Kun toinen sanoo snulle

Anonyymi-ap

Että sinusta ei ole mitään hyötyä hänelle. Niin mitä ihmeen hyötyä naisesta pitäisi olla miehelle? Eikö rakkaus olekaan se juttu?

24

179

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

💕💕(●'◡'●)(●'◡'●)💕💕

• Anonyymi00002
      UUSI

Narsistien puheita. Haluavat hyötyä toisesta vaikka itse eivät anna mitään.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei oo että oon käytännönläheinen ja koen pääsääntösesti kaikki ihmiset velvotteina, pakotteina tai joihin en ole kiinnostunut ottamaan osaa

• Anonyymi00004
        UUSI

Että imuroi ja tee ruokaa tai painu vittuun.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yleensä ilta pannaan, sitten herättää sinut ennen klo kolmea, pannaan. Sitten herättää sinut klo 04 pannaan. Tulee pesulta ja herttää että laitas aamupala pöytään. Jos et haukkuu laiskaksi.
        Iltapäivällä tulee kotiin. Syö menee nukkumaan. Herää haluaa panna. Sitten lähtee kylälle. Tulee kotiin huutaa miksei sitä ja tätä. Haluaa panna. Syö herkkuja pieree. Haluaa panna. Syö. Nukahtaa valit pitää olla päällä. Tietokone päällä huutaa vanhaa elokuvaa. Sammuta ne alkaa huuto. Pannaan. Herää laittamaan aamupalaa. Tulee takas töistä sanoo ei tää toimi. Kun lähdet mies nukkuu ja makaa ja on netissä 4päivää runkkailee. On puolikuollut esityksestään olla maailman napa ja itse täydellisyys. Sinulle hän puhelimessa sujuvasti valehtelee. Eikä mikään ole totta. Muutaman päivän jaksaa esiintyä.
        Itsellä kello aivan sekaisin ja tyhjiin imetty. HaukuttuNiskat särkee jatkuvasta...o8
        Onnea seuraavalle naiselle....
        Rahaa on ja tyhjiä ihania mussukka juttuja. Lepertelyä. Uskoo ken tahtoo

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Yleensä ilta pannaan, sitten herättää sinut ennen klo kolmea, pannaan. Sitten herättää sinut klo 04 pannaan. Tulee pesulta ja herttää että laitas aamupala pöytään. Jos et haukkuu laiskaksi.
        Iltapäivällä tulee kotiin. Syö menee nukkumaan. Herää haluaa panna. Sitten lähtee kylälle. Tulee kotiin huutaa miksei sitä ja tätä. Haluaa panna. Syö herkkuja pieree. Haluaa panna. Syö. Nukahtaa valit pitää olla päällä. Tietokone päällä huutaa vanhaa elokuvaa. Sammuta ne alkaa huuto. Pannaan. Herää laittamaan aamupalaa. Tulee takas töistä sanoo ei tää toimi. Kun lähdet mies nukkuu ja makaa ja on netissä 4päivää runkkailee. On puolikuollut esityksestään olla maailman napa ja itse täydellisyys. Sinulle hän puhelimessa sujuvasti valehtelee. Eikä mikään ole totta. Muutaman päivän jaksaa esiintyä.
        Itsellä kello aivan sekaisin ja tyhjiin imetty. HaukuttuNiskat särkee jatkuvasta...o8

Kirjoitat vissiin aapeeäijä aika hyvissä välillä tätä euforiaa tavoittelevaa fantasmaa naisten kurjuudesta. T naiselta

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joo vaikka näin aapeeäijä, kunhan kunta ei maksa kotipalvelua mt-perusteella keski-ikäiselle monityöllistävälle vaikutukselle. Mieluummin ko palvelut mummalle tai paapalle, joka oikeasti sitä tarvii. Pyyhi sinä ihan ite prsees

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo vaikka näin aapeeäijä, kunhan kunta ei maksa kotipalvelua mt-perusteella keski-ikäiselle monityöllistävälle vaikutukselle. Mieluummin ko palvelut mummalle tai paapalle, joka oikeasti sitä tarvii. Pyyhi sinä ihan ite prsees

Oletus lukeman perusteella ajat sitten. Mutta raskaat olleet äijän vuodet ja uliuli

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kirjoitat vissiin aapeeäijä aika hyvissä välillä tätä euforiaa tavoittelevaa fantasmaa naisten kurjuudesta. T naiselta

Sinä sen tiedät eikös se maksa teidän lapsen elarit

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Komppaan. Ei ole fain tommone sika

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinä sen tiedät eikös se maksa teidän lapsen elarit

Nyt ei kyllä kuulosta tutulta, trollimies

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei enää näe järkeä tai arvoa sellaisessa tilanteessa tai toisen tavoittelussa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ihmisiä on monenlaisia. Tuollaisista, joita aloittaja kuvaa, on paras pysyä ihan hlvetin kaukana.

• Anonyymi00010
        UUSI

Joo no älä nyt ihmeessä aapeeäijä näin sano. Alkeellinen teatteri jälleen kerran

• Anonyymi00008
      UUSI

Sanoo vielä noin toiselle, kun nainen on avuttomana ja sairaana.

ap

• Anonyymi00009
        UUSI

Esitätkö naisten kärsimyksellä surkuhupaisasti kilvoitteleva keke äitiäs näille vai mikä juttu?

• Anonyymi00016
        UUSI

Se narsisti jättää naisen kun se sairastuu yhtään mitenkään

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se narsisti jättää naisen kun se sairastuu yhtään mitenkään

Moni ei-narsistikin jättää kun ”ei tiedä miten suhtautua”, näin täällä suomenmaassamme.

• Anonyymi00014
      UUSI

Sivusta, omia mietteitä. Kyllä kumppanista pitää olla hyötyä.

Jollekin voi riittää että toinen näyttää hyvälle jota muut kadehtii. Tai että saa sängyssä.

Itse taas haluan ettei kumppanista ole haittaa. Ei sotke enempää kuin siivoo. Ei tuo draamaa kotiin. Ei työllistä enempää kuin itse pystyy ottamaan työtä pois minulta. Antaa läheisyyttä ja pystyy juttelemaan niitä näitä.

Se miten kukin näkee "hyödyn" on eriasia. Mutta kuvittelisin että hyödyttymyys on se isoin ongelma. Esim jos toinen tuo suhteeseen draamaa ja lisäkuluja, helposti saattaisi sanoa että toisesta ei ole mitään hyötyä.

• Anonyymi00023
        UUSI

"Hänestä ei ole haittaa" ei ole sama asia kuin "hänestä on hyötyä".

• Anonyymi00017
      UUSI

Kaikista hauskinta tässä on se että mä luulin aina että se puhu VAIN MINULLE noin.
      Mutta yli vuoden seuranneena. Kaikki samat sanat ja temput lukenut täällä palstalla. Aivan samoin sanoin. Että
      Titta på dej

• Anonyymi00019
      UUSI

Keksin käyttöä naiselle.

T Sulevi 57v poika

• Anonyymi00021
      UUSI

Sehän on nyt selvä merkki ettei se ihminen välitä sinusta. Kun rakastut johonkin niin emotiomaalisesti hän tuo jo onnea olemassa olemassa. Läheisyys, hellyys, ymmärrys läsnäolo toinen ihminen jakaa kanssasi elämää on asioita joilla jo itsessään on arvoa.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kyllä usein parit valikoituvat samojen kiinnostusten vuoksi, tulotaso, ajatusmaailma jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2107
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1195
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe