Hyvä, että tupakointi kiellettiin vuokra-asukkailta. Ei ole inhottavampaa tapaa, kuin tupakointi.
Minä EN anna piIIua kenellekään joka tupakoi. Hyi saatana sitä hajua ja nätsillä roskaamista.
Tupakointi on inhottava tapa!
16
146
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jokaiselta joka sätkää pyörittää työajalla, pitäisi vähentää siihen kulutettu aika palkasta. Liekö kukaan laskenut, paljonko työnantajille tulee tupakointi vuosittain vuosittain maksamaan. Se on varmasti satoja miljoonia, ellei jopa miljardiluokkaa.. Aina vain puhutaan, mitä se valtiolle maksaa sairauskuluina. Se on työnantajiin nähden mitätön summa.
- Anonyymi00002
"Tupakkaveroa kertyi vuonna 2024 noin miljardi euroa. Valtaosa tästä summasta kertyy perinteisten savukkeiden verotuksesta"
Lähde https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/kulutusverot/tupakkavero/#498b9e91
- Anonyymi00003
Naiselle löytyy parempikin vaihtoehto mitä suuhunsa laittaa. 🍌👍🏻👌
- Anonyymi00016
Kyllä,ruokaa ja juomaa
- Anonyymi00004
Alkoholi on pahempi.en ole koskaan kuullut että joku poltti askin tupakkaa ja tappoi jonkun.nyt monet vetää nikotiinia paljon isommat määrät nuuska pusseista.t savutan
- Anonyymi00015
Älä viitsi Orpoilla
- Anonyymi00005
Ei se tupakka ja nikotiini tapakaan suoraan vaan sen tupakan sisältämien elimistöön kertyneiden myrkkyjen aiheuttamat sairaudet. Tupakoinnista johtuvista sairauksista on tutkittua ja vahvistettua tietoa että tupakointi todellakin altistaa tappaville sairauksille. Jokainen saa tosin itse päättää mitä myrkkyjä kehoonsa laittaa ja haluaako elää viimeiset elinvuotensa huonossa kunnossa, tupakointi on oma valinta. Mutta muiden ei tule siitä kärsiä eli hyvä että rajoituksia tulee.
- Anonyymi00014
No eipä ole tupakointi niin vaarallista mitä puhutaan ja en itse polta
- Anonyymi00006
Kyllä tupakoitsijat maksavat joka askista veroa.
- Anonyymi00007
Ja paljon:
"14 euron arvoisesta 20 kappaleen tupakka-askista valtio ottaa veroja yhteensä noin 12,44 euroa, mikä vastaa noin 89 % osuutta hinnasta." - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja paljon:
"14 euron arvoisesta 20 kappaleen tupakka-askista valtio ottaa veroja yhteensä noin 12,44 euroa, mikä vastaa noin 89 % osuutta hinnasta."Se on vain hyvä asia. Tupakointi ei ole pakollista. Voisi nostaa 20e askin hinnaksi tai 40e.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on vain hyvä asia. Tupakointi ei ole pakollista. Voisi nostaa 20e askin hinnaksi tai 40e.
Tyhmyysvero myöskin ja sulle 99% kaikista tuloista
- Anonyymi00009
Tupakka on vaarallinen jos sitä pitkään käyttää. Monenlaisia vaivoja aiheuttaa.
- Anonyymi00012
En itse polta,mutta jos kerta se on niin vaarallista kuin puhutaan,niin miksi monet polttajat elelevät pitkään? Oma isänikin poltellut jo yli 60v ja silti terveenä elää
- Anonyymi00010
Kiitos 48vuotta jo .täysin terve.
- Anonyymi00011
Milloin huumeiden käyttö kielletään vuokralaisilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65998
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 145692
- 72656
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46633- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112535Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k183518Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)67502Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail84365Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22358