Tee mitä sanot.
Ole sanojesi mittainen, älä tekopyhä.
:/
Nainen, heitän sulle haasteen
50
372
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Unirytmini on ollut 4h unta, valveilla tunteja, 4h unta, valveilla tunteja, 4h unta, nyt taas valveilla.
:/- Anonyymi00004
Mulla melkein sama rytmi. Vähän vaihtelee...
- Anonyymi00002
Mitä mun nyt pitäisi tehdä? Yritän olla sanojeni mittainen kyllä
- Anonyymi00003
Mitä olisit valmis tekemään?
:/ - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä olisit valmis tekemään?
:/Kaikkea mitä tarvitaan...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikkea mitä tarvitaan...
Mitä tekoja vielä tarvitaan?
:/ - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tekoja vielä tarvitaan?
:/No ny pistit pahan...Pitää vielä vähän kehittyä henkisesti,yhdessä ja erikseen. Aikaa pitää siirtää, jota teemme parhaillaan. Muuten alkaa paketti olla valmis... En tiiä menikö toi nyt ihan metsään...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ny pistit pahan...Pitää vielä vähän kehittyä henkisesti,yhdessä ja erikseen. Aikaa pitää siirtää, jota teemme parhaillaan. Muuten alkaa paketti olla valmis... En tiiä menikö toi nyt ihan metsään...
Ota selvää asiasta menikö metsään.
:/ - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Miten?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten?
Tarkastamalla ja testaamalla.
:/ - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Lähetänkö viestin ja kysyn?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lähetänkö viestin ja kysyn?
Onko se tarvittava teko?
:/ - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko se tarvittava teko?
:/Ei,telepatialla mennään...
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tarkastamalla ja testaamalla.
:/Miten pystyy tarkastaa ja testaa? En ymmärrä...
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei,telepatialla mennään...
Riittääkö telepatia?
:/ - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten pystyy tarkastaa ja testaa? En ymmärrä...
Jos ei ole jostain asiasta varma, sen voi tarkastaa ja hankkia asialle varmuuden.
:/ - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Riittääkö telepatia?
:/Ei, vaan pitää myös ottaa yhteyttä irl
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos ei ole jostain asiasta varma, sen voi tarkastaa ja hankkia asialle varmuuden.
:/No juu. Nyt hokasin:..Ehkä...
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei, vaan pitää myös ottaa yhteyttä irl
Kumpi ottaa yhteyttä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kumpi ottaa yhteyttä?
Suomen poliisi
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Suomen poliisi
🤣😂
- Anonyymi00009
Noinhan mä aina toiminkin.
- Anonyymi00015
Ihan ainako?
:/ - Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihan ainako?
:/Tietysti. Ei ole tapana sanoa asioita, joita en tarkoita.
- Anonyymi00011
Olipa kerran nainen, joka oli ihastunut työkaveriinsa.
Hän oli valmis tekemään mitä tahansa, jotta saisi tuon työkaverinsa.
Mutta ainoa teko joka häneltä vaadittiin, oli kertoa se tuolle työkaverilleen.
Kaikki muuthan asiasta jo tiesivät ja sen hänestä näkivät ja lukivat.
:/- Anonyymi00023
Mutta itse kohde ei nähnyt mitään, eikä lukenut sitä hänestä?? What what whaaaat?
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta itse kohde ei nähnyt mitään, eikä lukenut sitä hänestä?? What what whaaaat?
Yleensä ei, siltä kohteeltahan se juuri salataan ja yritetään pitää piilossa.
Mutta kavereille kerrotaan ja netissä ikävällä se toitotetaan ja työkavereiden nähden vilkuillaan......
:/ - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yleensä ei, siltä kohteeltahan se juuri salataan ja yritetään pitää piilossa.
Mutta kavereille kerrotaan ja netissä ikävällä se toitotetaan ja työkavereiden nähden vilkuillaan......
:/Mutta tapasivat ruokalan takana melkein säännöllisesti, ja loivat keskutilaisuuksia sattumalta tai tarkoituksella. Joskus huomiota haettiin tekemällä toiselle pieni jekku, jonka johdosta toinen meni toisen luo keskutelemaan, mutta olikin aivan hoo moilasena, koska ei tiennyt mitä tämä toinen haluaa…
- Anonyymi00033
Jos miespuolinen työkaveri ei ilmaise kiinnostustaan minuun, niin en minäkään toki häneen. Naisella on oikeus varjella feminiinisyyttään, jos tykkää aloitteellisista miehistä. En kiinnostu sellaisista miehistä joiden perässä pitäisi juosta. Eivät viehätä.
- Anonyymi00047
Huamenta ahti atraimen kanssa, kaikki munat on sinun korissa, koitahan pieriä jotaki
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Huamenta ahti atraimen kanssa, kaikki munat on sinun korissa, koitahan pieriä jotaki
Niin persua että naurattaa
- Anonyymi00024
Jos sanomisia palstalla tarkotat, niin olet väärissä ihmisissä.
- Anonyymi00025
onneksi ei ole tullut luvattua mitään. teille.
- Anonyymi00026
kun rahat tulee, voitte olla varmoja etten auta juuri ketään, tai sen mukaan mitä ootte tehnyt..... ja jo sidottua rahaa eli paljoa ei voi tehdä. suunniteltu ja sopimukset jo lyöty. eli teille ei heru juurikaan mitään.
- Anonyymi00027
meettw siihen itse mitä tänne halusitte. eli kaikessa huonossa ja ikävässä.
- Anonyymi00029
en ota vastaan, koska ei ole tullut aiempaan palkkioita ja hakkausta ja, muuta on liikaa.
- Anonyymi00043
No jo sulla on gubbe sitten löysät torpedot tjn. Hymähdys. Ei kannata nokittaa
- Anonyymi00030
Jos haluat heittää haasteen soita kansanradioon.
- Anonyymi00035
Miksi luulet et oon näin lyhyt 😂
- Anonyymi00036
Tuu testaamaan https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/sieniretki-paattyi-yllatykseen-hartolasta-loytyi-valtava-kantarelli/
- Anonyymi00037
Aijjon olla tosi tosi tekopyhä, ihan vaan huvikseni ja koska ma voin...muahahhaa👹
- Anonyymi00042
Energian mukaan gubbe, jos toinen osapuoli on olevinaan muka viekas vedättäjä kyllä minäki osaan pelata sitä peliä, etenkin uuvattien kohdalla, joiden naaman ilmeiden luku sujuu vaikka silmät kiinni ns. T naiselta
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Energian mukaan gubbe, jos toinen osapuoli on olevinaan muka viekas vedättäjä kyllä minäki osaan pelata sitä peliä, etenkin uuvattien kohdalla, joiden naaman ilmeiden luku sujuu vaikka silmät kiinni ns. T naiselta
Nämä nk sketsihahmoilmeet lähinnä pitkästyttää. Kuin skeidan telenovelan ylinäyttelyä ilmeillä, esim vaikka toi tunteita ja tuaksuja
- Anonyymi00038
Eli mitä pitäisi tehdä? Kirjoittaisit selkeämmin ilman ympäripyöreää vihjailua.
- Anonyymi00039
Kaiken paskan jälkeen "ota yhteyttä" "tee aloite" yeah right 😀
- Anonyymi00041
Ihan näitä elämänkouluteattereitasiko tarkoitat, aapeeäijä?
- Anonyymi00040
Toimi itse kuten mies kun kait mies olet
- Anonyymi00050
Aina tehnyt mitä olen sanonut, minkäs teet kun on kaksi saman nimistä ihmistä samassa kunnassa niin sekotetaan ihmiset.
- Anonyymi00051
Heitä haasteita kuin haluatkaan. Jos haluat jotain niin irl yhteys tänään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321873Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja156862- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602