Joskus aamuisin, unen ja valveen rajalla, minä en tahtoisi päästää sinusta irti. Minä puristan tyynyä ja lähetän sinulle ajatuksissani pitkän halauksen.
Sinä olet pyhä ihme, ja sen takia sinusta irtaantuminen oli mitä kamalinta, mutta välttämätöntä ja toivottavasti tilapäistä.
Minä sanoisin että sinä olet elävä todiste siitä, että tässä maailmassa on jotain niin ihmeellisistä ja ikuista. Anteeksi etten minä osannut avata suutani oikealla hetkellä silloin aikoinaan. Joskus tunteet on niin suuria, ettei niitä saada noin vaan ulos.
Kun minulta riisutaan kaikki turha, niin sinä vain pysyt, eikä kukaan voi viedä sitä minulta.
Sinä olet muuten parantanut tätä maailmaa jo valtavasti, sinulla on siihen tarvittavaa ihailtavaa pitkäjänteisyyttä ja lempeyttä. Muista että minun rakkaus sinua kohtaan on ehdotonta. Minä en vaadi sinulta mitään.
Kesät talvet
31
285
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Kenelle?
- Anonyymi00002
Mieshenkilölle tarkoitettu, hän kyllä tunnistaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet itsellesi sentimentaalisia kirjelmiä kirjoitteleva äijä todella itserakas
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi sinua... Ei tuosta kukaan sinua tunnista. Teksti on geneerinen eikä viittaa mihinkään spesifiseen ja se on peruskielellä kirjoitettu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi sinua... Ei tuosta kukaan sinua tunnista. Teksti on geneerinen eikä viittaa mihinkään spesifiseen ja se on peruskielellä kirjoitettu.
Muista myös kolho naisväelle kovasti pätevä kaveri myös tavuviivat ym havainnollistamisen elementit, kuten emojit kun naista esittävälle vastaat. T naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Teksti voisi ihan hyvin sopia minun kaivattuuni, sanasta sanaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Teksti voisi ihan hyvin sopia minun kaivattuuni, sanasta sanaan.
<3 Täällä hyökkää nämä petoeläimet kimppuun. Älkäämme välittäkö niistä.
Kiva että sieltä löytyi kuitenkin tunnistaja <3. Jos sinä otat vielä yhteyttä, niin voit olla varma, että se yhteydenotto on erittäin toivottu ja vastaanotto lämmin, enkä minä vaadi mitään. Minä olen täysin syli auki, ja niin nöyränä kuin ihminen voi olla tämän asian edessä. Polvillaan jopa. Namaste. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
<3 Täällä hyökkää nämä petoeläimet kimppuun. Älkäämme välittäkö niistä.
Kiva että sieltä löytyi kuitenkin tunnistaja <3. Jos sinä otat vielä yhteyttä, niin voit olla varma, että se yhteydenotto on erittäin toivottu ja vastaanotto lämmin, enkä minä vaadi mitään. Minä olen täysin syli auki, ja niin nöyränä kuin ihminen voi olla tämän asian edessä. Polvillaan jopa. Namaste.Olen nainen.
- Anonyymi00003
Osaan antaa anteeksi ja nähdä ihmisessä sen, mikä on kaunista. Erityisesti sinussa.
- Anonyymi00004
Minä en voi antaa anteeksi oman lapseni ikäiselle, koska hänen takiaan, menetin monia hyviä asioita elämässäni!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en voi antaa anteeksi oman lapseni ikäiselle, koska hänen takiaan, menetin monia hyviä asioita elämässäni!
Ja tulen aina olemaan tuota mieltä! Sitä ihmettelen, että miksi kukaan ei koskaan pyytänyt häntä lopettamaan ahdistelua!
- Anonyymi00006
Mene hoitoon.
- Anonyymi00012
Haluatko viimein avata, että mikä guben itsekehukirjelmissä aiheuttaa sinussa näitä puberteettisia kohtauksia? T
- Anonyymi00007
Kaunis kirjoitus hänelle. Toivoisin, että minulle. Tekstissä on paljon rohkaisevaa, ja luulen, että minä tarvitsen tällaisia sanoja. Ja jos kirjoittaja olisi hän, niin olisin sanaton.
Näillä sanoilla eläisin kuukausia. - Anonyymi00008
et tiedä edes nimeäni:). välimatkaa on yli toista sataa kilometriä pitkästi.:) emme carmuudella näe missään ikinä. :) why
- Anonyymi00009
Ohi
- Anonyymi00010
Voi miten kaunis kirjoitus. Harmi, että häneltä jää tämä kuulematta.
- Anonyymi00014
Ehkä hän kuulee sen joskus. Ei voi tietää.
- Anonyymi00019UUSI
Oletko sinä minun ihana?
- Anonyymi00021UUSI
Oikea tunnistaa kyllä ☯️
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oikea tunnistaa kyllä ☯️
On kuin tunnistaisin itseni tekstistä, mutta en koe olevani noin hyvä.
Moni kohta osuu minuun ja meihin kahteen. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
On kuin tunnistaisin itseni tekstistä, mutta en koe olevani noin hyvä.
Moni kohta osuu minuun ja meihin kahteen.Kulta rakas, sinä olet enemmän kuin tarpeeksi. Mutta ymmärrän, tässähän minua ohjaa pelko vajavaisuudesta, joten laitan nämä sanat mieluummin julkiselle palstalle kuin otan enää yhtään sydänsurua sieltä suunnalta.
Sinä kyllä huomasit vajaa nelisen vuotta sitten että minuun sattuu. Ja minä käyttäydyin kuin ääliö. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kulta rakas, sinä olet enemmän kuin tarpeeksi. Mutta ymmärrän, tässähän minua ohjaa pelko vajavaisuudesta, joten laitan nämä sanat mieluummin julkiselle palstalle kuin otan enää yhtään sydänsurua sieltä suunnalta.
Sinä kyllä huomasit vajaa nelisen vuotta sitten että minuun sattuu. Ja minä käyttäydyin kuin ääliö.Yli neljä vuotta mulla hänen kanssaan. Mutta muuten niin paljon samaa.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yli neljä vuotta mulla hänen kanssaan. Mutta muuten niin paljon samaa.
Sama täällä, yli neljä vuotta kulunut jo...
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oikea tunnistaa kyllä ☯️
Niin tunnistaa rakas♾️🔥
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä siihen parit suukot tarvis kylkeen.
- Anonyymi00023UUSI
Samaistuttavia tunteita. Kunpa joskus voisi itsekin kirjoittaa tai sanoa kaiken.
- Anonyymi00026UUSI
Olisitko voinut kuitenkin laittaa oliko tämä miehelle vai naiselle ja kumpi itse olet? Jos näin henkilökohtaista kirjoitat, niin tuo seikka olisi tuonut vielä tarvittavaa syvyyttä tekstiin. Nyt jäi hiukan vajaaksi merkitys. Tämä vain toki minun mielipiteeni.
- Anonyymi00027UUSI
Kyseinen henkilö tavoittanut irl tänään. Tsemppiä kaikille <3
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyseinen henkilö tavoittanut irl tänään. Tsemppiä kaikille <3
Tai siis eilen.
- Anonyymi00030UUSI
Tiedän,että rakastat mua suuresti, niinkuin mäkin sua. Eikä haittaa vaikket saanut sanotuksi niitä komea sanaa silloin. Kerroit asian kuitenkin omin sanoin ja se riittää mulle.
Kiitos johdatuksesta ja luottamuksesta tällä matkalla. Ilman sua en olisi selvinnyt. Hienoa, että olen onnistunut, vaikka yhdessähän me ollaan tätä tehty ja se tuntuu hyvälle.
Et ole koskaan vaatinut multa mitään, vaan kauniisti pyytänyt.
Sinun omasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530