Ei ole yhtään mitään vaikka kuinka sais pesää joltain kuriirin tyttäreltä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Laita mulla satasella samaa mitä parhaillaan vedät. Tuntuu toimivan hienosti 💀
- Anonyymi00003
En laita. Ei tarvi hyppiä silmille vaikka kamus sai lyijyä koipeen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En laita. Ei tarvi hyppiä silmille vaikka kamus sai lyijyä koipeen.
Salvatore ja Corleone
- Anonyymi00006
John Gotti ei tarvitse sellaisia, capische ¿
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Salvatore ja Corleone
Italialaiset ei täällä pärjää. Täällä on kotikenttä etu joka otetaan veikkauksessakin huomioon.🇮🇪🇫🇮
En pyytänyt lyijyä vaan tulittivat ihan omia saataviaan. Erehty sanomaan ennen sitä selkkausta ettei kannata vankilatuomiota ottamaan. 🦇
Mitä te siitä joka ei kunnioita naisia ja lapsia. 👗🩱 - Anonyymi00012
Olen sitkeä susi. Wehrwolf. Et saa palaakaan irti.
- Anonyymi00007
Olen Suomenmestari ja ollut kunnallisvaaliehdokkaana Perussuomalaisena. Te pienipippeliset vajakit voitte avautua jossain vauva.fi sivustolla omilla kirjoituksillanne ja jättää tämä palstan minulle Kokkolan Kingsille. Onko selvä. Onhan. Lepo.
MOT- Anonyymi00009
Timo aikuisvauva tuttisuu. Ei hätää Mika tulee ja antaa raakaa ternimaitoa. MOT
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Timo aikuisvauva tuttisuu. Ei hätää Mika tulee ja antaa raakaa ternimaitoa. MOT
Mopopojat tais naida äitiäs kun noin sapettaa 😁
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mopopojat tais naida äitiäs kun noin sapettaa 😁
Ei ole nainut edes lasteni äitejä joita on yli 30 ympäri suomea. 🖕👊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398