto on ollut ehdottomasti pahin Rautavaaraa kohdannut vitsaus. Nälänhätäkin oli pienempi. Murron jäljiltä ei ollut kunnassa enää pettuakaan jäljellä.
Unto oli ja meni, palveli kuntaa hyvin ja sai hyvin ansaitun, hyvän eläkkeen, paljon paremman kuin sinulla. Eikö vuosikausien kauna ja itku ole rasittavaa? Ei se terveen ihmisen merkki ainakaan ole. Hankkisit ammattiapua niin se voisi helpottaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Unto oli ja meni, palveli kuntaa hyvin ja sai hyvin ansaitun, hyvän eläkkeen, paljon paremman kuin sinulla. Eikö vuosikausien kauna ja itku ole rasittavaa? Ei se terveen ihmisen merkki ainakaan ole. Hankkisit ammattiapua niin se voisi helpottaa.
Terveellä ihmisellä ei myöskään ole jatkuvaa tarvetta käydä kehumassa itseään nettipalstoilla. Ammattiapu voisi auttaa siinäkin asiassa.
Huonosta johtajasta ei tule hyvää vaikka kuinka itse itseään kehuisi. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Terveellä ihmisellä ei myöskään ole jatkuvaa tarvetta käydä kehumassa itseään nettipalstoilla. Ammattiapu voisi auttaa siinäkin asiassa.
Huonosta johtajasta ei tule hyvää vaikka kuinka itse itseään kehuisi.Unto oli lukenut ja hyvä johtajs,ei mikään nuti esityksen ylläpitäjä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huonosta johtajasta ei tule hyvää vaikka kuinka itse itseään kehuisi.Kannaltasi kyllä harmillista, mutta Murto taitaa vaikuttaa eri forumeilla nykyään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kannaltasi kyllä harmillista, mutta Murto taitaa vaikuttaa eri forumeilla nykyään.
Nyt vasta myrskyt vaaralla pihaltaa.
Eipä vauhtia puutu.
Mihin pääytyy. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Unto oli lukenut ja hyvä johtajs,ei mikään nuti esityksen ylläpitäjä
Siinäpä vasta nuti mielipide.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kannaltasi kyllä harmillista, mutta Murto taitaa vaikuttaa eri forumeilla nykyään.
Ei se asiaan vaikuta, millä julkisella foorumilla niitä itsekehujaan esittää...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se asiaan vaikuta, millä julkisella foorumilla niitä itsekehujaan esittää...
Sepä luteita rassaa...
- Anonyymi00005
Mitä tarkotat?
- Anonyymi00007
Miksi kulttuuri ei sitten muuttunut, vaikka Murto lähti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509