Heteron laittaa peppu myyntiin miehille,luulisin että kelpaisin, olisko semmosella kysyntää.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei bottomeista ole pulaa, eikä kukaan niistä joudu maksamaan…
- Anonyymi00003
Kelpaako muna paremmin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kelpaako muna paremmin?
Juu
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu
Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
Tää saattaa tulla sulle suurena yllätyksenä, mutta tää on keskustelupalsta homoille… ja taidat olla ainoa täällä, joka ei vielä tiedä olevansa homo. 🤭
- Anonyymi00002
Homo siis!
- Anonyymi00005
Heterona peppu myyntiin miehille🤣
Olet siis homo joka ei halua myöntää sitä itselle- Anonyymi00007
Kokeilu mieles voi olla pysyvä jos mielyttää
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kokeilu mieles voi olla pysyvä jos mielyttää
Piilopuppeli buaahaa
- Anonyymi00011UUSI
Mua voi paukuttaa ihan ilmaseksi vaikka kuinka monta kertaa..!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453