Raskainta että olot sen kanssa yhtä aikaa etkä vieläkään ole minusta päästänyt kaikelta osin irti
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Miksi näin jos toista rakastat
- Anonyymi00002
Kaikelta osin. Oma kokemukseni on, etten miltään osin.
Täysin retkussa koko ajan ja edelleen.- Anonyymi00004
Sinun täytyy hakea apua pakkomielteisyyteesi jos yhä yrität saada elämääsi sellaisen henkilön, joka ei pidä sinusta ollenkaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinun täytyy hakea apua pakkomielteisyyteesi jos yhä yrität saada elämääsi sellaisen henkilön, joka ei pidä sinusta ollenkaan!
Poliisiasia tästä todellakin taitaa pian tulla!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heillä on jo tiedossa nimiä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pistähän leiriä pystyyn trolli jo nyt kamarin eteen, että oot varmasti ekku joka tulee toimittamaan joutavia sinne, Apäijä
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heillä on jo tiedossa nimiä!
Eivät siis pelkkiä lakkitelineitä ole👍😘
- Anonyymi00003
Ensin pitäisi tulla oikeasti minun elämääni, sitten voisi vasta sanoa, että olet oikeasti minun elämässäni, etkä leikisti.
- Anonyymi00006
Minä en ole koskaan tulossa kenenkään elämään. Poliiseilla om jo tiedossa sen henkilön nimi, joka on pakkomielteisesti seurannut itseään paljon vanhempaa naista! Nyt olisi projektin aloittajien tartuttava toimeen ja poistettava häirikkö pois projektista! Ja maksaa vanhemmalle naiselle ne luvatut rahat ja siihen päättyy projekti lopullisesti!
- Anonyymi00008
Mitä hän tekee, että huomaat ettei hän ole päästänyt sinusta vielä irti?
- Anonyymi00009
en tietääkseni ole sidottuna yhtään kehenkään
- Anonyymi00013
Et niin. Vielä...
- Anonyymi00012
En ole kenenkään kanssa.
Enkä ole myöskään edes yrittänyt irrottautua miehestä mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649